Medya:Duygusuz Sarp:)
-----------------
Derin bir nefes aldım yapmak zorundaydım.
Gözlerimi sıkıca kapatıp açtım ve o her şeyin başlama noktası olan köşeyi döndüm gördüğüm manzara karşısında şoka uğradım.Bu..bence bu kadarda zalim olamazdı beklemezdim!
Beni daha yeni görmüş olmalılar ki "senin ne işin var lan burda!"diye kükredi duygusuz evet bunu yapan duygusuzdu."Asıl siz ne yapıyosunuz!"diye bağırdım diğer çocuklara döndüm bunlar..bunlar merdivenlerin orda gördüğüm çocuklardı sinirle,ortalarında duran kıza baktım dudağı dizleri kan içindeydi hızlı adımlarla kıza doğru ilerledim ama bir tane çocuk önüme geçip beni engelledi.
Ben ise hala kıza bakıyordum çünkü bana bir şey demeye çalışıyodu sonunda titrek bir sesle "git burdan"dedi başımı duygusuz Sarpa sonra beni durduran çocuğa baktım "çekil hemen önümden!"diye tısladım çocuk benim sinirimin zıddına kahkaha attı sonra bir anda ciddileşip kaşlarını çattı "defol git burdan bu gördüklerini birisine anlatırsan sonun çok kötü olur!"dedi sinirle.
Bunlar kendilerini ne zannediyolar acaba kimki lan bunlar"asıl sen çekilmezsen sana yazık olucak"dedim ve duygusuz herife döndüm "al şunu önümden yoksa elimden bir kaza çıkıcak"dedim ama o sadece susuyordu ne bir şey diyordu nede bir tepki veriyordu öylece duruyordu ve bu.benim sinirlerimi daha çok bozuyordu.
"Çok merak ettim önünden çıkmazsan ne yapıcaksın hım?" diye alayla sordu önümdeki çocuk,onun bu sorusuyla hepsi gülmeye başladılar derin bir nefes alıp verdim "çık"dedim dişlerimin arasında ama o haraket bile etmedi,ee artık benden günah gitti valla o kaşındı.
İlk olarak önüme uzattığı elini ters çevirdim sonra eğilip onu üstümden yere fırlattım,hepsi ineğin trene baktığı gibi bir bana bir yerdeki çocuğa bakıyordular evet ben özel ders alıyodum ama bırakalı bayağı bir oldu.
Sarpa döndüm onunda diğerlerinden bir farkı yoktu kahkaha attım ve;"ne sandınız sadece erkeler güçlü olmaz siz kızların gücü diye bir şey duymadınız mı bene dikkat edin"dedin ve koşarak kızın yanına gittim ağlıyordu ona sarıldım ve kulağına "ağlama güçlü ol"diye fısıldadım.
Ondan ayrıldıktan sonra "ne yaptılar sana?"diye sordum ama cevap vermiyordu sadece ağlıyordu ne yapmış olabilirler ki?
