30.III.2017

51 4 2
                                    

Witam, witam, o zdrowie pytam!
A tak na serio, to niespodzianka! Nie sądziłam, że kolejny wpis pojawi się tak szybciutko, ale niezwykle "interesujące" wykłady dają mi totalny brak czasu, ale mnóstwo weny do spożytkowania. Jednakże zanim przejdę do samego rysunku opiszę pewne cudowne wydarzenie, w którym miałam przyjemność uczestniczyć, a zarazem dało mi pomysł na ów twór. Ale do rzeczy. Dnia 23 marca w Łodzi odbył się koncert zespołu, którego utwory znalazły się na ścieżce dźwiękowej gry "Wiedźmin: Wild Hunt", a dokładnie mowa o Percival. Jako ogromna fanka folkowej muzyki i klimatów, a także posiadając brata zapalonego gracza nie mogło mnie tam zabraknąć! Co tu dużo mówić - dali czadu, a na początku występu miałam gęsią skórkę i po całym ciele przeszły mnie dreszcze! Oprócz muzyki przy niektórych utworach mieliśmy przyjemność oglądać występ osób z teatru Avatar. I to właśnie występ jednej z dziewczyn (prawdopodobnie Olgi, ale ręki uciąć nie dam) w przebraniu Satyra. Mówię Wam, jak tylko dziewczynę zobaczyłam, to moją pierwszą myślą było "Ja też chcę takie wdzianko!". Gorąco wam polecam obejrzeć oficjalne zdjęcia w internecie z koncertów, abyście mogli zobaczyć czym to się tsk do dnia dzisiejszego zachwycam.
Dziewczyny wyglądały super, makijaż robił ogromne wrażenie, a gra aktorska dwóch z trzech dziewczyn powalała na kolana! Także ten tego... To by było na tyle jeśli chodzi o koncert :) Tych, których zainteresowałam odsyłam do ścieżki dżwiękowej części Wiedźmina, a teraz główny gwóźdź spektaklu,  czyli mój mało efektowny rysunek! :D

 To by było na tyle jeśli chodzi o koncert :) Tych, których zainteresowałam odsyłam do ścieżki dżwiękowej części Wiedźmina, a teraz główny gwóźdź spektaklu,  czyli mój mało efektowny rysunek! :D

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Na koniec życzę wam udanego popołudnia, a teraz dopijam moją Cafe Latte, dojadam sernik i zbieram się na warsztaty z gotowania po chińsku :)
Pozdrawiam, Nicole aka Lune_Hatori

Rysunki, zdjęcia i inna działalność artystycznaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz