ARTIK BEN VARIM

44 1 0
                                    

Tam Derin bir şeyler söylüyordu ki telefonum çaldı.Siktim seni Kerem! Kerme benim kuzenim olur.Telefonu açtım bir şryler zırvalıyordu sulu işte ne olacak! Derin ve Mine bana döndü."bizi mi dinledin sen!" boş bir odaya girip kapıyı kapattım."sonra konuşalım mı Kerem" telefonu kapattık.Yemin ederim bir gün sikecem şu piçi lan en olmadık zamanda arar mı bir insan sürekli!Yanlarına gittiğimde Mine çıktı.Derin'in kollarını tuttuğum gibi yatağa oturttum.Karşısına sandelyeyi koyup ters çevirdim.Gözlerine bakıyordum,Mavi beni benden alan gözlerine."ne sırrı!!'' sesim fazla yüksek çıkıyordu."sanane!" artık dayanamıyordum.Hiç oturuşumu bozmadan lafa girdim "Derin bana bak!Artık benden hiçbir şey saklamayacaksın!Keremin de borcunu kapatıp beraber,hepberaber yepyeni bir hayata başkıycaz anlıyor musun beni!" ilk defa bu kadar bağırmıştım "sen gittikten sonra sigaraya başladım.İlk başlarda her şey iyiydi sonra senle ilgili olan her şeyi gördüğümde kendimi durduramıyordum.Ağlıyordum.Kerem o bana yardım etti.O bana alkol depolarsı ben se geceleri onun barında çalışırdım.Sonra bir gün artık dayanamıyordum bileklerimi kesmeye karar verdim.o gün işte o gün keşke ölseydim de şu lanete başlamasaydım.uyuşturucu...Her şeyim halini aldı kısa bir sürede.Hastahaneye yattım defalarca ama faydası yoktu.Bir gün yine kafayı buldum bara bir kız geldi yanında da sevgilisi vardı.Saat ilerledikçe ben oğlanı sana benzetiyordum.Sonra yanıma gelip içki istedi.Sen gibi kokuyordu yeminederim bilerek yapmadım istemezdim yapmak istemezdim" hıçkırıklara boğulmuştu.Nefes alamıyordu. Sandelyeyi itip ayağa kalktım.Onu dikleştirdim.Bir süre sonra normale döndü.Ah ne kadar da kprktum anlatamam.Kalbim duracaktı.Derinim sana neler oluyor "neyi istemezdin" "b-ben onu sen sanınca dudaklarına yapıştım.Kız kız bana tokat attı.Ben yine krize girdim.Sonra kız oğlanın koluna yapıştı.Ben sana dokunduğunu zannediyorsum.İttim.Kızı ittim yere yapıştı.Bir süre sonra kızdan kan çıkıyordu.Başka bir şey hatırlamıyorum.Minegil gelmiş o sırada dediklerine göre kız kendine geldiğinde.." benim için neler yapmıştı zalak bennn!! "devam et?" "kızın yüznün ortasında kocamna bir çizik varmış ben yapmışım!" ah güzelim."şşt senin bir suçun yok gel buraya.Her şeyi benim için mi yaptın yani?" bana döndü "h-hayır sen gidince kendimi saldım biraz tüm olay bu şimdi iyiyim.KİMSEYE İHTİYACIM YOK ÖZELLİKLE DE SANA!" bu dedikleri içime işliyordu. Ama ben hayatının içine sıçmışım haklı kız! Bir anda titremeye başladı.."yardım et b-bana e-ero-in ge..getir mine biliyor yerini hemen yalvarırım!" şokun etkisini hemen üstümden atıp içeri koştum "Mine eroin ver si ir geçiriyor!" mine elime koşarak bir paket verdi. "al bunu ona ver hemen koş!" koşarak yukarı çıkıp paketi verdim eline.Burnuna beyaz tozu çekip rahatladı.Bana baktı "uyumak istiyorum" "p-peki" dedim tam çıkarken geri döndüm alnını öptüm "iyi geceler meleğim..."

İki saattie hastahanede Keremin başındaydım.Uyandığında resmen eşek şakası yaptık.Kerem ilk defa bir kız için ağlıyordu.Benim artık gitmem gerektiğinde eve geldim.Evde kimse yok sanıyordum.Salonun lambasını açtığımd şok oldum.Derin elinde birayla karanlıkta içiyordu.Beni şaşırtan boş şişelerdi zaten! "kaç şişe içtin?!" bana dönünce ağladığını gördüm."hatırlamıyorum" yanına gidip yavaşca şişeyi elinden aldım "Derin?" "hııı" dikleşip,başını dizlerime koydum "bundan sonra içmek yok ağlamak istediğinde beraber ağlarız.Gülmek istediğinde beraber güleriz...ARTIK BEN VARIM." dedim ve dudaklarına dudaklarımı bastırdım.O ağlıyor ben ağlıyordum yılların acısını çıkarıyorduk.Dudağıma bir damla gelince geri çekildi.Dizlerime geri yattığında gözlerini benim gözlerime kitlemişti.Artık onun gözyaşları benim pantolonuma benimkiler onun dudaklarına akıyordu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 12, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YILLAR SONRA TEKRARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin