Koşuyorum..
Durmadan...
Tanımadığm sokaklarda, hiç bilmediyim yollarda koşuyorum..
Kaçıyorum.. Kimden mi?
Geçmişimden.. Hatalarımdan.. Arkama bakmadan koşuyorum..
Bakarsam düşerimm.. Bunu biliyorum.. Las Vegas'ın Prenses'i İstanbula karşı..
Yeni şehir , yeni insanlar, belkide ilk ve son günümdür burda... Bilemeyiz.. Hiç bitmez mi bu şehir?.. Artık izimi kaybetdirmişdim.. Amma koşmaya davam ediyordum.. Hey süper. Artık birşeyler gülüyordu üzüme bir AVM buldum. Orda olmak iyi bir fikirdi .. Nede olsa insan çoktu. Bu kadar çok insanı bir arada görüb sevineceğim aklıma gelmezdi..Hazar: Ahhh ... Pardon..
Melan: Oğlum şu hale bak napıyorsun ?!!! Salakmısın sen?!! Nereye kaçıyorsun AVM burası.!!Kapşonumu indirib saçlarımı çıkartdım.. Mal . !! Üzerine kahve döküldüyse ben napayım .. Hadi bakalım istanbulun ilk gıcığı hayırlı olsun.!!
Hazar: birincisi oğlum demeyi kes.!! Yanlışlıkla oldu.!!! Körmüsün?!! Al paranı git yenisini al.!! Sana ayıracak vaktim yok benim.!!!
Karşımdakı ağzı açık bakıyordu.. Kız olmama şaşırmıştı bence.. Amma o kadar taş bir çocuğa hiç kimse benim gibi davranmazdı. Buna eminim..
Melan: paranı falan istemem numaran yeter..)
Hazar: çok oldun sen.. Rüyanda bile göremeyeceyin şeyler istiyorsun beyefendi..
Melan: çok gördüm senin gibi naz yapanları bana sökmez kızım.))Şu an beynimde onu öldürmük planları keçsede hepisinden vazgeçtim polis karışsa işim biterdi.. En iyisi bu hayvanı burakıb kaçmaktı .. Parasını üzerine atıp kaçdım..
Hiş kimsenin bilmediyi bir mirasın tek varisiydim.. Dedemden kalma ev, araba ,mal-mülk hepsi bu şehirdeydi ve benimdi..
Las vegasdan döndüğüm 24 saat olmamıştı.. Amma eminim ki, herkes Hazar Sezgini arıyordur.. Namı değer
👑PRENSES👑.
En iyisi bir taksi çevirmekdi.. Gidip yeni bir telefon almalıyım.. Sonrada evimi bulub akşam ki, seminara katılmalıydım.. İşler çokdu saat 11:00 .
Hiç birşey yememişdim.. Seminardan sonra yemek kararına vardım..
Takside otururken .. 1 saat içinde başıma gelenleri düşündüm..
Ve bütün yakınlarımı terk etdiğimin farkına vardım..
Belkide en iyisi buydu .. Yalnızlığımı sevmeliydim.. Unutmayın ki , insana ihanet etmeyen tek şey odur..!
Artık varmışdık.. Taksiciye beklemesini , hemen döneceğimi söyledim.. Mağazaya girdim .. Güzel bir model seçib .. Çok çabuk çıktım..Multide: Hazarın telefonu
Taksiye bindim.. Evin yolunu tarif etdim.. İlk kez görecektim.. Hecanlıydım, hemde hayal kırıklığı vardı üzerimde.. 1 saat içinde yeni hayata başlamak ne kadar doğru bilemiyordum.. Takii eve gelene kadar...