Maria vs Celina?

27 0 0
                                    

Jeg kunne virkelig ikke forstår hvorfor jeg havde det så dårligt. Altså, det kan da ikke være begrund af Celina? Hvad hvis det er? Åh nej. Kan jeg nu ikke se hende i øjnene igen?

Jeg ligger mig op på min søsters mave, og falder i søvn. Jeg sover ind til den tidlige morgen. Jeg står op og prøver at komme i skole. Da jeg har taget tøj på går jeg neden under for at tage noget at spise. Jeg tager det samme som i foregårs. Jeg er alene hjemme. Eller min søster sover. Da jeg børster tænder kaster jeg op, men jeg prøver stadig at tage i skole. Efter der pakker jeg min taske og gør mig klar til at komme i skole. Da jeg træder ud af døren er der en irriterende piv lyd i mine øre. Jeg gør videre og ender ve en bæk hvor jeg bliver nød til at sætte mig i et par min. Jeg rejser mig igen og kommer heldigvis op i min klasse, men jeg kommer forsent. " Bastian, hvorfor kommer du forsent? " spørg min lære mig om. " jeg havde det ikke særlig godt imorges " svarede og kiggede forvirret bed i jorden. Celina kigger mærkelig på mig. " er du okay? " spørg hun. " øhh.. Jaja. " svare jeg hende og rejser mig fra stolen og går ud fra klassen.

" Bastian, hvor er du? " råber en stemme lige ved siden af mig. Jeg genkender stemmen, det er Maria.. Min Eks kæreste. " jeg er her. " svare jeg hende og smiler op til hende. Jeg rejser mig og går tættere på hende. Hun kigger først ned i jorden men så kigger huk alvorligt op på mig. " nu hvor vi er alene.. Øhmm.. Så vil jeg gerne sige noget til dig. " siger hun og holder armene omme på ryggen.
Lige da jeg skal til at spørge hvad hun vil. Krammer hun mig og jeg krammer hende tilbage. Jeg kan mærke at hun smiler, og jeg smiler tilbage. Hun trækker sig fra krammet. " det er fordi at.. Jeg vil bare sige at jeg stadig har følelser for dig. " siger hun. Hun skal til at sige noget. Da jeg kysser hende. Kysser varer i noget tid. Klokken ringer ud til pause, men vi høre ikke klokken. Vi kysser egentlig bare videre. Vi nyder det begge to, indtil jeg kan mærke en stå overfor os..

Ikr. Jeg opdatere meget på den ' fan fiktion ' men jeg kan godt lide at skrive på den, så der kommer flere kapitler om dagen. :))

Jeg tror jeg er forelsket?Where stories live. Discover now