-9-

7 1 0
                                    

Gecenin saat 03.37 si ve ben yanlizim seni dusunerek yanlizligimda bogurken tek tutnacagim sey sertap erener.

Sarkisinin her sozunde seni hatirliyorum her nakaratta her saniyesinde. Bana neden bunu yaptin neden beni bu kadar kendine cekmisken beni birden bire birakip gittin. Ben sensiz yokum yasayan bi oluden zombiden daha kotu bi halden tek farkim nefes alis verisimin sicak olmasi.

Sicak cunku ben isindim artik soguk kanliligimi aldin benden.

Benim herseyimi neden alip seninle birlikte goturdun ya benim senin sevgilinle olan fotografina bakinca bile icim yanarken sen nasi kiyabildin bana.

  Anlamiyorum bunu hala sen bana nasil bu kadar kotuluk yaptin. Ben seni kendimden cok seviyodum ve ben sana kendimden cok guveniyodum.

Suan hickirarak aglayan ama sadece aglamasi ailesiyle gittigi dugunde kendine alinan boyundan bile buyuk balonunun patlamasi yuzunden olan bi cocuk olsaydim. Ama hayir suanki tek temellim senin belkide doner hissin.

Yaa ben sende kendimi birakmisken nasi sakin kalabilirimki. Benim neden masum olan tarafimi öldürüp gittinki sanki.

Ah su hayalini bile kurmaya kiyamadigimiz zamanlar. nolur cabuk gelsin o zamanlar ve biz bunlara gulelim olurmu. Bunlarda hayatin bizimle olan oyunu olsun ve sadece ileride gulucegimiz minik hatiralarimiz.

Sen benim minnos kar tanem. Bense senin sadece bir tane olan yağmur damlan nolur bu damlayi deli gibi akan bi nehire birakma yoksa kaybolur. Nolur benim her zamanki pikaçum ol ve seni seciyim.

Neyse ya zaten duzelmicek hicbisey duzelmicek ve elimden hicbisey gelmicek. Aksine hersey daha kotuye saricak.

Adam gider kadin arkada kalir aglar.

Adam susar kadin hickiriklarina bogulur.

Peki ya sonra...

Kadin kendini toplar adam karsisina cikar.

Kadin kahrolur ama elinden bisi gelmez ona dokunamaz bile ve adamin tek yapicagi sey tekrar gitmek olur...

içimdeki benHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin