Capitolul 4

414 9 2
                                    

   M:-Imi pare foarte rau, dar nu mai pot sa vin cu tine. E in regula?
   Eu:-Stai linistit! Inteleg ca esti suparat. Mergem sa-mi arati orasul dupa ce iti trece!
   M:-Cu cea mai mare placere! Acum trebuie sa plec. Pa Adela. Pa....
   H:-Imi poti spune Cristi.
   M:-Poate ne mai vedem, Cristi.
   H:-Da-mi numarul tau de telefon si poate iesim la o bere.😉
   Dupa ce au facut schimb de numere, Marius a plecat acasa. Am mai ramas doar eu si cu Highman. Ma simteam prost cand il vedeam cat de trist era. As fi vrut sa fac ceva sa il mai inveselesc, dar nu aveam nici o idee.
   Eu:-Nu mai suferi dupa cineva care nu te merita!!!
   H:-Nu pot.... O iubeam!
   Eu:-Iar ea ti-a facut una ca asta! Crede-ma ca ea va juca pe degete! Daca te-ar fi iubit, cum spunea, nu te-ar fi inselat!!! Ai impresia ca daca plangi, o sa se intoarca la tine?
   H:-Nu....
   Eu:-Atunci nu mai plange si comporta-te ca un barbat, nu ca o fetita care nu a primit ciocolata! 😃😃
   Highman, uitandu-se la mine si razand, imi spune:
   H:-Esti draguta! Incerci sa ma inveselesti fara nici un motiv. Multumesc! Si ma imbratiseaza.
   Eu:-Asa sunt eu: nu pot sa vad pe cineva trist prin preajma mea!
   H:-Putem merge sa mancam ceva? Doar daca vrei, bineinteles.
   Eu:-Hai!
   Mergem sa mancam, apoi ne plimbam printre blocuri spunandu-mi:
   H:-Deja imi e dor de ea!
   Eu:-Nu te mai gandi la ea! Nu iti face bine! Mai exista fete care iti pot darui iubirea pe care o meriti!!!
   H:-Poate ca ai dreptate! Poate ca nu merita sa plang dupa ea! Poate ca deja m-a uitat si deja e cu altcineva acum!
   Eu:-Vezi ca poti?!!!
   H:-Esti cea mai tare! Imi place sa vorbesc cu tine! Parca ne-am stii de o viata!!!
   Eu:(razand)-Poate ne-om stii!😂
   Highman se apropie de mine si ma intreaba:
   H:-Ai iubit?
   Eu:-Nu. Sunt singura ca pasarea cerului..
   H:-Cum asa? O fata atat de draguta ca tine e singura??
   Eu:-Nu cred ca cineva ar putea sa ma suporte mai mult de o saptamana! 😂
   H:-De ce spui asta?
   Eu:-Nu te lua dupa aparente! Eu sunt o provocare. Stai sa vezi cand o sa ma cunosti mai bine!!!
   H:-Accept provocarea!

HighmanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum