Prolog

2 0 0
                                    

Začalo to před 134 lety...
Skupina horolezců, kteří vyšplhali na horu jménem Argora, ležící na v té době nově objeveném ostrově. Už chtěli zapíchnout americkou vlajku, když v tom se tam zjevily neznámé bytosti. Nikdo nikoho takového nikdy neviděl- byli celí modří, měli černé vlasy a byli to nejspíš bojovníci. Z těch asi patnácti horolezců boj přežili jen čtyři, utíkali před těmito domorodci asi půl dne, ale potom se tam objevili další. Ale tito byli jiní, vypadali jako... elfové! Lidé z Argory se tedy rozhodli nechat Američany a začal boj mezi Argorou a elfy. Asi o rok později se na světě objevili i trpaslíci, kteří se celou dobu schovávali hluboko pod zemí. Jelikož je lidé chtěli zkoumat, kmen Argorů, elfové a trpaslíci se spojili a nastala třináctiletá válka...
Lidé se museli schovávat v bunkrech a jen 348 lidí přežilo, mrtvé poslali do Evropy a začali žít v Americe jako zemšťané.
Sepsala se dohoda mezi zemšťany, elfy, amiry (lidé z klanu Argora) a trpaslíky, že mezi kmeny nebudou války a v hlavním městě Arny (bývalé Ameriky), které se nazývá Sielna, budou v místním paláci žít vůdci každého kmene.
Fungovalo to tak, jenže potom se na zemi objevila magie...
Jeden z trpaslíků provedl něco, za co byl uvězněn v sopce, dokud nevybuchla. Jmenoval se Tamur Laquit. Po padesáti letech vypustil mutanty, které potom museli nejmocnější mágové zničit a uvěznit v temnotě. Tomuto roku začali říkat 1699 a od té doby se počítá dál.
V roce 1712 mág jménem Marvolo Ignatius založil školu pro čaroděje (Marvalská akademie) a vymyslel, že v šestnácti letech každý musí podstoupit zkoušku, která zjistí, jestli půjde na Marvalskou akademii nebo na jedinou školu ve svém kmeni, jen málokrát se stalo, že někdo šel na školu nějakého cizího. Tento člověk se potom řadí do kmene, kde se učil.
Teď je rok 1782 a tady žiju já, šestnáctiletá zemšťanka (média).

Uvěznění Kde žijí příběhy. Začni objevovat