Aslında joker parçalar hakkında ayrı bir yazı yazmak isterim. O kadar çok ki. Sırf bu joker parçalardan birer tane bulundurarak yıllarınızı idame ettirebilirsiniz. Blazer ceket onlardan yalnızca biri. Ama her şeye yakıştığı için, hem gece hem gündüz gezmelerinde sorunsuzca kombinlenebileceği için onun yeri her zaman ayrı.Mesela kot-tişört-topuklu-blazer kombini her zaman için kurtarıcıdır. Eğer sevdiğiniz bir blazer ceketiniz varsa elinizin direkt bu kombine gitmesi oldukça normal.esela kot-tişört-topuklu-blazer kombini her zaman için kurtarıcıdır. Eğer sevdiğiniz bir blazer ceketiniz varsa elinizin direkt bu kombine gitmesi oldukça normal.
Kalem eteklerle de mükemmel bir uyum yakalayan blazer ceketleri, midi eteklere pek yakıştıramadım ama yüksek belli mini eteklerle harika durduğunu söylemem gerekiyor.Boyfriend akımı aldı başını gidiyor bildiğiniz gibi. Boyfriendi olan olmayan bu akımdan etkileniyor ister istemez. Blazer ceketlerde de bu akımı sıklıkla görebiliriz. Size önerim üzerinizde bu kadar bol ve kaba duracak bir şeyi, daha kadınsı ve dar parçalarla kombinlemelisiniz ki aralarındaki denge sağlansın.
Eğer geniş omuzlarınız varsa iyice kabadayı görünümüne bürünmek istemiyorsanız size tavsiyem büyük vatkalı blazerlardan uzak durmanız. Daha sönük vatkalar omuzlarınızı olduğu gibi, ama daha dik gösterir.
Ama eğer ki omuzlarınız düşükse, geniş değilse vatkaları korkmadan kullanabilirsiniz. Tabi vatkalar büyük tutulduğu zaman diğer hiçbir şeyi abartmamakta fayda var. Zira omuzlar oldukça dikkat çekici bir hal alıyor, gözleri fazla yormayalım
Bir dikkat ettiyseniz kadın blazer ceket modelleri genel olarak tek düğmeli olur. Eğer biraz fazla kilonuz varsa bu modellerden tercih etmenizi tavsiye ederim. Zira, o düğmeyi iliklediğinizde bel oyuntunuz ortaya çıkacak ve daha zayıf olduğunuz algısını yaratacaksınız
Benim çok sevdiğim bir parça olan blazerlar hakkında söyleyebileceklerim bu kadar. Sizin daha söyleyecekleriniz, eklemek istedikleriniz varsaYORUM YAZABİLİRSİNİZ.
BİRDAHAKİ PARÇAMIZ FULAR .