Kız çaresizdi ne yapacağını bilmiyordu.Düşünceleri karma karışık bir halde duyguları birbirine girmişti.Adeta kendisiyle boğuşuyordu. Eski sevgilisinin kendisini başka bir kadınla aldatmasını yediremiyordu. Bir kaç gün kendine gelemedi.Kendine gelmeye başladığında herkese düşmanmışcasına bakıyor .Gözlerinin maviliği artık kan çanağına dönüşüyordu. En yakın arkadaşı Bengü, Merveyi teselli etmek için elinden geleni yapıyordu.Merve,Bengü'nün tesellilerine kulak aldırmıyor,bir kulağından girip diğer kulağından çıkıyordu.Merve'nin kendini kötü hissettiği zaman yaptığı tek bir şey vardı.Boks maçlarına girip kendine gelmekti. Merve, kafasına koymuştu. Hiçbir güç onu maçlara girmekten alıkoyamazdı .Merve'nin kafasındaki düşünceler ,aklını kemirirken narin bünyesi bu olayları daha fazla kaldıramayıp derin bir uykuya daldı.Olaylar başladığından beri dış dünyaya kapalıydı bünyesi.Rüyalarda yaşıyordu ,yine o derin uyku... Merve,gözlerini kapattığı an siyah bir perde ve oradan gözüken beyaz bir ışık uzaktan gözüken bir yüz ve git gide yaklaşan ses... Bu bir erkek sesi şunu söylüyor; Rüyaların Prensi:Sen kaç kaça bildiğin kadar ben seni yakalayacağım. Ses yaklaşıyordu.Merve,çocuğun yüzünü görünce gözleriyle boğuştu uyanmak için çabaladı. Merve ,kafasını sağa sola sallıyor uyanmak için direniyordu. ( odaya Bengü girdi ). Merveyi uyandırdı. Merve ,uyandığı an gördüğü rüyanın etkisini üzerinden atamadığı için epeyce korkmuş bir halde etrafa bakıyor. Bengüye bakıp şunları söylüyordu. Merve : o neydi öyle nasıl korktum. Bengü:İyi misin ? Merve : olmaya çalışıcam ama bünyem sarsıldı,bir an gerçek sanmıştım. Bengü:Sakin ol !Biraz su iç kendine gelirsin bu aralar her şeye kafanı takıyorsun(Merve saatine bakar.) Merve:Allah kahretmesin!Saat kaç olmuş maç saatine çok az kalmış. Bengü:Hala maç diyorsun,yaşadıkların yetmedi mi? Merve :Başlama yine (Merve ,Bengü'nün elini avuçlarının arasına alarak ) Merve :Sen benim herşeyimsin, sen olmassan ben ,kendimi toplayamam. Bengü:Ben hep senin yanındayım seni bırakır mıyım?Sen benim canımdan bir parçasın. Aaa bu kadar duygu sömürüsü yeter! Hadi maça geç kalıcaksın. Merve: Tamam ,ama sende hemen çık yoksa yetişemezsin bana . Bengü: Sen git ben hemen çıkacağım. (Merve,aceleyle hazırlanır arabasına atlar,maç yerine gelir). Merve,spor salonuna girdiği andan itibaren tüm gözler üzerindedir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koş Koşabildiğin Kadar
General FictionMerve adında bir kız vardır. Sevgilisi Ali ,tarafından aldatılır bunu görür Aliyi hayatından silmek için elinden geleni yapar bu sıkıntılı zaman içerisinde hayli psikolojisi bozulmuş sürekli rüyalar görür ve rüyasında gördüğü çocuğun peşinden koşar