Kilka słów wstępu + pierwszy rysunek

86 5 4
                                    


Witam serdecznie!

Swoją przygodę z Wattpadem rozpoczęłam już jakiś czas temu, jednak teraz zapewne każdemu nasuwa się pytanie "Ale skąd pomysł na wstawianie tutaj swoich prac?". Już wyjaśniam. Otóż jedna z moich ulubionych autorek tworzy rewelacyjne opowiadanie pt. "Oswój mnie. Lily x Scorpius story" autorstwa @DzikieWino . Podczas lektury jednego z ostatnich rozdziałów naszła mnie tak ogromna wena, że stwierdziłam, iż muszę to przelać na papier. Jednakże byłoby zbyt kolorowo, gdyby nie fakt, że jako człowiek z wiecznym pechem zostałam zawalona masą nieprzyjemnej roboty (uczelnia potrafi pozbawić człowieka wolnego czasu) i w efekcie końcowym udało mi się nabazgrać coś na wczorajszych wykładach z grafiki inżynierskiej! Tym czymś, a dokładniej dwoma ktosiami jest dwójka bohaterów z wyżej wspomnianego opowiadania. Swoją drogą, czy wyobrażaliście ich sobie inaczej? Jestem bardzo ciekawa co sądzicie! 

Ale wracając do mojej historii - zastanawiałam się jak mogłabym przesłać obiecane bazgroły, ale ku mojemu wielkiemu rozczarowaniu wattpad nie oferuje opcji przesyłania załączników, bądź innych multimediów w komentarzu, czy też wiadomości. I tym właśnie sposobem zrodził się mój pomysł na stworzenie "tego". Mam nadzieję, że choć trochę mnie to zmobilizuje i dzięki temu zmusi do częstszego brania ołówka do łapki i rysowania nowych rzeczy :)

To by było na tyle! Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam i żywię wielką nadzieję, że moje bazgroły choć trochę przypadną Wam do gustu c: 

Pozdrawiam, Nicole

Pozdrawiam, Nicole

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



Rysunki, zdjęcia i inna działalność artystycznaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz