Szeptember 4.Csütörtök
Reggel az órám idegesítő csengésére ébredtem.Aztán a telefonom elkezdett csörögni.Adam volt az!
-Szia Szivem!-mondta Adam
-Szia!-feleltem
-Bocsi,hogy felkeltettelek de ugy készülj,hogy 7:25-re nálad leszek,hogy együtt menjünk suliba.
-Oké!Akkor máris megyek öltözni.Itt tali,Puszi!
-Oké,Puszi.-mondta Adam ,majd letette!
Nagy idegesen a szekrényemhez mentem és gondolkodni kezdtem,hogy mit is vegyek fel!?Ami tetszene Adamnek is,de nem lenne túlzott összeállítás.Aztán 5 perc keresgélés után erre jutottam.Aztán a fürdő fele indultam megmostam a fogam es megmosakodtam.Majd megfésülködtem és egy fekete masnit tűztem a hajamba.
Lementem a nappaliba ahol Anya és Hana fogadott.
-Sziasztok-mondtam
-Jo reggelt!-mondta egyszerre Anya es Hanna.
-Én megeszek gyorsan egy nutellás kenyeret aztán megyek is!
-Hova-hova ilyen sietősen kislányom?-Kérdezte Anya.
-Az egyik osztálytársammal megyek ma suliba,tudod Anya az az Adam nevezetű fiuval.
-Uuu... kislányom együtt vagytok?
-Hát Anya...Igen tegnap este óta együtt vagyunk!
-Örülök neki!De mivan Davvel akkor?
-Hát...Dave nem érdekel én Adamet szeretem.
-Jolvan kislányom.
-Na de én megyek Anya .Délután találkozunk .Sziasztok!
-Szia,szép napot!-mondta Anya!
-Sziaa. -mondta Hanna
Ekkor kiszaladtam az ajtón majd megláttam a házunk elött várakozó Adamet.Oda szaladtam hozzá és ő köszönésképpen megcsokolt!
-Adam,kerdezhetek valamit?-picitt félve tettem fel ezt a kérdést!
-Bármit Drága.
-Mi lessz ezután Davvel és veled?
-Figyelj az nem számít eddig sem voltunk olyan túl jóban és ezután sem leszünk!
-Hát oké !Na de gyere induljunk már.-Megfogta a kezem és elindultunk a suli fele.
Az az igazság,hogy picitt félek attól,hogy a diákok,hogy fognak reagálni ha megtudják,hogy mi együtt vagyunk.
A további rövid utunk az iskolához néma csendben telt el.Amikor megérkeztünk az iskolához ilyen mondatokat hallottam,hogy ""Ez most komoly?Ők együtt ez nem lehet igaz!"" ,""Hìvd fel Jennifert és kérdezd meg,hogy mi üthetett belé,hogy hagyta hogy elvegyék tölle Adamet!""
Ezek a mondatok hallatán rá néztem Adamre és hozzábújtam!
-Valami baj van Kicsim?-kerdezte Adam.
-Hát...nemis tudom mindenki olyan furán néz ránk!
-Naa nefoglalkozz már azért néznek igy ránk mert irigyek rád,hogy veled vagyok.
-Jo de akkor is.
-Kicsim!Szeretlek❤!
-Énis szeretlek!
Bementünk ekkor az ossztálytermünkbe majd Emma meglepődött szemekkel ránk nézett.Majd így szólt:-Ti együtt?
-Igen!Mi együtt vagyunk.-Mondta mindenki elött büszkén Adam!
-Örülök nektek!Kijönnél velem picitt beszélgetni Amy?-Kerdezte Emma!
-Igen persze menjünk.
Ekkor kimentünk a suli folyósára Emmával ,ekkor Emma így szólt:
-Mesélj el mindent!
-Hát az úgy volt röviden,hogy bevallottuk egymásnak,hogy szeretjük egymást!
-Huuu....Komolyan annyira örülök nektek!Remélem boldog leszel vele.
-Hát igen énis remélem,hogy az leszek.Na jó gyere menjünk be,mert mindjárt becsengetnek.
Ekkor bementünk az ossztályba es pár perc múlva megjött a magyar tanárunk is .A magyar óránk nagyon jól telt el,aztán még volt 2 törink,1 angolunk és 1 fizika.Amikor kicsengettek az utolsó orárol összepakoltam és elindultam az ajtó fele majd Adam utannam kiáltott!:-Várj meg Kicsim!Haza kisérlek.
-Rendben.
-Pár perc várakozás után végre Adam is összepakolt és kézen fogva együtt mentünk ki a sulibol.
Néma csendben mentünk a házunkig majd amikor oda értünk Adam így szolt:
-Mi a baj Szivem?
-Semmi csak fáradt vagyok.
-Oké akkor majd hivlak telefonon .SZERETLEK AMY❤
-Énis téged Adam❤
Bementem a házba majd az ágyamra vetettem magam hosszas gondolkodás után el is aludtam.Amire sikerült elaludnom 9:20-kor megszólal a telefonom,Adam volt az!Felveszem majd fáradt hangon beleszolók.
-Sziaa.
-Szia Kicsim,zavarlak?
-Nem csak elszundíztam picitt.
-Akkor aludj nyugottan reggel megyek érted,hogy együtt menjünk suliba!
-Oké,jóéjt szeretlek❤
-Énis téged és neked is!❤
Amiután letettem a telefont felkeltem és elmentem tusolni majd fogat mostam végül pedig felvettem a pizsimet!Aztán pár perc múlva az ágyamra vetettem magam és el is aludtam nemsoká!Itt van az ötödik rész egy hosszú késéssel remélem tetszik!
És bocsánat a késésért!
Ha tetszik nyomj egy ⭐-ot elöször is köszönöm és azt is,hogy tetszik a könyvem és szeretitek!Hamarosan jön a hatodik rész :)!Sziasztok!
VOUS LISEZ
👫~Barátságbol Szerelem~💑(Szünetel)
Roman d'amourAmy Stolen egy 17 éves lány, akinek megváltozik az élete amikor felköltözik édesanyjával és testvéreivel Londonba.Rá talál a szerelem amire nem is gondolt volna!😊❤