Vězení

347 48 2
                                    

Pohled Erena:
Matka mně zavřela do sklepa a to i když jsem byl na vážkách..Zatím co ona se půjde prý pokusit odehnat Leviho..Ale myslím nebo spíš doufám že on se odehnat nenechá že se mně tak snadno nevzdá mám v tom všem zmatek a nevím komu věřit.....Ale opak je pravdou...Říkal že jsem stejně zbytečný a znovu že jsem byl jen děvka..Možná fakt může za to že jsem ovce..Tady ve sklepě je všechno slyšet..Ale přišlo mi, jako bych ve sklepě nebyl sám...Moje matka po chvíli přišla do sklepa přimáčkla mi kapesník s Amoniakem na obličej a uspala mně..."Uhn heh.." Chvíli jsem se bránil, ale pak podlehl omamné látce....Probral jsem se až někde v nějaké kleci..."Erene ty si se vrátil..." Usmíval se na mně zkrz klec můj otec...Pak se ale zarazil a koukl na mou matku či kdo to je..."ON NEMÁ KLÍČEK? JAKTOŽE NEMÁ KLÍČEK! !!??" Seřval ji a pak se zase usmíval na mně..."Ten klíč měl ten druhý kluk..Jak jste mu to říkal zrůda..?" Koukla na mého otce...To asi nebude má matka..Otec možná je můj pravý, ale matka se mi ani trochu nezdá...A proč jsem v kleci, když nejsem životu nebezpečný.."Erene všechno ti vysvětlím.." Usmál se zářivě otec.."No tak fajn jsem tvůj syn a jsem v kleci vysvětlení?!" Jen se zasmál..."Tady si teď momentálně můj subjekt" Co to kurva kecá.."Aha no to je fajn, fakt super..." Usmál jsem se nasraně.."Věděl jsem že budeš nadšený.." Narovnal si brýle a dal  mi trávu abych se najedl...Nepohrdl bych jsem měl jsem hlad, ale vzpomněl jsem si na Leviho a uspávadlo ve smaženici, takže jsem se toho ani nedotkl...Nemám ke komu se přitulit..Leviho teplo...

Pohled Leviho:
Vracel jsem se do jeskyně spolu s Mikasou která šla z nějakého důvodu vedle mně..."Agrr co ti je!?" Zavrčel jsem na ni, sralo mně jak na mně furt čuměla..."Eren tě miluje neopustil by tě, možná má nějaký pochybnosti, ale jestli ano tak mu je vyvrať!" Docela jsem čuměl co všechno z ni nevylezlo..a vida za chvilku tu byl i Marco již oblečený.."Nenechávejte mně tam samotného..." Ječel za náma a dobíhal nás.."V tom baráku nikdo není ale ze sklepa jsou slyšet nářky..." Nechápal jsem.. "Co co to kurva kecáš!?" Chytl jsem ho nasraně za límeček.."JAK JAKO NÁŘKY!?" Přemýšlel jsem...Tak počkat Carla co jsem ojel by mně neobjala a bála by se mně, vždyť ona by se na mně ani nepodívala...Lidi se už radovali že opouštím město a chtěli vylézat...Jenže jakmile jsem se otočil zalezli zpátky do domů..Tch.. Vrátil jsem se do baráku kde jsem zanechal Erena.."ERENE!!!" Řval jsem jak pomatený...Uslyšel jsem nářky a vyrazil sklepní dveře.."Ere.." Zůstal jsem v oněmnění..Ležela tam svázaná Carla..Ale tahle byla jiná..
Měla uvolněný roubík sundal jsem ji roubík úplně.."Ty kreténe...všechno vím všechno jsem slyšela...Máš něco s mým synem..A ke všemu si nechal tu šmejdku vydávající se za mně vzít Erena za tím psychopatem.." Už jsem to pochopil...Pravá Carla byla celou dobu tady a zavřena a svázaná.."Já věděl ze tu něco nehraje..." Začal jsem ji rozvazovat ale ona nechtěla..
"Nech mně ja nechci rozvázat od tebe..!!" Zavrčela nasraně..Koukl jsem na Mikasu a Marca.."Tch fajn si naser...Byly by jste té lásky" Uvolnil jsem jim cestu a oni ji rozvázali a já hned dostal nespočet facek..."TYY GRRR DRŽTE MNĚ AŤ HO NEZABIJU.."
............Pokračování příště........

No a je tu ještě jedna kapča XD..

Kořist nebo spřízněná duše: Hledání ztracené pravdy (Ereri/Riren)♥♥yaoiKde žijí příběhy. Začni objevovat