Szeptember 4.Péntek
-Kelj fel kislányom már 7:00 óra!-Kiáltotta Anya.
-Mi hol?Mivan?
-Elaludtál szivem.
-Pfuu,sietnem kell van még 30 percem,hogy késsz legyek.
-Akkor szerencséd van,hogy felkeltettelek,hanem kitudja meddig aludtál volna.
-Ja,péntek van azért aludtam el!
-Aha, persze na jó én megyek kislányom hagylak öltözni lent találkozunk Szia.
-Szia Anya.
Anya kilepett a szobámbol majd becsukta az ajtót és en gyorsan neki kezdtem valami ruhát keresni a suliba.Végül erre jutottam:**Telefon csörgés**
-Szia szívem felkeltél?Mindjárt nálad vagyok.
-Szia igen!Picitt elaludtam de persze késsz vagyok.
-Oké akkor jövök puszi.💕
-Oké puszi💕
Pár perc múlva hallottam hogy valaki csenget,ekkor lesiettem kinyítani az ajtót es Adam volt az.
-Jó reggelt szívem.
-Neked is
-Kész vagy?
-Aha,már indulhatunk is csak fölszaladok a táskámért.
-Oké
Fölszaladtam a táskamért majd elindultunk.Hosszú néma csend után azt kérdezte Adam:
-Mi a baj?
-Nincs semmi,csak fáradt vagyok
-Értem-mondta majd egy puszit nyomott a homlokomra
Mikor a suli elé értünk Emma a nyakamba ugorva üdvözölt.
-Sziasztok-mondta majd miutan elengedett
-Szia-mondta Adam
-Mitöl van ilyen jo kedved?
-Nemis tudom, csak úgy.
-Amy szívem én megvárom Dave-t menjetek be addig nyugodtan majd utánnatok jövünk.
-Rendben-majd adtam egy puszit Adam szájára és eljottünk.
Amikor elindultunk Emmával a folyoson és visszafordultam,mert Adam hangját hallottam,hogy éppen beszelget valakivel a megszokottnál hangosabban.
Ekkor láttam hogy Adam es Jennifer csókolózik.Egy világ tört össze bennem.
-Najó Emma én odamegyek!
-Nyugodj meg Amy!
-Gyere utánnam ha akarsz.
Sírva es üvöltve odamentem majd felpofoztam Jennifert és Adamet ekkor Adam ezt mondta:
-Szívem ez nem az aminek látszik Jennifer megcsokolt, en megpróbáltam ellökni de nemtudtam.
-Amy Adam is akarta azt a csókot.
-Jennifer te befogod a szád és téged Adam többé nem akarlak látni!-Majd sírva elszaladtam haza fele ,úgy gondoltam inkabb nem megyek be órára, nem bírnám Jennifert es Adamet arcát nezni egesz nap.Emma utánnam szaladt és ekkor Adam is akart de Emma leállította azt mondta majd ha lenyugszik beszéljetek.Megáltam egy helyen leültem egy kőre és csak sìrtam ekkor oda jött Emma!
-Na végre,hogy utól értelek!
-Emma!Adam megcsókolta azt a lányt érted?Megcsókolta!
-Amy bízz Adamben,tudod,hogy mijen Jennifer nem egyszer próbált már rámászni Adam nem tett semmit,probálj megnyugodni.Gyere haza kisérlek.
-Köszönöm,hogy itt vagy most nekem.
-Ez csak természetes!
Emma a házunkig kisért majd vissza sietett a suliba,nem akartam,hogy elkesse a második orát is miattam.Én fölmentem ledobtam a kabátom,a cipőm majd az ágy mellé ülve elkezdtem sìrni.Azok a gondolatok forogtak az agyamban "hogy miert tette ezt Adam,azt hidtem szeret!","Vagy talán Jennifer maszott rá?De akkoris Adam miert hagyta?:/".
Pár perc múlva telefon csörgést hallottam.Elöszedtem a telefonom és láttam,hogy Adam hív.De nem vettem fel kikapcsoltam a telefonom.Majd bebújtam az ágyban es csak sírtam és sírtam...
Délután 4 óra!
Valaki csöngetett az ajtónkon es lementem megnézni,hogy ki az mert rajtam kivul senki nem volt ithon.Amikor kinyitottam az ajtöt Adam állt ott!
-Amy beszéljük meg kérlek,nem az aminek látszott.
-Adam nincs amit megbeszéljünk,most kérlek menj el!
-De Amy én szeretlek.
-Adam menj el!-mondtam,majd becsuktam az ajtót fölmentem a szobámba es megint elfogott a sìrás,bekapcsoltam a telefonom és láttam hogy hívott a bátyám.Gondoltam visszahívom!
-Szia Hugi!
-Szia!
-Valami baj van?
-Ja nem nincs semmi!
-Bisztos?
-Aha.
-Rendben,de tudod ha baj van elmondhatod.
-Nincs semmi hidd el!
-Rendben.
-Na mond miért hivtál?
-Hát figyelj az van,hogy hívtam Anyát is de Anya nem vette fel és gondoltam szolok akkor neked,hogy ma nem megyek haza Viktoriánál alszom.
-Rendben,szólok Anyának!
-Köszönöm!Akkor vigyázz magadra Puszi Hugi.
-Oké,puszi!
Kinyomtam a telefont majd lefeküdtem az ágyamra...!
Pár óra gondolkodás és zokogás után elaludtam...8 ora volt amikor felugrottam mert bejott anya .
-Amy hol van a bátyád?
-Azt mondta ma Viktoriánál alszik,akart szólni neked de nem vetted fel a telefont.
-Rendben.Kicsim mi a baj?
-Semmi.
-Mond kislányom te sìrtál?
-Ennyire látszik Anya?
-Nagyonis,na mitörtént?
-Anya,Adam megcsokolt egy másik lányt!
-Hogy mitcsinált?
-Megcsokolt egy másik lányt,amikor megérkeztünk reggel a suli elé majd Emma odajott hozzám,ekkor mondta Adam,hogy mi menjunk be Emmával mert hogy ő megvárja a barátját Dave-t.Majd ezután mi elindultunk be a suliba egyszer csak fölfigyeltem arra,hogy valakivel beszelget es gondoltam megfordulok gondoltam bisztos megjott Dave,de nem !Amikor megfordultam láttam ahogy Dave csokólozik egy lánnyal.
Ekkor oda szaladtam es felpofoztam őket majd hazarohantam sìrva.
-Kislányom,bisztos vagy te abban,hogy Adam is akarta azt a csókot?
-Nem tudom Anya,de mivan ha mégis.
-Amy Adam szeret téged.
-De akkor miért tette ezt?És egy ilyet nem lehet félre érteni,mert láttam.
-Nyugodj meg kicsim és probálj meg pihenni hidd el,Adam szeret téged és nem akarattal tette azt amit tett!
-Oké Anya de akkoris nekem ez fáj!
-Tudom de próbálj megnyugodni.
-Én most megyek öltözök elmegyek egyik barátnőmmel vacsorázni!
-Rendben és Hanna?
-Hanna ő az egyik ovistársánál van.
-Oké akkor ,jó szorakozást!
-Köszönöm,te meg viszont nyugodj meg és pihenj!
-Oké-mondtam majd ekkor odajött Anya és egy puszit nyomott a homlokomra.
Anya miután elment betettem egy jó kis filmet amiközben,ismét eszembe jutott Adam és Jennifer ekkor megint elfogott a sírás...
Hosszú idő után kisírt szemekkel de mégis sikerült elaludnom.Itt a hatodik rész sok késéssel,de itt van.Remélem tetszik!Ha tetszett nyomj egy🌟-t.Elöre is köszönöm.
ESTÁS LEYENDO
👫~Barátságbol Szerelem~💑(Szünetel)
RomanceAmy Stolen egy 17 éves lány, akinek megváltozik az élete amikor felköltözik édesanyjával és testvéreivel Londonba.Rá talál a szerelem amire nem is gondolt volna!😊❤