Bölümler biraz kısa oluyor.Artık daha uzun yazmaya çalışacağım . Merve,o kadar korkmuştu ki etrafa bakacak dermanı yoktu.Olsaydı da zaten söylemek istemezdi . Bengü'nün gördüğü manzara adeta ateş topu olurdu onun gözünde . Bengü,Merveyi yatağa yatırıp dışarı çıktı. Merve'nin eski sevgilisi Ali,Bengü'nün geldiğini görünce hemen bir hareketlenme içerisinde buldu kendisini. Bengü:Ne işin var senin burada? Ne yüzle geliyorsun hala hangi yüzle bakıcaksın Merve'nin yüzüne Ali:Bir kez benim açıklama yapmama izin ver, sadece bir kez konuşma fırsatı istiyorum. Bengü:Öyle birşey olmayacak.Merve sana bir şans falan vermeyecek. Sen o şansı çoktan kaybettin yakışıklı,Merveyi unut . Çünkü ;o seni, çoktan unuttu. Ali:Bengü neler söylüyorsun sen ,o benim herşeyim ben, onsuz yapamam o,kız bir hataydı. Merveyle, ayrılmamız için planlanan bir tuzak. Bengü:Ali,git artık bir daha gelme... Bengü,arkasına bakmadan içeri girdi.Merve'nin mışıl mışıl uyuduğunu gördü. Başucuna oturarak ''Ahh!kuzum ne acılar çektin adam,yüzsüz yavv birde gelmiş kapıya hataydı diyor.Sıçtım sıvamaya çalışıyom dese anlarım ama buda ileri gidiyo artık.'' Merve'nin başını okşar ve kendide uyur. Merve,yine derin bir uykuya dalar ve rüya aleminde kendini bulur. Amaçsızca rüyasında koşuyo tabelaya baktığında ''Meşrutiyet Caddesi'' yazısını görüyo arkadan yine o ses. ''Koş Koşabilğin yere beni bulacaksın''. Birden sokakta arkasını döner ve kalabalık bir araya toplanmış .Bir kaç teyze ağlarken Merve,hızla koşup kalabalığın çemberini bozuyor ve işte o yüz .'' Çığlık atarak uyanır bu kez hanımefendi. Bengü de o sesle sıçrayarak kalktı. Merveye dönüp Bengü :Tamam geçti .Kuzum geçti. Yanındayım ben ,senin her zaman.Elimi sık kendine zarar verme dayanamam. Merve:Çok mutsuzum çok (hıçkırararak ağlar.Bengü'nün kemikleri yerinden oynayacakmışcasına sarılır. ) Bengü:Sen,iyi olacaksın kuzum da bu gidişle benim halim harap (hafif bir tebessüm ile ) Merve :İyiki varsın kız sen. Bengü: olacağım da ne sandın. Merve:Ulen maça da giremedim.(gülerek) Bengü : Merve! Maçına... anladın sen ,onu. Merve : Ooo ! büyüksün ama napayım lan bir onunla avutuyom kendimi yarın giricem ona göre. Bengü :Hayır,desem de giricen dimi deli kız ama yarın benim küçük bir işim var. Merve:Ben, maça başlamadan orda ol yoksa! Yolarım seni. Bengü :Tamam deli kız. Merve :Karşıma çıkıcak kız korksun ulen benden Bengü:Heyt be! Kardeşime bak sen kurmuş planını. Merve!birkaç gündür kabus görüyorsun anlatmak ister misin? Merve :Önemli bir şey değil bir adam, var sesi arkadan geliyo ayak sesleri yaklaştıkça yüzü görünmeye başlıyo. Bengü :Sadece bu kadar mı? Merve:Bir de Koş Koşabildiğin yere kadar beni bulacaksın ?(diyor) Bengü :Her iki rüyada aynı kişimiydi ? Merve:Sanırım Bengü :Bunun bir anlamı olmalı. Merve:Aman kabus işte ne anlamı olacak Bengü :Boşverelim onu, bunu karnımız acıktı ona bakalım. Merve :Bengü! Ali 'den haber var mı?Bengü:Yok ya sen onu boşver pişman olsaydı arardı şimdiye kadar. Merve biraz üzülerek mutfağa geçti.Yemek yediler .Uyudular. Merve ,sabah erkenden kalkıp kahvaltıyı hazırlayıp hemen çıktı .Arabaya tam bineceği zaman Aliyi görür . Merve :Ne işin var burada ? Ali:Maçın varmış bugün, şans dilemek için geldim . Merve : Diledin ve gidebilirsin. Ali:Merve ,seninle konuşmam lazım. Merve:Konuşacak birşey mi kaldı? Ali :Belki vardır. Merve :İyi sana belkilerle bol sohbetler. Merve ,Ali'nin konuşmasına izin vermeden arkasını dönerek arabasına hızla biner ve gider . Merve, spor salonuna yaklaşırken eli ,ayağı titriyor kendisine gelmek için lavaboda elini yüzüne şu serpiştirdi. Merve,bağırarak içerisinde bulunan durumdan kurtulmaya çalışıyo, teyzenin biri Meşhur Teyze :Ne oldu kızım niye bağırıyorsun yaşlıyım kulağım ağrıdı. Merve :Ne diyon teyze ya bağırmakta mı yasak ! Merve hızla oradan da ayrılır .Spor salonuna girer üzerini değiştirir sıra ona gelmiş bile . Merve,Bengü'nün gelip gelmediğine bakarken Bengüyü görmeyince moral çöküklüğü için bir bahane daha nasıl maç yapacaktı karşısında ki rakip milyonlarca şampiyonluğu olan bir kız bizim kıza bol şans hakemler ,antrenörler arkandan gelen seyirci sesleri Merve'nin gözleri ise Bengüyü arıyo. Evet,maç başladı.Etrafa bakarken sıkı bir yumruk yiyor Merve bünyesi epeyce sarsılmışa benziyo etrafa mal gibi bakıp kafasının üzerindeki kuşları sayarmışcasına bir izlenim veriyor seyirciye sıra Merve de ,hadi bakalım bana vurduğunun cezasını çekeceksin hoppppp!ve boş bir yumruk o sırada rakip sağlam yumruk vurmasıyla Merve'nin yere çakılması bir oluyor .Merve'nin bünyesi açık olduğu halde ,gözlerini açmak için girdiği mücadele son duyduğu sen Hakemin sesi 1,2,3 ... Merve gözlerini aralıyor,aralarken karşısında gördüğü görüntü linkte hakemin boğazına bir adam yapışmıştı. Kerim ,Merveyi kucaklayarak arabanın arkasına yatırırken aklındaki soru ben bu kızı daha önce görmüştüm ama nerde ve hastaneye geldiklerinde Merveyi nerde gördüğünü hatırlıyor evet Kerim, bu kızı rüyasında görmüştü Sürekli ''Merak etme geleceğim'' (diyip gülümsüyordu) Kerim,Merveye bir çiçek almış ve üzerine anlamlı bir söz yazmıştı . Bu söz ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koş Koşabildiğin Kadar
Fiksi UmumMerve adında bir kız vardır. Sevgilisi Ali ,tarafından aldatılır bunu görür Aliyi hayatından silmek için elinden geleni yapar bu sıkıntılı zaman içerisinde hayli psikolojisi bozulmuş sürekli rüyalar görür ve rüyasında gördüğü çocuğun peşinden koşar