Yerden kalkıp duygusuzun yanına gittim karşısına geçip "ne yaptınız lan kıza?!"diye bağırdım sinirle sustu hep susuyordu zaten duygusuz herif! ama artık bu susması sinirlerine dokunmaya başladı "söyle lan söyle"diyerek ittirdim onu ama i sadece karşıya bakıyordu derin bir nefes üfleyip bana baktı sonra yerdeki kızı işaret edip "ona sor"dedi ve arkasını dönüp gidiyorduki kolundan tutup onu durdurdum "söyle!"dedim sakin olmaya çalışıp "ee yeter lan git ona sor dedim sana!"diye beni yere itti bende dengemi kaybedip yere düştüm duygusuzsa arkasına tekrar dönüp bana bakarak güldü ahhh kahretsin nasıl düşerim ya hemen yerden kalktım, sonra duygusuz arkadaşlarına yani çetesine dönüp "hadi gidelim,Onur iyimi?"diye sordu ay düşüncesiz.Demek dövdüğüm çocuk Onurmuş arkamı dönüp kızın yanına gittin koluna girip onu arka bahçeden çıkarttım"adın ne?"diye sordum
"Defne"dedi zorla çok yorgundu her haliyle belliydi."Peki Defne ben şimdi çantalarımızı alıp gelicemde senin sınıfın hangisi"diye sordum
"seninle aynı sınıftayım" dedi bak işte bu çok iyi oldu hep gözümün önünde olur."Bu Cok iyi ben çantalarımızı alıp geliyorum sen burada bekle" dedim koşarak sınıfa vardım içeri girip kendi çantamı aldım sonrada Defnenin çantasını arıyordum ki bir çocuk "ne arıyorsun?"diye sordu
"Defnenin sırasını"dedim çocuk yanındaki çantayı bana uzattı"al"dedi hızla alıp bir şey demeden çıktım Defne bankta oturuyodu tekrar koluna girip onu eczaneye götürdüm.Çocuk Defnenin dizine pansuman yaptıktan sonra benim yanıma gelip "biraz gelebilirmisiniz?"dedi bende başımı sallayıp Defneden uzak bir yere gittik "buyrun?"diye sordum "şey..arkadaşınızın tansiyonu çok yüksek ve kan tahlili yapmalı çok büyük bir hastalığı olabilir"dedi
"Peki buna nasıl vardınız!"diye saçma kapalı bir soru sordum
"kaç kişi böyle geldi sonra kanser ve verem vs. gibi hastalıkları çıktı"dedi Defnee baktım başı öne eğikti kim bilur.ne yaptılar ona pislikler!"Peki ben bir taksi çağırayım"dedim ve çantamdan telefonumu çıkarıyordum ki çocuk "ee ben çağırdım"dedi başımı salladım ve Defnenin yanına gittik "Defne hastaneye gidiyoruz"dedim oda eğik olan başını kaldırıp 'neden'dercesine baktı ne dicektim şimdi ben.
Ben ne diyeceğimi düşünürken çocuk atladı ve beni kurtardı "çünkü bir kaç işlem yapılmalı.ve ilaç yazılmalı doktora görünsen daha iyi olur"dedi Defne hiç bir şey demeden sanki bir şey sezmiş bize baktı ve bu sefer kurtaran taksinin kornası oldu.
Tam çıkıyoduk ki çocuk beni durdurup kart verdi "bu benim kartım bir şey olursa ve ne hastalığı varmış öğrenince banada haber verirmisin?diye sordu ilk şaşırsamda sonradan gülümseyip çıktım.
10-15dk'lik yolculuk sonunda hastaneye vardık işlemleri.hallettikten sonra doktorun yanına çıktık doktor bizden kan tahlili istedi kan vermek için üst kata çıktık bir kapının üstünde 'kan alma'yazıyordu oraya girdik hemşire ayağa kalktı ve Defneyi koltuğa oturttu.
2 tüp kan aldıktan sonra pamuk yerleştirdi hemşire sonra ben hemşireye "ne zaman çıkar?"diye sordum hemşire "1 haftaya çıkar"dedi teşekkür ettim ve arkamı döndüm ama Defne yoktu koşarak geldiğimiz koridoru tekrar geri gidiyordumki yerdeki Defnenin çantasını ve telefonunu gördüm onları yerden aldım ve etrafa bakmaya başladım,banyolara baktım ama yoktu belki hava almak için dışarı çıkmıştır diye dışarıya baktım ama yoktu yok yok yok işte peki ya nereye gitti bu kız?
------------------------
Bu bölüm çoooooook uzun oldu biliyorum ama heyecanlı bitsin diye yaptım kollarım felç:)Peki sorulara gelelim
1)Sizce Defneye ne oldu?
2)Peki Defne hastanede mi?
3)Defnenin hastalığı olacak mı? Ve ne olacak?
İyi okumalaaaar yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyoruuummm......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN SEVGİLİM
Teen FictionOkuldaki erkek çete ve okula yazılan cesur kız,çetenin elinde oyuncak olan kızı kurtarıp, kızın büyük sırrını bulabilecek mi? Okuyup görelim o zaman:)