13 Facts About Me

1 2 0
                                    

Είχα πει ότι θα έκανα ένα Challenge αλλά δύο πολύ αγαπημένες μου φίλες η Black_Queen_f και η Rebel_Queen_ με προκάλεσαν να κάνω το 13 Facts About Me.

Λοιπόν ξεκινάω.

1.Το Κορίνα είμαι κάτι σαν ψευδώνυμο για εμένα.

2.Ολοι όσοι με γνωρίζουν πραγματικά με ξέρουν ως Κική.

3.Εχω 2 μικρότερους αδελφούς.

4.Δεν μου αρέσει να μιλάω για την προσωπική μου ζωή. Αν το κάνω θα λέω στον καθένα κάτι διαφορετικό για να νομίζουν ότι λέω ψέματα και ότι όλα γίνονται στα πλαίσια της φαντασίας μου.

5.Εχω 3 κολλητές και 2 κολλητούς. Την Νικολέτα (VIP_KK) που είναι στην ηλικία μου, την Μαρινέλα (Black_Queen_f) που είναι 2 χρόνια μικρότερη από εμένα, την Δήμητρα (Rebel_Queen_) που είναι 3 χρόνια μικρότερη, τον Τηλέμαχο που είναι 10 χρόνια μεγαλύτερος και τον Ζαφείρη που είναι 2 χρόνια μεγαλύτερος.

6. Όταν αγαπάω κάποιον πραγματικά δύσκολα λέω Σ'αγαπώ γιατί μου ακούγεται σαν μια απλή λέξη χωρίς καμία σημασία. Για αυτό το λόγο για εμένα είναι σημαντικό να τους το δείχνω ακόμα και με πράξεις που μπορεί για αυτούς να είναι υπερβολικές.

7.Κλαίω εύκολα.

8.Μου αρέσει να ακούω k-pop.

9. Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το κόκκινο.

10.Θελω να περάσω ΣΣΑΣ Οικονομικά.

11.Λατρευω τα μαθηματικά.

12.Δεν διανύω και την καλύτερη περίοδο της ζωής μου.

13. Μου αρέσει κατά καιρούς να συμπεριφερομαι σαν μωρό 👶

Αυτό ήταν λοιπόν το 13 Facts About Me Challenge. Ελπίζω να σας άρεσε. Σορρυ που δεν έκανα δύο διαφορετικά αλλά και τα 13 με το ζόρι τα βρήκα 😂😂😂Με την σειρά μου προκαλώ την VIP_KK και την Korin_Dreamer

Kisses!💋

Challenges Donde viven las historias. Descúbrelo ahora