Hoofdstuk 4

192 11 4
                                    

 'Meiden allemaal stil!' Schreeuwt Krako. 'De jongens hebben al een keus gemaakt wie ze gaan adopteren.' Zegt ze.

Harry stapt naar voren om te praten. 'We vinden jullie allemaal super leuke meiden,' Begint hij. Louis en Niall beginnen zachtjes te lachen. Nou die zijn het duidelijk niet eens met Harry.

Ze zijn niet de enige.

'Maar natuurlijk kunnen we maar een iemand adopteren.' Gaat Harry verder. Liam gaat nu naast Harry staan. 'Roxy, jij mag je koffers gaan pakken.' Zegt hij.

Dat levert me een paar boze blikken op. Een paar, het zijn er maar 74.

Ik loop de eetzaal uit om m'n koffer in te pakken.

Ik loop mijn kamer binnen en denk na. Wat moet ik allemaal meenemen. Ik ga een lijstje af. Sowieso mijn skateboard. Die moet ik niet vergeten. Ik leg hem alvast klaar en ga verder met mijn kleren in te pakken. Een paar grote truien, een vest. 3 setjes ondergoed.

'Je hoeft niet te veel mee te nemen, we gaan nog wel de stad in om kleren te kopen.'
ik draai me om, Louis en Zayn staan in de deuropening.

'Oké is goed.' Zeg ik. M'n truien laat ik in de koffer zitten maar het vest leg ik terug. Ik ga verder met inpakken.

Ik pak nog een zwarte broek, een donkerblauwe spijkerbroek en nog een wat wijdere broek.

Ik smijt mijn koffer dicht en loop naar Louis en Zayn. 'Ik ben klaar.' Zeg ik. 'Mooi zo,' zegt Louis. 'Kom we gaan naar buiten.'

Ik loop achter Zayn en Louis aan naar buiten. Zayn draagt mijn koffer, dat vond hij leuk om te doen. M'n skateboard draag ik zelf.

We komen buiten en daar staan Liam, Niall en Harry. 'Zo,' Zegt Harry 'Heb je er een beetje zin in?' 'Of ik er zin in heb? Tuurlijk heb ik er zin in!' Zeg ik enthousiast. Harry lacht.

Zayn legt mijn koffer achterin. 'Waar wil jij zitten?' Vraagt Niall. 'In het midden.' Zeg ik.

Ik ga in het midden zitten met Harry aan mijn rechterkant en Liam aan mijn linkerkant, Louis rijd en Niall zit ernaast.

En Zayn, tja die zit helemaal achterin.

Ik kijk achter me. Het weeshuis word steeds en steeds kleiner. Hoe verder hoe beter.

Ik kijk weer voor me. 'Wanneer gaan we de keuken plunderen?' Vraag ik opeens aan Niall.

'Daar gaan we nog wel plannen voor bedenken.' Zegt hij lachend.

Ik kijk naar Harry die druk is met zijn telefoon. 'Waarom wouden jullie mij eigenlijk adopteren?' Vraag ik.

'Je viel op,' Zegt Zayn. 'Tussen al die meisjes was jij een ster aan de hemel.' Ik moet zachtjes glimlachen. 'Toen Niall jou die zak chips zo snel zag meenemen wist hij meteen, dat meisje nemen we.' Zegt Louis.

'Toen ik jou hoorde pianospelen wist ik ook dat jij het zou worden.' Zegt Liam. 'Oh ja, They Don't know about us.' Zeg ik.

'Toen Zayn en ik jou zagen voetballen met de jongens wisten wij het ook zeker.'

'En Louis, hoe zat het bij jou?' Vraag ik.

'Toen Louis jou voor het eerst zag zij hij al meteen dat we jou in de gaten moesten houden.' Schreeuwt Zayn vanaf de achterbank. Ik kijk naar Louis die rood word. Ahh wat is hij toch schattig.

Ik leun tegen Harry's schouder aan en kijk welk spelletje hij speelt. Hay Day.

Ik kijk rustig mee met wat hij allemaal doet.


Adopted by 5 idiots|| One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu