Medya Esin👆👆
MURAT'TAN
Bavullarimizi aşağıya indirdik. Arabanın anahtarını almak için odamiza gittim. ODAMİZA... Söylemesi bile güzel. Her neyse biz konumuza dönelim... Anahtarı aldıktan sonra koşar adımlarla merdivenlerden indim ve bavullarimizi arabanın bagajına koydum. Aşkımın yüzüne baktığımda heyecandan yerinde duramıyordu. En sonunda arabaya bindik. Arabayı çalıştırdım. Birden yanagimda sulu bir öpücük farkettim. Bunu kim olduğunu tahmin etmek hiç zor olmadı. Sağına döndüğümde Esin'in gözlerinin dolduğunu gördüm. Endiselenmistim."Bebeğim noldu? Niye böyle agliyorsun? Daha bı saniye önce şen şakraktın."
"Murat, ya bir gün seni kaybedersem!? Ya bı gün benden sıkılırsan. Ama nolursa olsun hatta benden sıkılsan bile gitme tamam mı? Yoksa... Yoksa ben yasa-"
"Esin senin ne dediğini kulağın duyuyor mu ha! Seni asla bırakmam. Neden böyle şeyler düşünüp te aklını bulandırıyorsun? Eğer bı daha böyle bir şey duyarsam işte o zaman bozusuruz! Şimdi sen yolculuğumuzun tadını çıkar. Böyle şeyleri de kendine dert etme. Hhhaaa... Bı de unutmadan! Erkek adam sevdiğini bırakmaz. Eğer bırakırsa erkek adam olmaz?"
Bu sözlerine onu rahatlatmıştım. Bu kaç gündür hep böyle şeylerden bahsediyordu. Morali bozulmasın diye bir şeyde soramiyordum. Ama şuan daha iyiydi. En azından şimdi. Onu kötü görmeye dayanamıyordum. Bana agliyan gözlerle bakması benim de aglamami sağlıyordu. Ama onun için dimdik durmaliydim. Eğer beni bitkin bir şekilde görürse pes ettiğimi sanacakti. Ve ben... Bu aciya dayanabilirmiydim orası bilinmez...
***********************
Nihayet 3 saatlik yolu bitirmiştik. Ee trafik falan derken anca... Otelin önünde durdum. Tam Esin giyecektim ki.... Uyumuş. Bagajdan bavullarimizi alıp görevliye veedim ve odaya çıkarmasını söyledim. Bahsisini de veridikten sonra Esin'i kucağıma alarak otele girdim. Elleri ensemi buldu. Kokumu içine çekiyordu. Bu kızda birşeyler vardı ama ne??? Sonunda asansöre kadar gelmistik. Asansörü çağırdılar sonra binerek odamıza çıktık. Gerçekten doğal ve güzel bir odaydi. Esin'i kucağımdan indirip yatağa hafifçe koydum. Üstüne bir pike orttukten sonra yemek için aşağıya inip gerekli talimatları verdim. Odaya geldiğimde uyanmıştı. Boynuna atladı."Benim buralarda bı sevgilim olacaktı. Sizin boylarinizda, yakışıklı,tatlı biri. Gördünüz mı?
"Siz herhalde Murat beyden bahsediyorsunuz. Az önce odasına girdi. Duyduğuma göre çok güzel bir sevgilisi varmış ve 1 buçuk aya evleniyorlarmis. Siz neden sordunuz"
"Sevgilimi özlemiş olamaz mıyım??"
En sonunda kahkaha attım. Hatta anirdik. Onu böyle mutlu görünce ben de mutlu oluyordum. Gözlerinin içi parlıyordu. Dudagina küçük bir buse kondurdum. Kulağıma bı şey fısıldadı
" Benim yağmurlu bulutlarını dağıtıp gunesinle beni ısıttıgin için teşekkür ederim sevgilim"