Nu am avut idei pentru numele capitolului 😂😉 Sa continuam:
Dupa ce ies din parc intru intr-un supermarket sa-mi cumpar inghetata. Cand sa ajung sa platesc ce am cumparat il vad pe Highman cu o fata de mana. In momentul acela parca mi-a trecut tot ce simteam pentru el.
Nu inteleg de ce m-am indragostit de cineva pe care nici nu cunosteam. Nu stiam ca are iubita.... Acum sunt putin dezamagita... Dar nu trebuie sa ma simt prost! E doar un baiat. Oricum nu aveam sanse cu el..😢
Platesc si plec. Cum am ajuns acasa m-am schimbat si m-am pus pe canapea. Am desfacut cutia de inghetata si am intrat pe youtube sperand ca Highman o sa fie live. Din pacate nu este live.... La ce ma asteptam?? Doar era cu acea fata. Atunci sa ascultam muzica......
Am ascultat muzica pana pe la ora 12 apoi adorm, bineinteles cu gandul la el.😃
Ma trezesc din cauza alarmei la ora 7:30. Imi fac un dus rapid si ma imbrac. Mananc si, cand sa plec, o vad pe fata pe care am vazut-o ieri cu Highman. Astepta pe cineva. Poate pe Highman! imi spun in sinea mea.
Am asteptat sa vad pe cine astepta acea fata. Dupa vreo cinci minute apare un baiat care o saruta. Nu e Highman! Cine poate sa fie???? Pentru orice eventualitate o sa fac o poza!👿
La ora 14:00 il vad pe Highman pe o banca in parc. Ma apropi de el si incerc sa-i vorbesc, dar nu vreau sa-i spun direct ce s-a intamplat. Nu vreau sa-l ranesc! Ce ma fac? Ii spun adevarul???
Pana sa ma hotarasc eu il vad cum o imbratiseaza pe tipa aia...
Ohhh.... Nu ii pot spune nimic!!! Trebuie sa afle singur! Nu ma pot baga in relatia lor, mai ales ca nici macar nu ma cunoaste! O sa fie mai bine daca nu spun nimic!
Ma intorc acasa si in fata blocului il vad pe baiatul care s-a sarutat cu iubita lui Highman. M-a vazut si a venit spre mine spunandu-mi:
-Tu trebuie sa fii noua vecina! Eu sunt Marius.
-Buna! Eu sunt Adela! Ma bucur sa te cunosc, Marius!
-De unde esti???
-Din Bucuresti, dar a trebuit sa vin aici cu mama din cauza ca au mutat-o aici cu serviciul!
-Nu e atat de rau! Daca vrei, iti pot arata imprejurimile.
-Daca ai timp, putem merge chiar acum!
-Ok.Sa mergem! Dar ma poti astepta cateva minute? Vreau sa ma duc sa ma schimb.
-Sigur! Trebuia sa ma duc si eu sa ma schimb ca abia am venit de la scoala...
-Bine. Ne vedem peste cinci minute aici, ok?
-Ok.
Am urcat repede si m-am schimbat in ceva lejer, mi-am luat telefonul si ceva bani si m-am dus in fata blocului. Peste cateva minute apare si el.
-Propun sa mergem sa mancam ceva inainte sa ne plimbam.spune el si ma ia de mana.
A trebuit sa trecem prin parc (unde erau si cei doi), iar Marius a vazut-o pe "iubita lui" si s-a dus la ea.
M:-Ce cauti aici? Mi-ai spus ca trebuie sa pleci cateva zile la bunica ta!
H:-Cine e el? De unde il cunosti?
M:-Eu sunt iubitul ei. Tu cine esti?
H:-Cum????? Irina, spune-mi, e adevarat ce spune acest tip????
I:-Cristi......
H:-Credeam ca ma iubesti!!! Sau, cel putin, asta imi spuneai!
I:-Dar te iubesc!!!......
H:-Daca ma iubesti, spune-mi daca este adevarat ce spune el!
M:-Da, Irina, spune-i!
Irina nu a mai suportat si a fugit fara sa dea niciun raspuns.
M-am apropiat de cei doi baieti si ascultam ce spun:
H:-Nu pot sa cred! Nu ma asteptam sa-mi faca una ca asta!!! Parea atat de sincera cand imi spunea ca ma iubeste!
M:-Nu merita sa suferim dupa ea!!! E prea de tot! Mai bine ca am aflat repede ca se juca cu noi!
H:-Ai dreptate!
Eu:-Va simtiti bine?
M:-Sa spunem.....
H:-Se putea si mai bine!...
Eu:-Imi pare rau! Nu voiam sa suferiti dupa ea.
M:-Ce vrei sa spui?? Tu stiai?
Eu:-Am aflat de dimineata cand te-am vazut sarutandu-te cu ea.
H:-Te-am vazut mai devreme prin parc. De ce nu ai spus nimic?
Eu:-Ce puteam sa spun? Sa stii ca iubita ta te inseala! Nu cred ca voiai sa auzi asta din gura unei straine.
H:-Ai dreptate! Tu nu ai nici o vina! Eu sunt suparat si imi vars nervii pe tine. Imi pare rau!
Eu:-Nu-i nimic! Inteleg cum te simiti dupa ce te-a inselat cineva: ai sparge tot in calea ta!
M:-Voi de unde va stiti?
H:-Ne-am vazut ieri cand mi-a cerut sa facem o poza.
M:-Aaa....