İlk Günüm

183 14 11
                                    

Hayatta en çok nefret edilenlerin arasından birini yaşıyorum,kulağımın tam dibinde alarm çalıyor ve susmakta bilmiyor elimi yanımdaki alarma uzatıp kapattım,gözlerimi hafifçe araladım güneşin ışığı gözüme vuruyodu tekrar gözlerimi kapatıcaktım ki aşağıdan annemin sesini duydum.
"Çağla! hadi okula ilk günden geç kalacaksın!"diye bağırınca ağır çekimde kalktım.

Evet okulumun ilk günü çünkü diğer okulumdan çıktım yani babam çıkarttı.

Eski okulumda bir çocuk sürekli beni rahatsız ediyordu ve birde tehdit ediyodu korkmamıştım ama işin içine ailemi katınca işler değişti tabi.

En yakın arkadaşım olan İrem her şeyi biliyordu, ve böylece anneme herşeyi anlatınca annemede babama demiş ee babamda durur mu? Hayır! Beni okuldan aldı ve bu okula gönderdi.

Yataktan kalktım ve banyoya girdim bütün işlerimi halledip çıktım dolabımı açıp içinden siyah kot bir pantolon üstüme ise gri renkte bir buluz geçirdim.

Çantamın içine telefonumu cüzdanımı vs. koyduktan sonra aşağıya indim annem mutfakta kahvaltı hazırlıyordu sandalyelerden birini çekip oturdum "babam nerde?" diye sordum anneme
"baban bugün işe erken gitti toplantısı varmiş"dedi bende kafamı sallamakla yetindim ve üstten bir şeyler atıştırdıktan sonra kalktım.
Annemi öptükten sonra nihayet evden çıkmak üzere kapıya ilerledim ayakkabılarımı giydikten sonra dişarıya çıktim ve arabamın kilidini açıp bindim.

Okula geldiğimde arabamı park edip indim tam karşımda koskocaman "ASYA KOLEJİ" yazıyordu derin bir nefes alıp okulun içine doğru yürüdüm hee unutmadan kurallarımı söyliyim

1) soğuk kanlı olucam
2) en fazla 3 kişiyi hayatıma sokucam
3) kimseye karışmıyacağım
4) kimsenin bana yaklaşmasına izin vermeyeceğim.

içeri girdiğimde kimse yoktu sadece karşıda köşede bir çocuk.duruyordu siyah saçlı,uzun boylu.

Ona doğru yaklaşınca başını kaldırıp bana baktı
"Merhaba, bir şey sorucaktımda ben?"
"Sor!"dedi duygusuz hayır yani bende soğuk olucam ama bu kadar da değil.

Ben bunları düşünürken ona bakıyo olmalıyım ki sert bir sesle " bana bakmayı kes ve sor!" dedi ay şuna bakın kendini ne sanıyorsa artık duygusuz aptal.
"müdürün odası nerde?" bende soğuk bir sesle sordum ona madem o soğuk bende soğuk olurum
"ilerle görürsün" dedi bu ne şimdi?

Artık iyice sinirlenmeye başlamıştım bu nasıl bir varlık acaba?

"Ay yemin et, ilerlemeyi bende biliyorum ben sana hangi taraftan ilerleyeceğimi soruyorum!" dedim sinirle

"Off! şu soldan git"dedi ve cebinden telefonunu çıkarttı yemin ediyor duygusuz lan!

tam arkamı döndüm gidiyodum ki tekrar ona dönüp "seni yorduğum için çok mutlu oldum" dedim ve kahkaha atarak sola ilerledim o sırada yanımdan 4 tane çocuk geçti tabi hesi birbirinden güzeller aman ne diyorum ben yaa...

Karşımda merdivenler vardı galiba buradan çıkmam gerekiyo duygusuz doğru düzgün bir şey anlatmadıki
merdivenler bitince uzunca bir koridor çıktı karşıma sağdan üçüncü kapıda "Müdür Odası" yazıyodu işte bulmuştum o kapıya doğru ilerledim ve kapıyi iki kez tıklattım içerden müdür "giir" deyince bende içeri girdim müdür beni görünce ayağa kalktı.

" Hoş geldin"dedi müdür bende
" Hoş buldum hocam" diyerek elini sıktım müdür yanımdaki koltuğu işaret ederek "otur bakalım" dedi ve kendiside koltuğuna oturdu.

"Adın ne?" diye sordu müdür
"Çağla" dedim kısaca
"Peki buraya gelmenin sebebi ne?" diye sorunca duraksadım ne desem doğruları söyliyim aynen bencede ama babam anlatmış olmalı herşeyi ama neyse
"uzun mesela sadece beni rahatsız eden bir çocuk yüzünden babam aldı beni"dedim
"hıım anladım emin ol burayada alışacaksın"dedi sadece gülümsedim.

Müdür bigisayardan iki üç tuşa tıkladı ve sonra bana dönüp "hadi gel okulu gezelim"dedi
"yok gerek yok ben gezerim siz sınıfımı söyleyin yeter"dedim
"yok dur bekle seni gezdirecek birisi bulayım"dedi ve gitti.

Tekrar odaya geldiğinde sinirliydi "gel.buraya gel Sarp!"dedi ve sinirle koltuğuna oturdu bende bu Sarp kim diye bakmak için arkamı döndüm ki gördüğüm kişi ile sinirlerim zıpladı ne yani adı Sarp mı?

---------------------------
Bir bölümüm sonuna geldim bu benim ilk kitabım olucak sizden yanlışlarım için anlayış göstermenizi istiyorum.
yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın...
HEPİNİZİ ÖPÜYORUUUM:)

DÜŞMAN SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin