Dylan:treaba este ca eu as cam vrea sa ne vedem.
Eu:pai eu nu.
Dylan:pai scuze,nu stiam....
Eu:ma surprinzi! ai descoperit America!!!!
Dylan:aaamm...eu te las ,paA dat Domnu sa ma lase...Dar totusi ma gandesc ca incepusem sa-mi placa putin sa vorbesc cu el asa , fata in fata nu cred ca as putea, dar sper sa nu regret ceea ce tine de trecut acum!
Se spune ca poti invata din greseli dar daca greselile devin obiceiuri??si de ce sa nu regreti ce ai patit in trecut daca este o mare prostie?
Dap...ora 23:30, trebuie sa ma pun la somn ca maine voi avea o zi grea.
,, sunt treaz e o noua zi
sunt fara tine in pat
fara nici un gand
traiesc azi cum o fi
fara tine is beat
nu pot sa-mi revin
mi-e dor sa-ti spun
numele tau acumdependent de nopti lungi fara cuvinte
dependent de sarutul tau fierbinte
dependent si nu stiu cum sa ma vindec
dependent de tineSunt treaz e o noua zi
ceasul a sunat
totu-i neschimbat
dar tu, tu nu mai vii
sa-mi spui sa-ncheiat
sa-mi spui te-am iertat, te-am iertat"M-am sculat din pat abia dupa ce s-a terminat melodia alarmei.ceasul arata 07:20 dar cum se poate asa ceva?
Aaaa deci de asta telefonul meu suna ca disperatul.M-am dus repede pentru a ma spala pe fata pt ca dus nu mai aveam timp, mi-am luat niste haine la intamplare adica o pereche de blugi negri cu talie inalta si rupti in genunchi, un tricou alb cu iepuras pe el si o pereche de adidasi albi.Mda ce sa zic m-am asorat si la gandul meu am inceput a rade.Mi-am facut repede ghiozdanul adica pe scurt am pus si scos carti. De mic dejun nici nu se pune problema pt ca nu am timp asa ca am sa-mi iau de la magazin. Mi-am luat si un pachet de tigari. Am scos o tigara si am aprins-o, tragand din ea ca si cum ar fi ultima mea sansa de viata. Am inspirat si expirat fumul pana cand am terminat-o.
Am ajuns repede deoarece am luat autobuzul si cand sa intru l-am vazut pe Dylan, l-am recunoscut se pare, si facea cu mana in directia mea , am facut si eu cu mana nesigura dar din spatele meu aparuse o fata imbracata putin decent , putin spus deoarece era dezbracata.
Ea venea spre Dylan si cand am vazut ca se saruta mi-a picat cerul in cap.Am fost o proasta puteam fi eu in locul ei dar eu am fost o proasta, proasta si iar proasta.Ma ducem spre clasa cu inima franta sau ranita dar nu stiam motivul.Cand sa intru in clasa ma apucase cineva de mana , m-am intors cu fata si era...........,....................................Editat✅
CITEȘTI
Look Back.
RomanceTotul incepe cu niste oarecare sms-uri dar in timp totul i-a o intursatura totala, investesc sentimente. Dar dupa o cearta apriga, replici acide si cuvinte care dor vor putea sa îsi intoarca spatele ca si cum nu ar fi fost nimic? "Dupa atatea momen...