Gökberk fotoma yorum yapmıştı...
Hemen okudum. Şöyle yazıyordu..
-Maşaallaaaaaah Mevsim çok güzelleşmissin. Deyip yanına iki tane ağlayan emoji koymuş.(😢😢)bende yanıtla ya basıp,
-😢😢?,diye gönderdim. Anında cevap gelmişti.
-Anla işte.
Sen daha çok ağlarsın gökberk.
Evet,onunla çıkmıştık.2 sene çıktık hemde. Gökberk 17 yaşında. İki ay önce ayrıldık.
-anladım. Ve böyle yorumlar atma. Atsanda bişey değişmeyecek. Güzel yirumun içinde teşekkür ederim.
-önemli değil. Ama herşey zamana bakıyor mevsim. Bu arada annenin okulunda göremedim seni. Kaydın da yok.
-başka okuldayım gökberk.
-adını söyle kaydımı aldırayım.
Ve hemen cevabı verdim.(yirum tarafından yazışmıyiruz bu arada.)
-o kadar emin konuşma gökberk. Devlet okuluna gelir misin sen,dedim. Görüldüğü halde cevap vermedi. Uzun bi süre sonra okulun adını istedi.
Söyledim ve yarın gelicem,müdürün odasında beni bekle dedi.kapattım laptopu. Yatağa geçtim ve uyudum...
*********
Erkenden kalktım. 6:00 dı saat.
Saçımı yıkadım,kuruladım ve düzleştirdim. Okul formamı giydim. Nermin abla daha uyanmamıştı. Annem uyanmıştı ve makyajını felan yapıyodu. Bende mutfağa geçip krep yapmaya karar verdim. Uzun süreden sonra saate baktım.06:26. Annemde mutfağa geldi. Ve konuşmayı başlattı.
-günaydın kuzum.
-sanada günaydın annemm.
-yeni okulunla ilgili neler düşünüyorsun? İyi mi?
-evet anne. Koleje gitseydim eğer herkez kendini birbirinden üstün görecekti. Ama bu okulda kimse paradan, üstünlükten bahsetmiyor. Anlata bildim mi?ve çok iyi arkadaşlarım oldu ilk günden. İki tane yâni. Mavi'yle Aytaç. Hem dün bize gelmişlerdi. Oturduk.
- iyi kızım. Ama eğer bu okulla ilgili bi sorunun olursa hemen değiştireyim.
-olacağını sanmıyorum ama tamam.
-bu arada dün gökberk seni sordu.
-biliyorum anne. Bugün bizim ojula kayıt yaptırcak.
-tamam. Onunla iyi ilgilen. Aile dostuyuz sonuçta.
-yemek yiyelim bence.
-tamam kızım.
Gökberkle takılmak istemiyodum. Çok egoist. Herkezi küçümsicek o okulda.
Ymeğimi yedikten sonra tekrar odama gittim. Makyajsızdım. Makyajlarımın dizili olduğu masaya gittim.ve mascara duble kirpik uzatıcı rimelimi aldım. Sürdüm. Bunu bana Nisa almıştı. Nisa eski okulimdan en sevdiğim arkadaşımdı.Maddî durumları çok iyiydi ama babası vefat edince annesi holdinglerine iyi bakamamış. Ve şimdi sadece iki holdinglerj var ama ondan para alamıyorlar. Bi mahkeme kalmış. Ona da 1 trilyon para ödemeleri lazım. Parayı biriktirmişler işte. Mahkemede vericekler. Ve nisa çok çalışkan.
Okullarda burslu olarak okuyor.
Sâhi, Nisayı arayım.
-alo?
-alo nisâ sen misin
-benim de siz kimsiniz?
-ben mevsim. Naber?
-aaa mevsim. İyilik senden?
-iyiyim. Hangi okuldasın
-sizin kolejde.
- burslu mu?
-evet. Sen hangi sınıftasın?
-ben başka okuldayım.sende gelsene.
-hangi okul?
-.................. Okulu.
-devket okulh değil mi orası?
-evet ama çok güzel. Hadi gel.
-bilmem ki
-noluuuuuuur.
-tamam mevsim.
-bugün gel. Gökberk le birlikte gel. Gökberk te gelcek,dedim ve oda tamam dedi. Japattım.
