Pijamalarimizi giyip salona girdik. Murat korku/gerilim bı film koydu. Ben de mısırla kahveleri almak için mutfağa gittim. Salona geldiğimde Murat ayaklarını masaya uzatmıştı. Kaşlarını catarak"Hemen o ayaklarını indir. Murat biliyorum ağrın var ama en gıcık aldığım şey."diyip yanına oturdum. Film başladı . Ben kafamı Murat'ın omzuna koydum. Murat bı eliyle saçlarıma uğraşıyor bı eliyle de mısırı hayvanca ağzına tıkıyordu😂. Boynunda bisey hissettim. Murat'a döndüğümde bana kedi gibi sırnaşıyordu. Ve şansa bak ki benim boynundan yıkım var😫😫. Gidiklandigimi belli etmek istemiyordum ama ister istemez bı kıkırtı çıkıyordu ağzımdan. Bana döndü ve "Boynundan gidıklandıgını biliyorum ve bunu bilerek yapiyorum"dedi. Yüzündeki o picimsi sırıtış hiç eksilmiyordu. Bende ayağının altından gıdıklama ya başladım. Gülmekten altına etmek üzereydi. Yani burdan 32 dişini görüyordum. Bı an gözlerinin içindeki kahve koyulaşır ve gözlerimi ondan alamadım. Bı sure bakistiginda sonra "Noldu bakıyorum da o gözler benden hiç ayrılmıyor. Biliyorum çok yakışıklıyım ama nazar değecek çok bakma"dedi. Yani şuan bu anın içine sicmayi çok iyi becermisti. Gözlerimi ona karşı çevirdim ve "Tamam o zaman ben de başkalarının gözlerine bakarım" deyip yanından kalktım ve mutfağa gittim. Gözlerini portletti ve arkamdan geldi. "Bana bak eğer o gözler benden başkasına bakarsa kör olur o gözler bilesin"dedi. Suratimdaki picimsi ifadeyle ona bı bakış attım ve elini ensesinde bağladım." O zaman dur da doya doya bakiyim " dedim. O dudaklar bana bir jet misali yapıştı. Bı sure sonra dudaklarımdan ayrıldı ve "Sen yanımda olduğun sürece benim sırtım yere gelmez." dedi.