Szeptember 1.Hétfő
Felébredtem majd besiettem Hannat felkelteni,de nem sikerült igy hivtam Anyát,hogy keltse fel ő.
Vissza mentem a szobámba elkezdtem felöltözni,majd lementem reggelizni es pár perc múlva ki siettem az ajtón Anya már a házunk elött várt és elvitt suliba.
Amikor megérkeztünk az iskola elé nagyon elkezdtem izgulni.Elköszöntem Anyátol es Hannatol majd az iskola felé indultam.Bementem az osztalyomban majd leültem egy üres helyre,majd egy kedves ,szőke hajú lany oda jött hozzám.
-Szia Emma vagyok
-Szia Amy ,Amy Salton
-Mindjart jön a padtarsad Adam
-Jolvan akkor,nem gond neki hogy ide ültem?
-Szerintem nem!-Nézd csak ott jön.
Egy szőkés barnás hajú fiú jött be aki eléggé kedvesnek nézett ki,olyan furcsa érzésem volt amikor megláttam.Leült mellém majd felém fordult ekkor Emma elment!
-Szia Adam vagyok,Adam Parker.
-Szia Amy Salton
-Új vagy nálunk ahogy látom
-Igen picitt félek is hogy mijenek az osztalytársak
-Nefélj,ha bármi van szolj!
-Köszönöm,nem baj ugye,hogy melléd ültem?
-Nem dehogyis,örülök hogy egy ijen padtársa lett mint te nagyon szép vagy!
-Köszönöm!De zavarba hozol...
-Komolyan mondtam nagyon szép vagy!
-Köszönöm,na de megjott a tanárnő.
-Jo reggelt gyerekek!
-Jo reggelt tanárnő-mondta mindenki
-Őn új itt hölgyem?
-Igen,Amy Salton vagyok
-Üdvözöllek,mesélj valamit magadrol
-Amy vagyok 16 éves nemrég költöztünk Londoba,Édesanyammal és két testvéremmel Martinnal es Hannaval mert a szüleim elváltak
-Jolvan,örülök a találkozásnak az Osztályfönököd vagyok es egyben a magyar tanárod.Emily Dark!
-Énis örülök.
-Most kérlek ülj le!
Kedvesnek gondolom az osztalyfönököm,es megbizhatónak.
Egesz magyar orán az elbeszélő szövegről tanultunk,nagyon meguntam már mindjart kifognak csengetni és megismerem a többi osztálytársamat is!
Kicsengettek és Adam felém fordult!
-Maradsz bent vagy kimész?Csak mert én megyek a barátaimhoz.
-Maradok beszelgetek Emmaval még picitt és probálok megismerkedni a többi osztálytársal is.
-Jolvan akkor,majd találkozunk becsengetéskor.
-Igen persze :)!
Ekkor Adam a padtársam kiment, aki eléggé kedves ahoz képest,hogy én új vagyok,azt hidtem a fiuk nem fognak birni de itt van Adam aki egy jóképü kedves srác és azt mondta szép vagyok!"Nem nem szerethetek bele az első nap a padtársamba..."
-Szia
-Szia Emma
-Na mivolt Adammel ?Láttam h beszélgettek!
-Nem volt semmi mondta ha valami baj van elmondhatom neki!Kedves srác,ráadásul azt mondta szép vagyok !
-Az nagyon jó Amy ugye úgy hivnak?
-Igen úgy !
-Bocsánat csak nem jegyeztem meg a neved pár nap után már tuti megjegyzem.
-Remélem-erre mindketten Emmával felnevettünk
-Amy tudod hogy a suli legmenőbb sráca a padtársad?
-Ez komoly?
-Igen,mindenki vele akar járni csak Adam-et ez nem érdekli.
-Jó lehet neki hogy mindenki szereti.
-Hát igen!
-És Emma ti joban vagytok Adammel?
-Viszonylag igen!
-Jolvan akkor.
-Nézd ott az a lány aki mindig rányomul Adamre ő Jennifer egy beképzelt lány,sajnos osztálytársunk is!
-Sajnálom Adamat,de a csaj eleggé beképzelt ahogy látom.
-Igen minden Pasira rámászik.
-Hát az nem jó.
-Na de most megyek kint van a barátom Brandon és rám vár,majd beszélünk még.
-Oke szia.
