Vi ses..

26 0 0
                                    

                      * dagen efter *
Jeg står op og tager tøj på som jeg plejer osv. det er Fredag, og jeg magter egentlig ikke skole. Men jeg tager afsted alligevel. Da jeg kommer hen i skolen, ser Celina ked ud af det. Jeg hår hen til hende men hun går fra mig. Hvad har jeg gjort? Er det beskeden? Men det jo ikke mig der har skrevet det? Jeg bliver nød til at snakke med hende.

" Celina, hvor er du? " råber jeg men hun er ingen steder. Jeg går rundt og spørg folk fra klassen om de har set hende, men der er ikke nogen der har set hende. " CELINAAA? " råber jeg ude i skole gården. Jeg får øje på en som går væk fra en gynge, jeg tror det var Celina. Jeg løber og jeg når at tage fat om hendes håndled inden hun stikker af. " Bastian hvad vil du? " spørg hun som om hun skal skynde sig. " det var altså Maria der skrev den besked, ikke mig? Hvordan kan du tro det var mig?! Du ved det er dig jeg kan lide? " siger jeg til hende. " Du har ikke sagt at du kunne lide mig? " svare hun og kigger op på mig. Hendes øjne er blanke? Skal jeg kramme hende nu? Er ikke god til sådan noget :/ " Celina.. Jeg kan virkelig godt lide dig? Maria er min Eks? Jeg kyssede hende fordi jeg.. " jeg stopper med at snakke da jeg kan mærke en tåre løbe ned af min kind.
" Bastian, hvis du kan lide mig.. Hvorfor kyssede du hende så? " spørg hun og begynder at græde. " je.. je.. Jeg ved det ikke.. " svare jeg og slipper hendes hånd og går lidt væk fra hende. " vi ses.. " svare hun og går. Er det slut nu? Allerede?

Jaaaaaaa, 8 kapitel :))

Jeg tror jeg er forelsket?Where stories live. Discover now