Všichni schovat! !

364 49 25
                                    

Pohled Erena:
"Počkat jako ten Levi?!" Zeptali se vyplašeně...Jak to vypadá tak ho všichni znají...Až na mně...Proč?? "No a co mi řeknete vy že jsem úplně úžasný že jsem přežil?" Pobaveně jsem se zasmál a oni se na sebe koukli a pak se vykuleně koukli na mně..."JO!" Prohlásili a začali mně prohlížet jestli jsem v pohodě..."A to ti jako nic neudělal.? Nejsi někde poškrábaný nebo tak...nekrvácíš?" Polkl jsem.."Ne nic mi neudělal...jen.." Mně několikrát tvrdě ojel a zlomil mi srdce...Pomyslel jsem si..."Počkat co si mu udělal...že tě honí..Sebral mu kurvu? Jídlo...?" Zasmál se Jean... Zase to slovo kurva.."Já jsem jeho kurva.." Vyjel jsem na něj násraně..a on zamrkal a pak koukl na pihatýho..."Ne nemůžeš být jeho kurva...Všechny je hned po sexu prý sežere...jedině, že by si byl nějak extra dobrá kurva...Což pochybuju haha...Vždyť si tak křehký a už tu bulíš.." Tak proč si mně nechal? Nic jsem nechápal.."Já ho miluju" Vzlykal jsem si pro sebe, ale bohužel dosti nahlas...Jean vykulil oči.."Cože ho? Tak to nechápu".. Koukli na mně.."Uklidni se a pojď si dát čaj"..Usmál se pihatej a pomohl mi nahoru, jenže Jean mně hodil do jednoho z křesel.."Jestli si pro tebe ta obávaná zrůda přijde tak si mně nepřej...chlastej čaj...a nebo te pověsim hned vedle tamhletoho jelena..." Zavrčel nasraně a ukázal na trofej...

Pohled Leviho:
Šli jsme všichni i s Mikasou pomalu do Grundhillburgu..Šli jsme zkratkou, aby jsme tam došli co nejdříve...Už jsme se pomalu blížili...Město už bylo v dohledu...Sice to nebyl Eren, ale jak můžu vědět, že je i tak v pořádku...On ani neví, jak moc velký,  mi ten spratek, dělá starosti..Mám o něj kurva strach!!!!."Vidíte to Lidi?!...POZOR JDE LEVI VŠICHNI SCHOVAT!!!!!..." Rozeznělo se po celém Grundhillburgu...A najednou v ulicích liduprázdno.."Tě asi mají dost rádi..nesnaží se tě zabít, ale už rovnou zdrhaj...pokrok" Zatleskal Erwin...Armin mu, ale zacpal pusu polibkem..."Hmm no tak my si jdeme někam užít...musíme využít, že tu nikdo není...A zřejmně ani nebude..." Hodil si Erwin Armina přes rameno a už kráčel pryč..."Tch..HLEDÁM CARLU JEAGROVOU!!!" Zařval jsem zkrze město..Dlouho se nic neozývalo..Ale pak se Erenova matka ozvala..."Ale...vypadneš když se ti ukážu..!!" Vyšla z dveří a já šel za ní a naoko ji polichotil , ale hned na to na ni spustil tu svou..."Vypadáš stále dobře...K věci, hledám svou lásku" Zamrkala a už mně objímala...Divné..Pomyslel jsem si..."Miluješ ji..totiž mně zrůdo? " Jak ji to říct...? "Ne! ..no já víš.. nebyl tu Eren?!" Usmála se..."Můj
syn...on ještě žije?" Zatvářila se radostně..."No takže tu nebyl...Děkuji za pomoc.."..Odpovedel jsem si sám a povzdechl  si.."Tak jestli ti to nevadí zůstanu u tebe doma...A počkám na něj..Nic zkoušet nebudu...nebudu podvádět Erena, i když možná už mně nemiluje..." Vykulila na mně oči..."Ty miluješ mého synka, takže tobě nestačí že si ojel mně a musíš ubližovat i Erenovi..Ty máš můj klíč..?" Byla nasráná..Tch..Najednou je nasráná..."Tch..Jo problém...dobře víš, že jsem se neovládal..takže klid, teď se ovládám...sežral jsem hodně ovcí...Bohužel" Vysvětlit jsem ji...A začali mi téct slzy..zase..."A když to nevyjde...grr.. jdu se zavřít do jeskyně a už raději nikdy nevylezu..!!" Koukl jsem na ni zoufale...
...........Pokračování příště.........

Ohayo...XD Přináším vám další kapču X3 Jak si myslíte že to bude pokračovat...Vrátí se Levi do jeskyně a nebo bude s Erenkem?..A nebo obojí XD No to se možná dovíte přístě..Doufám že se kapča líbí a že jste si ji užili..Mějte se, smějte se a omrdejte se..
Vaše Lee Wendigo♥♥♥

Kořist nebo spřízněná duše: Hledání ztracené pravdy (Ereri/Riren)♥♥yaoiKde žijí příběhy. Začni objevovat