Capitolul 5

367 10 2
                                    

   Eu:-Cum? Ce..ce-ai spus?
   H:-Accept provocarea! Vreau sa fim impreuna!!!
   Eu:-Nu....Nu stiu ce sa spun....
   H:(luandu-ma de maini)-Nu trebuie sa spui nimic acum. Doar gandeste-te!
   Ce ii spun??? Vreau sa fim impreuna? Chiar vreau asta???
   Eu:-Vreau acasa! S-a facut tarziu si maine trebuie sa merg la liceu.
   H:-Te conduc. Nu vreau sa patesti ceva!!! Sunt tot felul de nebuni pe strada!
   Am ajuns! Acum ce fac? Se apropie de mine! Ce vrea de la mine? Ahh... E ok, doar un pupic pe obraz!
   H:-Pa, Ade. Sper sa te gandesti la ce ti-am spus.
   Eu:-O sa ma mai gandesc. Pa!
   A plecat! Nu stiu ce sa-i spun!!! Vreau cu adevarat sa fim impreuna? Simt ceva pentru el? Nu vreau sa-l fac sa sufere!!!
   Fac un dus si ma bag la somn. Cel putin, incerc. Abia adorm, gandindu-ma la ce o sa-i spun lui Cristi.
   Dimineata ma trezesc fara nici un chef, fac un dus, ma imbrac si plec la liceu.
   Ce o sa-i spun lui Cristi cand o sa ne vedem? Nu vreau sa il dezamagesc! Daca il refuz o sa ma simt prost! Nu pot sa il refuz! Atunci ce pot sa fac? Nu pot sa il vad azi. O sa-i spun ca nu ma simt bine si vreau sa stau singura! Da.... Asta e! Nu.. Nu e bine, nu il pot minti la nesfarsit! Asta e! Trebuie sa-i zic un raspuns! Dar care e acela??? Offff.... De ce trebuie sa fiu in situatia asta? Ce fac? Ce pot sa-i spun?
   Ajung acasa si primesc un mesaj:
   H:-Buna! Ai ajuns acasa?
   Eu:-Abia ce am intrat in casa.
   H:-Ok. Te-ai gandit la ce ti-am spus?
   Eu:-M-am gandit!
   H:-Siii.....
   Eu:-Si... Nu am un raspuns inca.
   H:-Oh, credeam ca o sa accepti.😞
   Acum ce ii spun? O sa-i dau o sansa! Sper sa fie o alegere buna!!!......
   Eu:-M-am mai gandit si....Raspunsul meu e da!
   H:-M-ai facut cel mai fericit om din lume!!! ❤❤❤ Crede-ma ca nu o sa regreti alegerea facuta!
   Sper!....
   Eu:-Awwww❤ Ce dragut❣❣❣
   H:-Ai chef sa iesim undeva???
   Eu:-Unde vrei sa iesim?
   H:-Surpriza!
   Eu:-Ok. Astept sa ma surprinzi!
   H:-Atunci vin sa te iau la 17:30
   Eu:-Bine 😘
   Dupa ce terminam conversatia imi caut niste haine dragute.
   S-a si facut ora 17! Intr-o juma' de ora trebuie sa fiu gata!!!
   Dupa ce ma imbrac ma machez putin si imi pieptan parul.
   La ora 17:20 primesc un mesaj:
   H:-Te astept in fata blocului.😘
   Eu:-Vin imediat!
   Cand ajung in fata blocului il vad pe Cristi asa:

   E atat de frumos❣❣❣    H:-Buna! Arati atat de bine!   Eu:-Mersi la fel!!!   H:-Am adus o floare pentru o floare! 🌹   Eu:-Ce dragut esti!   H:(luandu-ma de mana):Sa mergem

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   E atat de frumos❣❣❣
   H:-Buna! Arati atat de bine!
   Eu:-Mersi la fel!!!
   H:-Am adus o floare pentru o floare! 🌹
   Eu:-Ce dragut esti!
   H:(luandu-ma de mana):Sa mergem.
   Eu:-Bine. La ce te-ai gandit?
   H:-O sa vezi!

HighmanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum