Aksesuarlar kadınların şık olma yolunda mutlaka kullanmaları gereken parçalardan oluşur. Her tip aksesuar her giyim stili üzerinde ayrı bir yere sahiptir. Bu aksesuarlardan biri olan fularlar; klasik ve spor giyimde kadınların kurtarıcı aksesuarlarını oluşturur.
Fularların en sık kullanıldıkları yer boyun kısmıdır. Kıyafetleriniz yazlık tarzdaysa fularınız biraz daha kısa olmalıdır. Uzun fularlar genellikle kış aylarında tercih edilir. Blazer ceketlerle ve paltolarla iyi bir ikili oluşturan renkli fularlar tek renk ceketinizin havasını birden bire değiştirir.
Fularlarla beraber 80'li yılların ruhunu yansıtmak istiyorsanız fularları başınıza bağlayın. İster bant şeklinde isterseniz kafanızı örtecek şekilde bağlayacağınız fularlar vintage bir görünüm içine girmenizi sağlayacak. Küçük fularlardan yardım alarak başınıza örtüp çene altından bağlayabilir ya da fularınızı katlayarak başınıza bant şeklinde takabilirsiniz. Bu tarzla birlikte salaş kıyafetler kullanırsanız retro görünüm bile yakalayabilirsiniz.
Fularları bileklerinize bağlayabileceğinizi biliyor musunuz? Oldukça dinamik bir görünüm ortaya çıkaran bu tip bağlama şekliyle birlikte bileklerinizi vurgulayabilecek ve renkli bir havaya gireceksiniz. Özellikle de yazlık elbiselerde ayak bileklerinize de fular kombinleri renkli tarzınızla dikkatleri üzerine çekebilirsiniz.
Her ne kadar alışılagelmiş bir stil olmasa da fularları pantolonlarınıza kemer olarak da bağlayabilirsiniz. Çok yönlü bir aksesuar olduğu için fularları çantalara da bağlamanız mümkün. Çantanızın rengine göre kontrast renkte bir fular seçerek çantanızı ön plana çıkarabilirsiniz. Pantolonlarla kombinlemek istediğinizde yine zıt renkleri tercih edin ve taktığınız bölgeyi daha fazla öne çıkarın. Üzerinizdeki tek star parçanın fular olmasına dikkat edin.
BİDAHAKİ KOMBİNİMİZİ HİÇ KAÇIRMAYIN KIRMIZI HALI