Не знам нищо

55 5 0
                                    

Прибрах се, всех си горещ душ и си легнах.
На сутринта отидох в заведението до нас и размишлявах отново,докато измислях как да разкрия  Макс и ,той просто влезе през вратата на заведението.
-Хей,Клеър!Трябва да говоря с теб.-Мисля, че се досещах за какво искаше да си говорим. Всички се обърнаха, включително и  неговите приятели.
-Защо Макс?
-Ще разбереш. -Хвана ме  нежно за ръката и ме издърпа навън.-Е,скъпа моя рибке да имаш да ми казваш нещо?
-За какво говориш.
-О, не ми се прави на невинна.Знам , че си русалката плестолонаследничка.
-И какво,  че ме разкри!-Отвърнах разярено аз.-И ти  криеш тайни от мен тритончо.И ти не си обикновен човек, Макс!
-В момент говорим за теб.-Опита се да смени темата той.
-Я не се отклонявай. Според моите разсъждения и ти си специален тритон,все пак опашката ти не е като на останалите!?
-Мислиш ли кралице?-Отвърна въпросително той и се взря в мен с красивите си сини очи.
-Не ме зяпай така човече,странно е!
-Не не ,не говори ,аз задавам въпросите тук.-Изрече това и сложи показалеца си на устните ми.-Нека ти разясня някой неща.Ти си кралицата на русалките, тоест на всички океани в света.Подводният свят е водил битка между русалките  и бунтуващите се за глас тритони.Дефакто вие сте спечелили , и тритоните искат подводното царство отново да принадлежи на тях .
-Но Елена не ми е казвала нищо подобно?
-Да защото те извличат полза от теб ,без кралица няма война.
-И защото трябва да ти се доверя?-Едва довърших казаното и Макс ме хвана през талията и ме придърпа към себе си.Усетих нежният му допир.
-Ако се опитваш да ме манипулираш,  сбъркал си човека!
-Скъпа моя кралице ,не ви манипулирал и това Ви го казва един крал.
-Ччч...чакай малко крал!?
-Да и аз съм плестолонаследник , на подводното царство.Май ще водим битка моя кралице.
-Щом ще е така, повече не говори с мен.-Завърших, поне си мислех , че завърших разговора.
-Ела сега с мен,  да разбереш къде  е моето скромно тронче.
-Но те ще ме разобличат.
-Спокойно кралице.Всеки крал си има любима.-Целуна ме по бузата и  се гмурнахме в прекрасното море.Щом скочихме усетих ,че вече съм се преобразила, усетих че нямам и сутиен.Явно до сега не го бях забелязвала.
-По-бързо Клеър! -Ми каза Макс вече стигнали до двореца на тритоните.
-Добре де , добре.-На вратата нямаше никой. Така  нареченият ,,дворец"на тритоните хич не беше дворец.
-Ела сега с мен кралице моя!
-Тук е доста пусто Макс.
-На ясно съм с това.-Щом израче това той ме бутна в една стая, явино беше неговата,затвори вратата и ме заключи.Ясно бях пленник.Можех да се сетя и по-рано за това.
-Макс,Макс пусни ме! -Виках около 10 минути, но никой не ми отговори. Чух Макс да си говори с някого: ,,Тя ще е тук докато аз не я освободя!Ясно ли е!".Това беше единственото нещо ,което чух в последните два часа.
След тези два часа дочух гласове.Рабзира се реших да подшлуваш,все пак това бях аз.Двама тритона си говореха:,,Мале този крал е луд!Как е могъл да задържи престолонаследницата!Горката, само ако знае защо е тук".Изведнъж в стаята с гръм и трясък влезе Макс.Е, не чак толкова  шумно все пак бяхме под водата.
-Искате ли храна кралице моя?
-Какво?Аз даже не знам защо съм тук Макс!??!
-Всичко ще ти обясня, но преди това ще те целуна.
-Да не си посмял...-Едва довърших изречението и той ме целуна.Истните му нежно докоснаха моите. Те бяха горещи и студени,  целуваше се така сякаш се молеше за любов и страст,за прошка и болка.
,,Какво?Къде съм?"Събудих се рано сутринта с тези мисли в моята стая .До мен лежеше полу гол Макс.Опитах се да не  го събудя, дори и да ме беше отвлякъл все пак той ме е върнал и исках да зная защо ме  е върнал. Измих  си лицето.Излизайки от банята на вратата седеше Макс.
-Я виж ти кой се е събудил преди ? -Каза той с тази негово ехидна  усмивка.
-Тихо ще събудиш  всички!Имаш да ми обясняваш много!
-Всичко за моята кралица.
-Защо не мога да спра да те съжалявам и мисля за теб,та ти ме отвлече!?!
-Защото ме обичаш скъпа!
-Не мога да те обичам, до сега съм обичала само себе си.
-Ела при мен.-Каза той придърпвайки ме към себе си.
-Нали знаеш, че сме полуголи!
-Не ми задавай отговори кралице.-Хвана ме през кръста и ме простна на леглото започна да оставя нежни целувки по врата ми и да ми гали  косата.
-Спри! -Изрепчих аз, макар че ми беше приятно.В момента имах други приоритети. -Сега  аз ще  задавам въпросите красавецо.

Кучка С Тайна Where stories live. Discover now