Saat 07 ye geliyodu. Ben okula 08:30 da gidiyorum. Telefonumu açtım. Faceye girdim. Sonra yorumları tekrar okudum. Sonrada mavi'ye istek attım. Aytaç hâlâ kabul etmemişti isteğimi. Wattsaba girdim. Mesaj yoktu. Sonra bildirim geldi faceden. Şöyle yazıyordu:
Gökberk Tuna seni bir gönderide etiketledi....
Hemen açıp bakıcaktım ki Nisa aradı. Okulun tarifini istedi. Bende söyledim. Gökberkle gelcekti zaten,o bulabilirdi.
Sonra telefonu kapattım ve defterleri felan çantaya koydum. Ders programında ilk ders müzik'ti.
Hazırladım ve oturma odasına girdim. Dünden kalan ve hiç açılmamış çikolatalar vardı. Buzdolabına baktım. 2kase puding vardı. Aldım ve ikiskni de yedim. Çikolataların hepsini çantama depiştirdim.halleyler vardı onlu. Açtım ve dört tanesini yedim. Öbürlerini de mutfaktaki boş dolaba koydum.
Mavi ve Aytaç'ın numarlarını almadığım için ikisini de arayamadım. Yatağa geçip uyudum.
Saat 8:23 dü hemen kalktım ve gittim okula. Herkez gelmişti. İlk ders hoca tanıştı bizjmle.
Sonunda teneffus zili caldı.
Müdür odasının kapısında bekledim. İçerde kimse yoktu çünkü. Yanıma Aytaçla mavi gelmemişti. Sonunda gelmişlerdi. Aytaç la mavi.
Aytaç,
Neden burda bekliosun?
Ben,
İki arkadaşım gelcek. Nisa'yla
Gökberk. Dedim gökberk adını bastırarak.
Aytaç,
Gökberk kim?
Ben,
Eski sevgiljm. Peşimi bırakmadıda bu okula geldi. Tekrar özür dilemek için gelior.
Aytaç,
Pekj senin kararın ne olcak,diye sordu yüzü kızarmış halde. Bu utançlık simgesi değildi ki!
KISKANMIŞTI!
zaten bunun için böyle şeyler söyledim.
Ben,
Valla ne deyim ki, çok tatlı hem.
Aytaç,
İyi, ne dersen de banane,dedi.
Ben,
Yüzünün kızarmış hâli hiç öyle demiyor hadi ama, kıskandın itiraf et.
Aytaç,
Sen buseyi kıskanmadın sanki.
KOSKOCA Bİ KAPAK!
Ben,
Ne âlâkâ.
Aytaç,
Çok âlâkâ.
Mavi,
Hadi ama,kavgaya mı geldiniz buraya.
Ben,
Doğru diyon.ben gökberk'i arayım bi.
G9kberkı bastırarak söylediğimde, ifadesiz bi şekilde bana baktı aytaç.oh! Canıma değsin. Kıskançlığın dibine vurdurcam seni.
- alo,gökberk gelmiyo musunuz? Tamam ben müdürün odasındayım. Tamam bay..
Geldiklerini haber verdiğimde Aytaç saçını felan düzeltti. Gökberke 'ben daha havalı ve daha yakışıklıyım'havası yapcaktı.
Ben,
Hah gelsiler işte.
Nisâ,
Aşkımmmmmm,dedi ve yerimizde sallanarak uzun süre sarıldık. Mavi bize bön bön bakıyodu.
Müdürle işimiz bittiğinde bizim sınıfa geldiklerini öğrendim. Yesssss!
Aytaç'la oturucaktım hâlâ tabiikide.
Gökberk Aytaç'a
-kalk,dediğinde nefesimj tuttum. Büyük atışma başlasın!
Aytaç,
Buyur?
Gökberk,
Sana ordan kalkmanı emrediyorum,
Aytaç,
Diyelim ki, bu emrin yerine getirilmedi?
Gökberk,
Sonucuna sen katlanırsın,dedi.
Aytaç sırasından kalktı. Biz duvar kenarında oturuyoruz ve Aytaç iç tarafında oturuyor.
Sıradan sâdece ayağa kalktı. Sıradan kalkmadı. Ve ekledi.
Aytaç,
Bence tek ben değil sende katlanırsın,dedi ve hemen kafa attı.sonra beni itip,gökberkin üzerine oturdu. Gökberk yerdeydi. Burhan geldi,
-kalk oğlum nabıyon yâ,dedi.
