Moja pljuvacka je kanula na klupu,i otvorila sam oci taman na veme da cujem da gosp. Mid udara knjigom o sto.Bila sam tek mesec dana u toj srednjoj skoli,ali sam shvatila da me to on budi iz dremeza za vreme casa istorije.Uvek se trudim da ostanem budna,ali me njegov jednolican glas svaki put uljuljka u san.
,,Gospodjice Everli?'',prsnuo je gospodin Mid. ,,Gospodjice Everli?''
,,Hmmmm?'',promumla sam.
Podigla sam glav i krisom obrisala pljuvacku.Osvrnula sam se da vidim da li je to neko primetio.Vecina cenika je delovala nezainteresovana,osim Harry-ja.On je bio ovde tek n edelju dana,i samim tim,jedini noviji od mene.Kad god bih pogledala,cinilo se da on uvek otvoreno bulji u mene,kao da je to sto blene apsolutno normalno.Bio je tako cudno miran i tih,i jos ga nisam cula da govori,iako smo zajedno na cak cetri predmeta.Kosa mu je bila kovrdzava i oci su mu bile zelene.Izgledao je prilicno upecatljio,ali previse uvrnuto da bih ga smatrala privlacnim.
,,Izvinite sto vam remetim san''Gospodin Mid se zakasljao da bih ga pogledala.
,,Nema veze''odgovorila sam.
,,Gospodjice Everli,zasto ne biste otisli do direktorove kancelarije?,predlozi gosodin Mid,a ja zastenjah,,Posto vam je izgleda,obicaj da spavate na mom cas,mozda on smisli nacin kako da vas drzimo budnom.''
,,Budna sam.'',odvratila sam
,,Gospodjice Everli,smesta.''Gospodin Mid mi pokaza vrata,kao sam zaboravila gde se izlazi,pa me to sprecava da krenem.
Zagledala sam se u njega,i ma kako da su me njegove sive oci ostro gledale,osecala sam da moze lako da popusti.U glavi sam neprekidno ponvljala:Ne treba da idem kod direktora.Ne zelite da me posaljete tamo.Pustite me da ostanem ucionici.Za samo nekoliko trenutaka,lice mu se opustilo,a oci zacaklile.
,,Mozete da ostanete u ucionici i dovrsite lekciju'',osamuceno je izjavio gosp.Mid.Odmahnuo je glvom i pogled mu se razbistrio.,,Ali sledeci put idete pravo u kancelariju,gospodjice Everli.''Na trenutak je delovao zbunjeno,a zatim se odmah vratio na lekciju iz istorije.'