Pohled Erena:
Nemohl jsem dýchat, padl jsem na zem a omdlel...Cítil jsem, jak mně někdo někam táhne...Probudil jsem se v posteli v nějaké chatce..."Si hrozně těžký víš o tom.?" Zasmál se na mně blonďatý kluk.."Ahh kde to jsem?" Zamžourám a pomalu se posadím ale i tak vyjeknu od bolesti zadku.."Ghaah" Zatnu zuby a snažím se vstát...Kluk mi s uchechtnutím pomůže..."Asi si spadl na zadek a pořádně co.?" Zazubím se..."Ano přesně tak děkuju za záchranu..." Usměju se..."No kdybych tě tam nechal je po tobě no heh les je nebezpečný..Jsem Armin Arlet rád tě poznávám asi..nikdy nevíš jestli dotyčného člověka rád poznávaš, ale ty vypadáš mile.." Pousměje se a podá mi ruku..Potřesu si s ním.."Eren Jeager taky tě rád poznávám Armine..." On mně rukou přes ruku plácne.."Asi mně rád poznáváš ne..Nikdy nevíš jestli se ze mně nevyklube třeba psycho kanibal co si s tebe udělá gauč..zlý lidé jsou všude" Zakňučí a tiskne se na mně..."Klid já nejsem zlý utíkám před svým přítelem..." Povzdechnu si a pohladím ho po hlavě..."Aha tak to si nikde nespadl co..zadek tě bolí od něčeho jiného ne?" Zasměje se a lehne si na postel a chytne záchvat smíchu..ale pak se uklidní když si všimne že se nesměju.."Promiň tobě to vtipný asi nepřijde co?" Kyvnu hlavou že ne..."A co se stalo..? Ublížil ti, nemá tě rád?" Zase se mi nahrnou slzy do očí.."Aha no to mně se jeden kluk líbil a byl jsem do něj řekl bych až i zamilovaný...a pak se mi líbil ještě jeden ale jsou oba nějaký divný a napůl zvířata a nejhorší je že predátoři a jsou hrozně zlý ke všem tvorům..." To je jakoby mluvil o Levim..dál jsem ho poslouchal.."Ten jeden je bručoun večně nasraný pohled ale sakra krásný známý po celém lese kvůli svým uletům když to tak vezmu některé byly i smrtelné, nikdo to s nim nevydržel a tak se hrozně uzavřel prej..říka se že vždycky si najde oběť nakecá ji zě ji miluje ale když ho omrzý zabije ji."..Hrnuli se mi slzy do očí ale dál jsem poslouchal..."Erene neboj už jsem o něm dlouho neslyšel...ale párkrát jsem ho viděl unášet ovce...Myslím že se jmenoval nějak Lavi..." On mluví o něm.."Ne Armine jmenuje se Levi..a je opravdu krásný a lehce ti pomotá hlavu.." Spustilo se mi více slz.."Počkat ty si jeho objeť a podařilo se ti utéct?" Vykulí oči.."Byl jsem s nim celý rok ale on mně měl jen na jedno" Fňuknu.."Woow ty budeš jednou možná legenda" Jo hah legenda...Tss..Opravdu velká no..."Nic si z toho nedělej tady tě nenajde...snad" Snad??"Ehm no já musím stejně jít dál...do Grundhilburgu" Pousmál jsem se a otřel si slzy..."Víš teď už je noc v noci tě nikam nepustím..je to nebezpečné...Vyrazíš až za světla..Já tu místo mám." Úsměje se..."Tak jestli ti nevadí tak děkuju..moc rád přes noc zůstanu..." Armin mi teda propůjčil na noc jednu svou postel..a rovnou jsem se u něj umyl a on byl tak hodný a oblečení mi vypral a půjčil mi svoje...sice mi bylo menší ale tak zas tak hrozný to nebylo...Zalehl jsem do teplé postele, ale i přesto mi něco chybělo...ano Leviho ruce omotané kolem mého hrudníku...Levi proč sis mně nechal, vždyť ani kouřit jsem pořádně neuměl a do teď neumím...Mohl sis najít jinou děvku...Možná si mně chtěl vykrmit na porážku jinak nechápu proč sis mně nechal...Přemýšlel jsem...Najednou Armin začal mluvit ze spaní...
.... Pokračování za chvilku......
ČTEŠ
Kořist nebo spřízněná duše: Hledání ztracené pravdy (Ereri/Riren)♥♥yaoi
RandomAno Levi a Eren jsou zpátky...pokračování je na světe...No najde Eren ztracenou pravdu a svou matku, a nebo narazí i na pravdu co radši neměla vyjít najevo? Dozvíte se v průběhu příběhu..XD Btw... Popisy mi moc nejdou..XD..