Aytaç,
Sen karışma! Dedi ve gökberk'e dönüp ekledi:
Eee,sonuç bu.
Gökberk,
Bitti demeden bitmez,dedi ve ensesinden tutup yere yatırdı.
Şimdi o Aytaç'ın üstüne oturdu.
Bu neydi şimdi?
Ben hemen gökberki çektim ve şöyle dedjm,
Gökberk benim senle oturmak istediğimi kim söyledide sen Aytaç,ı kaldırıyosun? Sen benim yanıma yüz kerede geçsen,ben yüz kerede kalkarım. Bunu o saman dolu beynine sok!
Ve Aytaç'ı tutup kaldırdım.
Yerimize oturduk.bir süre sonra zil çaldı.
Ders boyu Aytaç'la hiç konuşmadık. Tâ ki şu soru sorulana kadar,
Hoca,
Bakıyorum, bugün sesiniz kesilmiş.
Gökberk,(aman eksik ol!)
Tabii kide kesilir hocam,kesmesini biliriz biz.
Ben,
Kes sesini gökberk.
Aytaç,
Hocam kimin sesinin kesilip kimin sesinin kesilmediği belli.
Hoca,
Tamam.yine sesin açıldı.
Ben,
Noldu aytaç,
Aytaç,
Bişey yok mevsim. Senlik durumda değil. Sadece sinir bozuntusu,dedi. Ona sarıldım.
Oda bana sarıldı. Sonra gırgır şamatalığımıza geri döndük. Numarasını istedim. Verdi. Bende ona verdim.
Zil çalmıştı. Kantine gidicektik.
Nisâ,ben,mavi,burhan ve Aytaç gidiyorduk ki gökberk de takıldı peşimize.
Kantine geldiğimizde gökberk başladı,
Bu ne kadar küçük bi kantin,bizjm okulda bi lavabo bu kadar.
Ben,
Beğenmediysen kapıyadoğru uğurlayalım seni.
Gökberk,
Tamam be sustum.
Ben,
İyi yapmışsın.
Mavi,
Arkadaşlar sıra çok. Siz ne istediğinizj söyleyin, ben alayım.
Aytaç,
Bi arkadaşa karakter alın. Şeref eksikloği var bide. Kantinciye sorsanıza bi,nerden bulabilüüü?
Gökberk,
Sende olmadığı kadar var bende.merak etme sen.
Ben,
Gökberk senle ne konuştuk biz? Kes. Mavi bana bi ayranla kaşarlı tost alır mısın,dedim kaşar lafını bastırarak. Bunu buse'ye bakarak söyledim. Buse'de ordaydı.
Nisâ,
Arkadaş, banada sana zahmet
Pizza tost ve ayran alır mısın?
Aytaç,
Banada hamburger ve meyveli soda.
Burhan,
Banada poaça ve ayran alsana.
Mavi,
Tamam,dedi ve girdi sıraya.
Gökberk bişey istememişti.
Mavi tepsiyle.geldi. ayağa kalkıp yardım ettim. Bankta oturuyoduk. Herkez aldı istediklerini. Gökberk saf saf bize bakıyodu. Herkez yemek yiyodu. Tostumdan bölüp,
-al gökberk.
Gökberk önce 'ben bunu mu yicem'bakışı attı. Sonra Aytaç'a baktı. Nispet yaparmışcasına aldı tostu. Ve yedi.
Buse gelmişti.
-selam gençler.
Nisâ,
Selam. Otursana.
Nisâ yı cimcikledim bacağından.oda'ne var'anlamında baktı bana.
Aytaç bana bakarak buse'ye,
Oooo hoşgeldin Buse'ciğim.
Gel otursana yanıma.
Ohaaaaaaaâaa yaaaa.
Buse,
İyi mâdem. Çok ısrar ettin. Geleyim.
Zaten dünden hazır değil misin sen?
Aytaç'la buse susmak bilmediler.
Bende nisa ve mavi'yle koniştum. Burhan ve gökberk telefonla bişeyler yapıyodu.
Gökberk bana baktı ve,
Neden seni etijetlediğim gönderiye yorum yapmadın mevsim?
Aytaç bana sinirlice bakıyodu.
Sadece bakıyodu.
Gözünü kırpmadan,
Öylece...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BENSİZ TRIVIRISIN...
ChickLitArkadaşlar lütfen beleşe okumayın.☺☺☺☺vote hakediyorum diye düşünüyorum...