4.BÖLÜM

20 5 12
                                    



''Bu odada üç kişi vardı. Bizi yakından tanıyor. Ortaya çıkmasını bekliyor....''dedi. Soluk alışverişi değişmişti. Biraz durdu ve ağzından şu kesik kelimeler döküldü;''Biz... sev... oyun... tehlike...gerçek...'' ve yere yığıldı.

Viv çığlık atmıştı. Jamie ve Ainsley bunu duyunca hızlıca yukarıya çıktılar.

Jamie,Ian'ın yanına giderek nefesini kontrol etti. Nefes aşlıyordu. Onu yatağa sürükledi.

Ainsley bu sırada Viv'in yüzünü yıkıyordu kendine gelmesi için.

Ama geldiklerinde Ian uyanmıştı. Ne oluyordu bunlara böyle?

Jamie, Ian'ın uyandığını bilmeyerek,ona arkası dönük bir şekilde Viv'e ne olduğunu sordu.

Ian ise kalkıp ''Asıl sen söyle yine mi bana yumruk attın?'' Tabiki Jamie şaşırmıştı. Biraz önce o yatakta değil miydi?

Viv ona dönüp ''İyi misin?''dedi.

''Marketteki sarışın fıstık yanımda değil ama yine de iyiyim.'' dedi.

''Ian , ama gözlerin...''

''Evet gözlerim, güzeller değil mi? Herkes öyle söylüyor. Pizza söyleyelim mi ne dersiniz?'' dedi odadan çıkarken.

''Ben herkes değilim!'' dedi Viv, Ian odadan çıkarken. Ian bunu duymuştu. Ancak geri dönmedi. Ainsley ve Jamie onu anlamışlardı. Birbirlerine bakış attılar. Viv onlara olanları anlattı. Jamie konuşmaları gerektiğini fark etti çünkü bu mantıklı bir şey değildi.

Aşağıya indiklerinde Jamie, Ian'a konuşmaları gerektiğini söyledi.

''Neyi konuşmamız gerekiyor?'' O sırada kapı çaldı.

Viv ''Ben bakarım.''dedi. Viv kapıyı açtığında karşısında siyah saçlı, beyaz tenli, uzun ve gayet güzel bir kadını gördü.

''Eadlyn burada mı?''dedi. Siyah, uzun bir elbise vardı üzerinde kadının. Kafasına takmış olduğu siyah şapka ve kırmızı ruju ile göz alıcı görünüyordu. Ian bu ismi duyunca hemen kapıya koştu ve kapıya dayanarak ''Selam güzelim.''dedi

Viv'in suratı değişmişti. Bu kızın kim olduğunu merak ediyordu. Bu arada Ainsley, Jamie'ye dönüp kızın kim olduğunu sordu.

''Issy yani Isabella, Ian'ın ablası.'' Viv bunu duymuştu. Artık daha rahat olabilirdi. Bu sırada Viv'in telefonu çaldı. Arayan komşuları Bayan Lane'di. Bayan Lane evin ilaçlamasının bittiğini haber vermek için aramıştı.

Viv ''Benim biraz daha işim var Bayan Lane. Eğer sorun olmazsa Blue'ya bie hafta kadar daha bakabilir misiniz?'' dedi. Aslında Blue'yu çok özlemişti.

Bayan Lane gereğinden fazla sevinerek ''Elbette!'' dedi.

Viv telefonun kapattığı sırada kapı bir daha çaldı. Ian ayağa kalktı ve ''Bu seferki benim siparişim.'' Dedi.

Viv bunu fırsat bilerek Issy'ye dönüp ''Bir şey sorabilir miyim?'' dedi.

''Tabi.''

''Ian'a neden Eadlyn dediniz?''

Issy gülümseyerek ''Kullanmadığı ikinci ismi ve hiç sevmez. Küçükken de böyleydi. İki şeye çok dikkat ederdi. Birincisi gittiği yerlerdeki pizzacıların telefon numaraları, ikincisi kullanmayı sevmediği o ikinci ismi.''

Viv, Issy'ye gülerek ''Peki hiç küçüklük fotoğrafı var mı?''

Issy ''Olmaz olur mu!Her zaman.'' Diyerek telefonundaki fotoğrafları göstermeye başladı. Ian birçok fotoğrafta pizza yiyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 15, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EINHERJARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin