20 Question Challenge

12 2 4
                                    

Η VilmaAdams έχει ένα βιβλίο το οποίο λέγεται my challenge book 📖 και συγκεκριμένα σε ένα που διάβασα μόλις πριν από λίγο προκαλούσε όσους το διαβάσουν να κάνουν και αυτοί το δικό το Challenge. Λοιπόν έτσι αποφάσισα να το κάνω και εγώ. Δεν θα γράψω της ερωτήσεις αλλά από της απαντήσεις πιστεύω θα καταλάβετε πάνω κάτω τις ερωτήσεις.

Λοιπόν, ξεκινάω...

1.Την τελευταία φορά που μετρήθηκα ήμουν 1,64 (για ύψος μιλάω σε περίπτωση που δεν το καταλάβατε)

2.Ειμαι 17 χρονών.

3.Το αγαπημένο μου μάθημα είναι η Άλγεβρα.

4.Αν είχα την δυνατότητα να ταξιδέψω οπουδήποτε θα πήγαινα στην Ισπανία (σε όποια πόλη να 'ναι) επειδή λατρεύω την Ισπανία και την ισπανική γλώσσα πάρα πολύ. Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω τι θα έκανα εκεί αλλά υγεία...

5.Στην ζωή μου με εμπνέουν τα πάντα και το τίποτα. Ειλικρινά ούτε εγώ ή ίδια δεν ξέρω τι με εμπνέει...

6.Σε 10 χρόνια από τώρα με βλέπω με στρατιωτικά ρούχα να προσπαθω απεγνωσμένα να κάνω απαραίτητες ενέργειες για να γίνει σωστά η δουλειά μου...

7 .Η αλήθεια είναι ότι έχω πολλές αγαπημένες σειρές αλλά επειδή πρέπει να πω μια θα πω το Criminal Minds. Από την άλλη δεν βλέπω πολλές ταινίες, παρόλα αυτά η αγαπημένη μου ταινία -από αυτές που έχω δει- είναι το Make your move.

8.Αγαπημενο μου τραγούδι -αυτή την περίοδο τουλάχιστον- είναι το Boy in Luv των BTS. Αγαπημένο μου τραγουδιστή θα πω τον Taeyang ο οποίος εκτός από solo καριέρα είναι μέλος και σε ένα συγκρότημα τους Bigbang και ένα από τα αγαπημένα μου συγκροτήματα είναι οι ikon.

9.Αγαπημενη συγγραφέας στο wattpad είναι η DaKidrauhlRock η οποία πριν λίγες ημέρες εξέδωσε το πρώτο της βιβλίο 📖 με τίτλο "Σκοτεινές Επιθυμίες" και αξίζει. Αν θέλετε και βρεθείτε σε κανένα βιβλιοπωλείο τσεκάρετε το. Πραγματικά αξίζει.

10.Αγαπημένη μου εποχή είναι το καλοκαίρι.

11.Δεν θα ήθελα να ξανά ζήσω κάποια στιγμή από το παρελθόν μου. Καλά βρίσκονται όλες αυτές οι στιγμές στο παρελθόν. Δεν χρειάζεται να τις κάνουμε και μέλλον.

12.Δεν έχω βρει ποτέ μια φράση *quote* που να με χαρακτηρίζει 🙁

13.Η δουλειά των ονείρων μου είναι το επάγγελμα του συγγραφέα.

14.Θα ήθελα πολύ να βάψω τα μαλλιά μου κόκκινα.

15.Θα ήθελα να πάω 10 χρόνια μπροστά.

16.Στον ελεύθερό μου χρόνο μου αρέσει πολύ να γράφω 📝 ιστορίες, να διαβάζω βιβλία 📚 και να ακούω μουσική 🎶

17.Προτιμώ τα Χριστούγεννα 🎄 από το Πάσχα.

18.Η καλύτερη μέρα για εμένα είναι το Σάββατο και η χειρότερη η Δευτέρα.

19.Αν συναντούσε κάποιο από τα είδωλά μου αρχικά θα του έδινα συγχαρητήρια 🎊 για αυτό που κάνει και για όσα έχει καταφέρει μέχρι στιγμής και στην συνέχεια θα το ενθάρρυναν να συνεχίσει να κάνει αυτό που κάνει και θα του έλεγα μάλιστα πως πάντα ακόμα και αν δεν είμαι δίπλα του ακριβώς ώστε να μπορεί να με βλέπει θα το σκέφτομαι, θα νοιάζομαι για αυτό και θα το στηρίζω σε όλες του τις αποφάσεις. Επίσης θα είμαι δίπλα του και στις επιτυχίες αλλά -αν υπάρξουν- και στις αποτυχίες.

20.Μονο και μόνο επειδή πρέπει να βαθμολογήσω από το 1 μέχρι το 10 ποσο χαζές ήταν η ερώτησης, βαθμολογώ με ένα 1 με πολύ αγάπη ❤️❤️❤️

Αυτό λοιπόν ήταν το Challenge. Πραγματικά είμαι πολύ χαρούμενη τώρα που τελείωσα το πρώτο μου Challenge και νιώθω περήφανη που πρόσθεσαν άλλη μια εμπειρία στην ζωή μου. Λοιπόν εγώ θα ήθελα να προκαλέσω -αν και δεν νομίζω να το κάνουν- την Rebel_Queen_,την Black_Queen_f και την VIP_KK. Αυτά λοιπόν.

Kisses! 💋

Challenges Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang