Capitolul 2

19 5 0
                                    

M-am trezit de dimineata cu o durere de cap.Doamne!ce facusi eu acasa???aaaa da am dormit pe la ora 01:30 si acel necunoscut...
Gata cu vorba sa trecem la subiect, m-am imbracat cu un tricou alb, o pereche de pantaloni scurti de blugi si niste tenisi albi. *Am uitat sa va spun ca am 18 ani, sunt in clasa a XII-a si am parul saten deschis cu ochii caprui *

 *Am uitat sa va spun ca am 18 ani, sunt in clasa a XII-a si am parul saten deschis cu ochii caprui *

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M-am dus la parter si am luat micul dejun adica lapte cu cereale .
Am ajuns la scoala si prietenele mele ma asaltau cu intrebari precum ,, Ce ai facut in vacanta'' si eu le-am raspuns ,, Mancare, odihna, cumparaturi si mai ales relaxare''
Cum mi-au auzit raspunsul le-au bufnit rasul.Nu intelegem ce spusesem amuzant.

-Hei!!!Ce e atat de amuzant??intreb eu serioasa.
-Primul tau cuvant a fost mancare!ne era dor de fomista de tine!!!
-oook.spun nepasatoare.

Stateam plictisita si ma uitam prin jur ...deodata imi vibreaza telefonul si deschid sms-ul.
N:hei, imi place cum esti imbracata!!!dar pe bune alta rochie mai lunga nu gaseai??e prea scurta Ally Sarah Davyd!!!

Ma uit prin jur si vad multi care pe telefoane. Ohh, pe bune??nu putea fi doar El pe telefon sa-l pot vedea?

Eu:wow, imi stii tot numele!!!

N:nu te mai uita imprejur ca nu ma poti vedea! Nu's atat de prost, apropo, parca mai fermecat deoarece am primit detentie!!

Eu:aplauze!!!! vrei sa spui ca-i din vina mea!perfect!!!

Hmm, interesant are detentie, las' ca vedem noi pe baiatu'ala cuminte...

Intram in clasa si sa punem in aplicatie planul...
Ma asez in banca si incep a face un sunet zgomotos cu guma cumparata de la magazin.

Rectorul:Domnisoara, faceti prea mult zgomot, incetati!
Eu:si daca nu vreau ??care'i treaba?
R:Cine va credeti sa vorbiti asa?
Eu:Ma-ta!!!!!ups, n-am vrut!!!
R:in biroul meu acum !!!nu admit asa comportament!

M-am dus in fata sa si pe cand a iesi dansul i-am izbit o usa in cap de sa ma tina minte.

Ajungem in biroul sau si plictisita ma uit prin camera.

R:pt comportament, veti primi detentie!!
Eu:Smecher, merci !!!Altceva?
R:vad ca nu-ti ajung 2 ore!!!3 ore de detentie Davyd.
Eu:vai , da mersi !!!chiar ca sunteti generos!!,, Detentie Davyd'' îi spun eu cu o voce pitigaiata plecand enervata.

Intru in sala de detentie, dar de odata vad..........

Editat✅

Look Back.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum