1

211 42 75
                                    

Çoğumuzun çok isteyip te yaşayamadığı tek şey sanırım aşk. Ne kadar da güçlüsün sen öyle aşk! Ne kadar da tapılası , mükemmel bir şeysin sen öyle. Sadece üç harfsin aslında ama öylesine bir güçsün ki kelimelerle, satırlarla, sayfalarla anlatılamıyorsun.Herkesin satırlarında farklısın sen aşk !
Herkesin anlatmaya doyamadığı aşk aslında benim satırlarımda sadece şu şekilde şekillenebiliyor "Onu kendimden daha çok seviyorum" veya seviyordum. Evet evet kesinlikle seviyordum,ona soracak olsak kesinlikle o da beni seviyordu.Beni bu kadar çok sevdiği için bana benden gitmek gibi bir kötülük yaptı.
Yoruyosun beni çoğu zaman, evrendeki bütün duygular benim üzerime kurulu dercesine her gün daha da farklı acılar çektiriyorsun bana , bunu sana tapan bana neden yapıyorsun? Var mı bir cevabın aşk ? Neden herkes eşit değil hani Tanrı adaletliydi hani o kullarının mutluluğunu isterdi? Hani nerede aşk nerede ? Ben neden başkaları için kendimden vazgeçmek zorunda bırakılıyorum? Dönmüyor yedi cihan. Zaman senin esirin olmuş,bu seni anımsatıyor bana aşk .
Sen tanrısın sen gaddarsın sen acımasızssın mükemmel ve tapılası olduğun kadar da nefret edilesi bir şeysin sen aşk. Bunu nasıl yapıyorsun bilmiyorum ama artık senden nefret ediyorum sana inanmıyorum . Tıpkı Tanrı'nın varlığından kuşku duyduğum gibi senin güzelliğinden de kuşku duyuyorum. Şüphesiz olduğum ve inandığım tek şey senin gücün. Varlığından şüpheci olmama rağmen gücüne kefilim aşk işte sen busun .Ağlarken güldüren , kelebeklerin içinde bile kelebekleri havalandıran,bir hayal gibi sınırsız, evreni alt üst edebilecek kadar güçlü, tüm şarkıları kendi adına yazdırabilecek kadar güzel ...
Ben sadece senden bir parça istedim sen de bunun karşılığında bana kucak dolusu aşk ikram ettin... Sonra ne oldu biliyor musun aşk ? Aşırı dozda senden aldım, bağımlılık yaptın.Senin varlığına inandırdın . Bir süre bulutların üzerinde seyre daldım dünyayı,herşey mükemmeliyetini ilan etmişti ki tam o sırada kanatlarımı çıkarmaya fırsat kalmadan bulutların üzerinden yere çakıldım. Bunun sebebi senin güzelliğin aşk . Neden hep bir karşılık bekliyorsun aşk ? Her güzel şeyin sonuna bir hayal kırıklığı konduruyorsun? Mutlu mu oluyorsun ? Egonu mu tatmin ediyorsun aşk . Hadi ama sen Tanrısın dostum bize acı çektirmeyi kes artık.
Sana küfürler yağdırıyorum bazen,bunu yaparken göz yaşlarım da şakaklarımdan aşağısına... Henüz 17 yaşındayım aşk ,herşeyin katili sensin aşk, benim içimdeki senin de on yedimin de herşeyin sorumlusu sensin.
Bana verdiğin o kucak dolusu senden neden biraz da ona vermedin aşk!!!Neden beni yanlızlığa mahkum ettin ? Neden ? Herkesin kendince sebepleri vardır .Senin de vardır illaki bir sebebin ama düşünüyorum aşk ben seni düşünüyorum . Diyorum ki kendi kendime ben yanlızlığın esiri olmuşken o ne yapıyor ? Mutlu mu? Benim mutsuzluğumla onu mutlu mu ediyorsun yoksa aşk?
Yaşadıklarımız sendin güya aşktı...
Özlüyorum aşk ... Seni özlüyorum . Sensizken bedenim buz kesiyor sanki tir tir titriyorum hatırlıyorum da eriyen bedenim yok olmaya mahkum gibi kendine gel diyor bana .
Evet bu yazdıklarım senin için aşk . Yorulmadan düşünerek sana saatlerdir yazıyorum . Bazı şeyleri yazmak konusunda tereddüt ediyorum bana ebediyyen sırtını dönersin diye korkuyorum.Ben korkuyorum aşk ilk defa ...

###############################

Gidemiyorum ,senden geçemiyorum sensizim aşk . Nefesin boynumda yokken sanki soluksuz kalıyorum boğazım düğümleniyor . Sen yanımdan geçerken hızlıca nefes alıp veriyorum kokunu içime çekiyorum soluksuz kalana kadar . Gel desen saate bakmam bile. Aklımda olanları dile dökemiyorum aşk !Boğazım düğümleniyor aşk. İstiyorum seni hiç yaşamamış tatmamış olmayı ama gel gelelim ki olmuyo hep bir fake atıyosun bana . Sıkıldım beni aptal yerine koymandan üzüyorsun beni aşk . Seni seviyorum ama bir o kadar da kırık kalbimin feryadını duymamazlıktan gelemiyorum . Sana bağlıyım ama bir o kadar da kopuk . Bu kahbe dünyanın kuralı bu aşk ben öğrendim sen öğrettin su akar yatağını bulur . Benim elim kolum bağlı . Senin ile yanan bedenim yokluğunla titriyor. En çok ta bu lanet dünyanın seni bana düşman etmesi acıtıyor canımı. Herneyse dediğim gibi su akar yatağını bulur sana inanmıyorum ama gücüne kefilim durduk yere gelip bana sarılmanı bekliyeceğim aşk. Özlüyorum seni hemde çok . Olay bundan ibaret. Ve ben sadece sen de beni özlüyorsun sandım...

İlk bölüm biraz kısa olmuş olabilir . Aslında yazdıklarımın tamamı benim şu an ki ruh halimin yazıya dökülmüş şekli . Sonraki bölümlerde ise neden böyle düşündüğümü ve düşüncelerimin tamamını yayımlayacağım . Bu kitapta çok fazla parça parça konularla karşılacaksınız bu konuların hepsi parça parça beni tamamlıyor olacak.

Vote ve düşüncelerinizi buradan veya özelden bekliyorum sevgilerimle...

-Zehra Karakülah

SANDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin