Bazı nedenlerden dolayı bölümü bir türlü yazamadım kusura bakmayın lütfen bu arada lütfen önerileriniz varsa yazabilirsiniz ve onay vermeyi unutmayalım 😊 bölümümüze devam edelim. Peki Merveyi nasıl gördü? Neden geri gitti ? Bildiğimiz gibi Merve ,maçta ağır bir darbe alarak yere çakıldığı sırada izleyiciler grubunda beklerken hakemin saymaya başladığını ,kızın yerde cansız yattığını görünce linge atlayıp hakemin boğazını tutmuş. ''Sen ,ne yapıyorsun be adam '' ''Bırak beni bırak '' Merveyi kucağına alarak hastaneye götürürken ''Ben ,bu kızı bir yerde görmüştüm '' Hastaneye getirdikten sonra hatırlayan Kerim,güzel bir çiçek ve anlamlı bir söz yazarak küçük kartı çiçeğin üzerine yerleştirmişti. Çiçeği bırakırken Merve'nin gözlerini açıp bayıldığını görünce epeyce telaşlanıp korkmuş ve hemşireyi çağırmıştı. Hemşire ,dışarı çıkması için elinden geleni yaptı.Kerim'in o sırada telefonu çalarak acil kız kardeşi Selinay 'ın yanına gitmesi gerekiyordu. Selinaya çok düşkün olduğu için bir dakika düşünmeksizin Selinay'ın yanına gitti.Selinay'ın bir şeyi yoktu . Biraz korkmuş alnı hafif darbeye maruz kalmıştı .Kerim,Merve'nin hastanesine geri dönmüştü kardeşini de o sırada muayene ettirirken Merve'nin odasında olmadığını gördüp hayal kırıklığı yaşadı. Birazda Merve den bahsedelim Merve bildiğiniz gibi sporla ilgilenirken Antrenörlük yapıyor bir yandan da üniversite resim öğretmenliği bölümü son sınıf öğrencisi idi. Gereken bilgileri öğrendiğimize göre bölümümüze devam edelim. Hemşireler sürekli bir sağa bir sola koşuşturuyor . Merve,Kerim'in anne babasının ağlamasını gördükçe dayanamayıp göz yaşlarına boğuldu. İşte beklenen o an gelmişti. Doktor üzgün bir şekilde Anne ve Babaya yaklaşarak. ''Geçmiş olsun genç adam dayanıklı çıktı'' doktorun surat yapıp insanların yüreğine indirmek istemesindeki çabası oldukça başarılı olacaktı neredeyse ... Anne ,babası göz yaşları içerisinde birbirlerine sarılırken artık Kerim'in odaya alınma vakti gelmişti. Merve'nin yanından geçerken Merve,Kerim'in yüzüne hayranlıkla bakıyor yıllardır görmediği eski bir dostunu görmüş gibi seviyordu. Kerim'in odaya alınması ile Merve'nin dizlerine çökmesi bir oldu. Biraz sonra doktor odadan çıkıp annesi ve babası doktorla konuşmalarını dinlemek için biraz daha yaklaşıp konuşmalarını duymaya çalıyordu . ''Burada beklemenize hiç gerek yok '' ''Oğlum iyimi ?'' ''Oğlunuz iyi siz de gidin dinlenin birşey olduğunda biz size haber veririz '' Annesi ve babası hastanenin kantinine gittiler . Merve ,boş bir doktor odası bulup doktor önlüğünü giyip Kerim'in yanına geçti. Kerimi öyle yatarken görünce tüyleri diken diken olurken Kerim'e her yaklaştığı adımı sayıyor bir saniye yüzünden ayırmıyordu gözlerini (yanına yaklaşarak) başucunda oturup ellerini avuçlarının arasına alarak . ''Sen ,kimsin? (Yüzüne bakarak 'titrek bir ses tonuyla )Rüyalarıma giriyorsun beni çağırıyorsun ,gerçek yaşamda karşıma çıkıp kayboluyorsun. Burada neden olduğumu bilmiyorum .Bu yaptığım çılgınlık kim için onu bile bilmiyorum . Ne hissettiğimi bir bilsen içimde boğuşuyor ,savaşıyorum .Adını bilmediğim bir adamın ölüm korkusu içinde yok olmak ne kadar zor birşey bir bilsen keşke ,bu uykudan uyansam yada hiç uyanmasam,hep rüyalarda yaşasam . (Sesli bir şekilde)ne oluyor bana ben neler söylüyorum böyle neler diyorum kendi kendime (dışarıdan gelen sesleri duyunca daha çok irkilerek,kapıya yöneldi. Arkasına bir kez de daha bakarak . ) ''Çabuk iyileş.'' (Diyip hafif bir gülümseme aldı yüz ifadesini ) Dışarı çıktığı an anne ve babası ile yüz yüze geldi . Merve'nin yüzü kıpkırmızı olmuş ne yapacağını bilmiyordu. ''Doktor hanım ,oğlum nasıl?'' (Merve biraz duraksayıp yutkunarak ) ''İyi biraz daha iyi,merak etmeyin oğlunuz hayatta kalmak için verdiği savaş çok kuvvetli '' (Merve Kerim'in annesinin elini tutarak ) ''Korkmayın!Oğlunuz en yakın zamanda aramızda olacak '' annesinin gözleri doldu. Sanki anlamışcasına Merve'nin ellerini sıkıca tutup dediklerini başı ile onaylıyordu. Merve , odadan uzaklaştı ,önlüğü aldığı odaya girip telefonuda kullanarak Bengü yü aramak ne hikmetse aklına gelebilmişti . ''ALO ''
''ALO'' ''Ben Merve ,Bengü telaşlanmana gerek yok ben iyiyim sadece biraz kendimi toparlamam gerekiyor. '' ''Kaç saat oldu yoksun birde kalkmış telaşlanmana gerek yok diyorsun terler içerisinde çıldırmış gibi çığlık atıp bir de bir şey söylemeden gittin bir şey bile söylemedin '' ''Ama soyledim artk kapatalım bu konuyu oraya bir saate gelirim herşeyi anlatıcam'' telefonunu kapatıp Kerim'in ne zaman uyanacağını sorduktan sonra işini garantiye almak amacı ile doktorun numarasını alır . Merve ,arabaya binip eve geçer . Bengü ,kapıyı açar açmaz Bengü'nün boynuna atlar . ''Çok mutluyum çok '' ''Ne oluyor deli kız üzgün gittin hoplayıp,zıplayarak geliyorsun '' ''Bengü,ben rüyalarımdaki adamı buldum'' ''Şakamı yapıyorsun gerçek mi söylüyon ne diyon kız sen '' ''Vallahi billahi buldum adamı benim yarın için hazırlanmam gerekiyor yarın uyanıcak'' ''Dur lan bi ben niye rüyamda adam görmüyorum (gülümseyerek )'' ''Sen ,anca rüyanda görürsün canım hadi beni lafa tutma(kahkaha atarak)'' Merve ,sıcak bir altında yoğuşarak ruhunu ve bedenini geçmişten artıyor.Gelecekte olacak güzel günleri düşünüyordu . ''Oh be !dünya varmış kötülükten arınmış bir ruha sahip olduğumu hissediyorum .'' (Bengü ,Merve'nin sesini duyuyo duydukça mutlu oluyor. Merveyi bu kadar kısa zamanda etkileyen adamı merak ediyordu. ) Ve uykuya teslim edilmiş bir beden Sabahın seher vakitleriydi Merve'nin yüzüne ışıklar değiyor gözleri hafif aralanip sabah olduğunu görünce hemen ayağa fırlayıp gözleri fal taşı gibi açılıp gülücükler saçıyor du . Güzel bir elbise altına topuklu ayakkabıları omuzlarına dökülen dalgalı saçları kırmızı ruju ile birleşen pembeleşen yanakları...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koş Koşabildiğin Kadar
Ficción GeneralMerve adında bir kız vardır. Sevgilisi Ali ,tarafından aldatılır bunu görür Aliyi hayatından silmek için elinden geleni yapar bu sıkıntılı zaman içerisinde hayli psikolojisi bozulmuş sürekli rüyalar görür ve rüyasında gördüğü çocuğun peşinden koşar