Загадката започна

43 6 0
                                    

След така наречената,,среща" с Макс вечерта отидох до библиотеката на баба, където беше пълно с митове  и легенди за морето.
Търсех, но не откривах нищо свързано с русалките.Най-накрая попаднах на старо изпокъсано тефтерче,което със сигурност беше написано на ръка.Там пишеше,,1вият ден мислех , че е сън, но не беше.Всяка вечер ходя до брега при себеподобните"Първото нещо което си помислих беше,,Кой по дяволите е писал това и защо".И според мен беше някой, който познавах от тук със сигурност.А, аз си мислех , че това лято ще изживея любовен романс.То взех, че станах риба и Шерлок  Холмс в едно.Замислих се върхо думите на Макс , че вечер са русалки, а денем хора.Зачудих се защо не ми се случва и на мен.Твърде много обичах да си вра носа на всякъде, затова отидох да изпробвам тази опашка.Влизах възможно най-бавно , за да успея да видя метаморфозата по обстойно.Колкото по на дълбоко влизах цвета на кожата ми се променяше и косата внезапно стана сребристо бяла.Разбира се очаквах опашката,  тя не се появи, но защо.Първият път когато ми се случи имах златна опашка, синкава кожа покрита с люспи и сребриста коса.А сега нищо.Защо?Защо нямам опашка?Трябваше да си почина малко.
Помолих баба да се разходим в града.Трябваше да изпусна парата. Маями е уникален град, минах ме през един огромен търговски център разбира се, после се разходихме по кея,  там беше пълно с малки магазинчета за сувенири и джунджорийки. Вървейки си съвсем спокойно ,едно момче или жена мина покрай мен, бутна се и падна едно листче.На него пишеше ,,Ако, искаш да разбереш тайната ела довечера на кея".Най-после следа!Кой ли можеше да е това.
Отидох на кея към 9 часа.Там стоеше силует на една жена, направо богиня.
-Здравейте Ваше височество!- Какво?! Защо ме нарече така и дали е свързано с русалките? Ама че съм глупава, разбира се че е.
-Извинете познава ме ли се?И ви е ли сте човекът с бележката?
-Да а съм .Извиках ви тук, за да ви кажа, че подводното царство на  русалките е в опастност и Вие сте единственият наследник.
-Ко?Тоест КАКВО?Но аз даже не съм от тук.И как така русалка?
-Ваше височество, аз ви върнах първоначалната форма и по-точно Вие сте си русалка по рождение.
-Но никой от моите роднини  няма връзка с този подводен свят.
-Напротив!Баба Ви беше последната кралица кралица, която беше детронирана от тритоните е те завладяха нашето царство.
-И искаш да кажеш , че съм потомка на царица русалка.Прекалено много неща ми се насъбраха.
-Вие Ваше височество трябва да спасите царство ни от тритоните  (мъжки русалки).Сега трябва да дойдете с мен в подводното царство.-В този момент усетих как губя краката си....

Кучка С Тайна Where stories live. Discover now