Ujra becsengettek és bejött az Angol tanárnő,majd még volt két töri oránk és egy földrajz.Utánna elindultam haza fele és Adam utánnam kiáltott!
-Amy várj meg!-Kiáltotta, utannam szaladva!
-Oké.
-Végre hogy megvártál!Hol laksz?
-Két utcával arréb.
-Haza kisérhetlek?
-Hát...persze.
-Hallod nem megyünk együtt reggel?
-Mehetünk csak Anyanak kell szoljak hogy gyalog megyek!
-Oke akkor van testvéred amugy?
-Igen van egy fiu Martin 18 éves és egy 5 éves Kishugom Hanna neked?
-Nekem nincs sajnos,egy kislány lett volna aki meghalt születésekor.
-Nagyon sajnálom,nem akartalek megbántani azzal h rá kérdeztem.
-Nincs semmi baj hisz nem tudhattad.Lehetnénk legjobb barátok?
"Tényleg azt mondta hogy legyunk legjobb barátok a suli legmenőbb sráca elsem hiszem"
-Persze szivesen.
-Ha szeretnel gyere át hozzam,haza viszed a dolgaid és mehetünk is ,picitt beszélgetünk nálam meg megismered Anyukámat!
-Oké,akkor haza megyünk hozzam lerakom a dolgaim es mehetünk is!
-Oké!
Pár perc mulva már a házunk elött voltunk ,majd bementünk a házba Martin és Viktoria fogadott
-Sziasztok-mondtam
-Szia,vagyis sziasztok!
-Sziasztok,Adam vagyok Adam Parker Amy osztálytársa.
-Örülök Martin vagyok Amy bátya és ő itt a barátnöm Viktoria.
-Őrülök a találkozásnak-mondta Viktoria
-Martin mond meg Anyanak,hogy átmegyek egyik osztálytársamhoz pár orára és majd jövök.
-Rendben,sziasztok
-Sziasztok-mondtuk egyszerre Adammel!
Becsuktuk az ajtót és elindultunk pár percig szótlanul sétáltunk majd Adam megkérdezte ,hogy valami baj van?
-Nincs semmi
-Nagyon elgondolkoztál,amióta elindultunk hozzám sem szoltál!
-Bocsánat,kérdezhetek valamit?
-Persze
-Jennifer a barátnőd?
-Nem dehogyis ő mondta?
-Nem csak láttam amikor nyomult rád.
-Jennifer mindenkire nyomul a suli ribancának tartják,engem is idegesít már hogy nyomul állandoan és mindenkinek azt mondja,hogy a barátja vagyok.
-Sajnálom,eleggé beképzelt lány szerintem.
-Szerintem is,megérkeztünk ez a házunk gyere menjünk be!
Amikor bementünk egy hatalmas nagy nappali tárult elénk,Adamék háza egyszerüen csodálatos!
-Szia,Anya.-mondta Adam
-Sziasztok
-Jónapot Amy Salton vagyok,Adam osztálytársa
-Örülök,hogy megismerhetlek
-Én is önt.
-Gyere Amy menjunk fel a szobámba.-mondta Adam
Majd megfogta a kezem és a szobája felé huzott,a szobája tele van focis dolgokkal nemis tudtam hogy focizik.
-Hé Adam te focizol?
-Igen már 8 éve.
-Az nagyon jó!
-Nézünk valami filmet?
-Persze.
-Romantikusat?
-Aha
Adam bekapcsolt egy filmet amit egymas mellett ülve néztünk, pár óra mulva elindultam haza fele,reggel egyutt megyünk suliba Adammel nagyon várom már.Nagyfáradtam bementem a házba és mondtam anyának hogy megyek lefekszem mert fáradt vagyok!
Bementem a szobámban es az ágyamra dobtam magam,par perc mulva átöltöztem alvó ruhába és utanna már lefeküdtem és nem kellett sok idő elis aludtam.Itt a második rész remélem tetszik probáltam,hozzabbra tervezni és sikerült is ha tetszett akkor kattincs a 🌟 hamarosan jön a harmadik rész....Puszikaa❤☺
YOU ARE READING
👫~Barátságbol Szerelem~💑(Szünetel)
RomanceAmy Stolen egy 17 éves lány, akinek megváltozik az élete amikor felköltözik édesanyjával és testvéreivel Londonba.Rá talál a szerelem amire nem is gondolt volna!😊❤