Vestea cea bună

194 5 3
                                    

Numele meu este Cristina.

Stau liniştită pe canapea şi mă uit la filme Horror pe laptop.Peste câteva minute,aprind televizorul şi fix în acel moment aud: ''Michael Jackson,regele muzicii POP,va susţine un concert în Bucureşti,pe data de 24 iulie,2017,în turneul <<Dangerous>> ''


<<OMG!!!!!!!!!!!!!!Nuuuu creeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed!Cântăreţul meu preferat vine în România!!!!!!!E cea mai tare zi din viaţa mea,trebuie să mă duc!!>> Zic eu dansând prin casă şi ţipând de fericire,admirând cu entuziasm cum mi se îndeplineşte un vis.

Merg repede în bucătărie şi îi spun mamei vestea cea bună,întrebând-o dacă mă lasă la concert,iar ea acceptă fără să se gândească.Imediat,le sun şi pe prietenele mele să le spun,deoarece şi ele îl adoră pe Michael.Şi ele se bucură extrem de mult.


 ~Sună telefonul~

-Alo,cine e?

-Hey,sunt eu Irina! (ea e una dintre BFF-urile mele)
-Hey,ce faci,fată ?

-Nu prea bine...
-De ce? :O

-Păi...m-am despărţit de Cristi :(

-Nu pot să cred!Cum aşa?De ce???

-A spus ca nu mai sunt destul de buna pentru el...

-Uff,e un idiot!!!!!Uita de el,nu te merita,sys! :*

-Ai dreptate,multumesc pentru sfaturi,o sa incerc sa-l uit...Pa!
-Cu placere,pa! 

Merg in camera mea si ma uit la niste videoclipuri cu Michael Jackson pe YouTube,e asa sexy!

De abia astept sa vina in Bucuresti <3

Imi schimb hainele,in altele mai casual,si merg sa ma plimb putin prin parc.In oras erau deja puse panourile cu Michael Jackson,si toata lumea se pregateste de sosirea Regelui in Romania.Dupa ce ma plimb putin,vad in centrul orasului o taraba numai cu articole cu Michael Jackson.Ma indrept grabita spre acel loc,si imi iau cateva chestii,gen:postere,tricouri,etc.,ca sa fiu pregatita pentru concertul ce va urma.Dupa aceea,ma gandesc sa merg in blocul prietenei mele, Irina,pentru a vedea cum se simte dupa despartirea de Cristi...

-Esti mai bine?O sa il uiti repede pe Cristi,o sa vezi.

-Esti cea mai buna prietena din lume,iti multumesc ca ma sprijini in asemenea momente :*

-Cu mare drag,si promit ca dupa concertul lui Michael o sa iti gasesc un nou iubit,si o sa te ajut sa il faci gelos pe Cristi,sa vezi ce faţă va avea cand te va vedea cu altul :))

-Da,ai dreptate,o sa moara de invidie,o sa vezi!Si deja l-am uitat pe Cristi,nu imi mai pasa de el,e un bou,si stiu ca nu ma merita!

-Bravo,fataa!Asa te vreau,fwa! :))

Apoi,imi iau la revedere de la Irina,si ma intorc multumita spre casa,deorece am reusit sa o  inveselesc pe prietena mea.



Restul va urma maine!!Dati like daca sunteti curiosi si comentati cu parerea voastra.Nu vreau sa va dau spoilere,deoarece vreau sa va tin in suspans!Va pup! :3



SEX CU MICHAEL JACKSONUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum