Bright Heart 🗯

27.9K 715 26
                                    

Serdecznie zapraszam na kolejną książkę! Zapierałam się, że nie będzie książki o dzieciach bohaterów "Dark Heart ✔", a jednak JEST JUŻ NA MOIM PROFILU!

Dla rozjaśnienia.. Sophie jest córką Devon'a Miller'a (syna Gregore'a Miller'a) i Eveline Forest- Miller (zaprezentowałam ją, jako typową dziewczynę dla towarzystwa. Tak, to ta Eveline, która lodziła Dylan'owi na wyjeździe do domku jego rodziców).

Sean jest synem Dree i Dylan'a, czyli wiadomo.. Połączenie tej dwójki to wybuchowość, tajemniczość, piękno i kipiący urok osobisty, który stworzyli razem. Jezu, naprawdę nie mogę się doczekać, co jeszcze wymyślę dla tej książki.

Prolog:

Rodzina, miłość i przyjaźń to najważniejsze wartości w moim życiu. Uwielbiam to, że moja rodzina potrafi radzić sobie ze wszystkimi problemami. Uwielbiam to, że są w stanie wyciągnąć mnie z największego gówna, w jakie mógłbym wejść. Uwielbiam szybką jazdę, którą mam we krwi. Uwielbiam, Sean Black.

Nie mam żadnych wyznaczonych wartości, jestem tylko dlatego, bo przez przypadek mnie stworzono. Nie znam wielu osób, którym można zaufać, właściwie, to ufam tylko swojemu tacie. Kocham książki, filmy akcji, pisk opon i moje własne łóżko, w którym mogłabym zaszyć razem się z Tobą. Zaufanie, jak dla każdego z naszej dwójki jest dla mnie ważne, bo kiedyś zaufałam zbyt szybko. Sophie Miller.

Zapraszam na "Bright Heart 🗯". To jest moja niespodzianka dla tych, którzy czytali "Dark Heart ✔". Hah, a tak się zapierałam, że nie będzie kolejnej części. Nie trzeba czytać wyżej wymienionej książki, jednak to by rozjaśniło sytuację, w jakiej są główni bohaterzy.

!!!!!!!!!!!!!!!!

Czas akcji się nie zmieni.. tylko tak jakby od razu mają te kilkanaście lat więcej. Nie chcę wychodzić w lata 2030 itp, pogubiłabym się wtedy. 💞💞

 💞💞

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Dark Heart [WYDANE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz