Baigėsi pamokos.
Aš ir Ema išėjome iš klasės. Vis dar juokėmės dėl to viruko kuris nelaiku pasveikino mane su gimimo diena.
Pamačiau Tomą flirtuojantį su panele.
- Matai kas ten? Paklausė Ema
- Kur čia nematysi.
- Čia ta jo megstamiausia?
- Jop.
Ką reiškė „Čia ta jo megstamiausia". Tai Korolina. Jis visą laiką su ja laižydavosi kolidoriuose. Jis laižydavosi ne vien su Korolina, Tomas turbūt yra prasilaižęs su puse mūsų mokyklos. Korolina yra pati populeriausia mergina mūsų mokykloje. Todėl ji mano, kad gali daryti viską kada nori ir kaip nori.
- Ir tau poxui? Paklausė Ema.
- Ema, mes nesame pora, mes draugai. Ir nežinau kodėl, bet man atrodo, kad Tomas su manim tik žaidžia.
- Tu čia dėl to, kad neprašo būti mergina?
- Tikrai ne, aš jo tikrai neversiu. Bet kai aš nesu jo mergina, o viskas vyksta lyg mes būtume pora yra keista ir atrodo, kad jis manim naudojas.
- Na, jeigu jis tavim tik naudojasi ir tai bus tiesa. Aš jam sudaužysiu snukį.
Pradėjome juoktis.
Tomas žiūrėjo į mane, pamojavo man ir parodė pirštais, kad ateičiau. O aš būdama gera draugė nusišypsojau, pamojavau ranka ir nuėjau.
Priėjome prie Emos mašinos.
- Ei, Liza galim pasikalbėt? Paklausė Tomas.
Žvilgtelėjau į Emą, pasilenkiau prie mašinos ir tariau.
- Einu su draugu pasišnekėti, palauksi?
- Jo palauksiu. Pakviesk kai galėsiu pasidžiaugti galimybę trankydama jam snukį.
- Būtinai. Nusišypsojau.
Priėjau prie Tomo.
- Tau viskas gerai? Paklausė Tomas.
- Taip, man viskas gerai. Ramiu balsu atsakiau.
- Tu šiendien labai keistai elgiesi, beveik visą dieną tavęs nemačiau. Kai kvečiau neatėjai.
- Visų pirmą, mes nesame pora, ir mums nederėtų taip atrodyti, nes žmonės gali pagalvoti, kad esu tavo keksė, o aš to nenoriu ..Visų antrą, neėjau pas tave, nes ten buvo Korolina, kurios aš nekenčiu, dabar gali tai žinot. Ir plius jūs laižydavotes kiekvieną pertrauką, todėl pagalvojau, kad šiendien taip pat neišimtis.
- Liza, tu visai išprotėjai? Tu esi tas žmogus su kuriuo aš noriu praleisti visą savo gyvenimą. Mergina neprašau tavęs būti tik dėl to, nes esu patyres baisių dalykų su savo ex.
- Jeigu esi patyręs blogų dalykų su savo ex, tai kodėl tu vis dar bendrauji su Korolina?
Tomas tylėjo ir nuleido galvą.
- Taip ir galvojau, kad neturėsi ką man pasakyti. Atleisk Tomai, bet man jau laikas.
Įlipau į Emos mašiną. Mačiau kaip Tomas žiūrėjo į mašiną su liudnu veidu, o už jo stovėjo Korolina.
- Viskas gerai? Paklausė Ema.
- Taip. Pagaliau pasakiau ką norėjau pasakyt.
YOU ARE READING
Neleisk Numirt
RomanceDvi širdys susijungia Fronktono vidurinėje. Jų meilė, geismas viskas lyg pasaka. Bet ar ta pasaka su gražia pabaiga?