Capitolul 12

2 1 0
                                    

Alarma mea suna de cel putin 10 minute acum ceasul fiind 07:15. Ma duc in baie si imi fac dus cu gelul meu de dus preferat cu fructe exotice parca as fi in paradis. Dar nimic nu dureaza prea mult evident, deoarece, acum mai am exact 20 de minute sa ajung la prima ora. Ma imbrac in cinci minute cu o pereche de blugi scurti, un ticou negru, o geaca albastra si o pereche de tenisi adidas. Imi pun in rucsac obiectele de astazi si cobor jos in bucatarie pentru a imi face o cafea. Cafeaua imi da oarecum o forta asa dimineata, o energie. Pun ibricul cu apa pe aragaz, las sa fiarba, apoi adaug cateva lingurite de cafea si zahar apoi sting aragazul. Imi scot o tigara din pachetul pe care mai apoi il adaug in rucsac. Imi pun o ceasca de cafea apoi aprind tigara tragand cu pofta din ea apoi am mai baut cate o gura de cafea. Ies din casa cu cinci minute inainte de inceperea orelor si ajung in statia de autobuz in care autobuzul care ma va duce spre scoala pare sa nu mai vina eu asteptand deja de trei minute. Am de mers doar doua statii. In fata mea opreste un bolid negru de lux. Baiatul din fata mi se pare cunoscut. Era Dylan care ma intreaba:
D- Ai de gand sa urci sau te urc eu cu forta?
Eu-Usor nu te ambala, acum urc!
Urc in masina pe locul pasagerului si Dylan fuma o tigara. Mi-am scos pachetul si mi-am aprins o tigara, el fiind tot mai absent nici macar nu a observat. Apoi usor nesigur, intreba:
D- tu de cand fumezi, domnisoara?
Eu- de cand am iesit din toate relatiile cu inima franta!
D: eu nu ti-as face-o niciodata, esti prea firava! Tin prea mult la tine!

In timp ce fumam ma gandeam daca ar merita o sansa dar daca va fi cea mai mare greseala? Nu pot lua o decizie pripita.

D- da-mi doar o sansa si nu te voi dezamagi!
Eu- tu doar du-ma la scoala.

El numai spune nimic, tace. Poate a inteles gresit, eu am nevoie doar de timp. Timpul e pretios! Am ajuns in curtea scolii, cum a parcat am vrut sa deschid portiera insa m-a apucat de mana.
D- in seara asta te voi suna, gandeste-te, te rog ,si da-mi un raspuns.
Am coborat din masina inchizand portiera in urma mea. Prima ora am matematica prafu' e un adevarat cosmar, inteleg poate e rau cu alte clase dar nici chiar in halul asta. Decid ca la prima ora o sa lipsesc, o las moartă, mi s-a dus tot cheful de prima ora. Deci spun pas. Pasesc pe holul larg si dau 'nas in nas' cu Lou, aproape ca il dărâm.
Lou- Ce faci domnisoara? Incotro?
Eu- Lipsesc ora asta. Imi este rau.
Spun mintind., adevarul este ca nu-i in totalitate minciuna pentru ca lipsesc.
Lou-Atunci raman si eu cu tine. Nu te lasa printu' tau la greu. La aceasta remarca ne bufneste rasul pe amandoi.
Eu- Ok. Sa mergem printesa!
Lou se uita ciudat la mine si se apropie foarte mult de mine. Eu incerc sa ma indepartez dar el se apropie mai mult pana ce aproape ma saruta. Nesigura ma dau in spate pana ce ajung sa fiu cu totul lipita de peretele holului. El acum putand sa ma sarute dar brusc este luat de pe mine de Dylan si pumni sai luand directia fetei lui Lou. Orbita de scena de mai devreme constat ca Lou este jos si Dylan deasupra lui.
D- Sa nu te mai prind ca incerci sa o saruti altfel voi uita ca in copilarie am fost prieteni si iti voi face dracului programare la dentist!
Eu- Dylan, te rog, lasa-l! Spun in timp ce îi ating mana. El din starea de nervozitate devenind calm as putea zice. Plecam de acolo la masina lui, mainele noastre fiind impreunate. Dylan imi deschide portiera si imi zambeste, eu îi zambesc in semn de multumire el facandu-mi cu ochiul.
Eu- Si unde mergem? Spun in timp ce imi scot o tigara si aprizand-o.
D- Acasa?
Isi aprinde si el o tigara si inspira si expira fumul care e toxic dar si un drog destul de bun care uneori te poate ajuta sa treci peste momentele grele. Mai ales fiind dependent de fumat este foarte greu sa te lasi. Eu am putut doar un an dar odata cu suferinta adusa de fosta relatie, nu am mai putut sa ma abtin si am inceput din nou sa fumez.
Eu- Acasa? Eu acasa stiu doar la mine!
D- Pai pe tine te duc acasa!
Eu- Ok. Oricum nu aveam chef de ore.
Dylan ma lasa in statie de autobuz dupa ce imi sting tigara. Vreau sa ies din masina dar el ma opreste cu mana sa dreapta si imi spune sa ma gandesc bine la ce vreau sa fac. Ies inchizand portiera in urma mea si in mai putin de 3 minute sunt ajunsa acasa. Odata ce intru pe usa ajung in camera mea si imi pun rucsacul la intamplare si ma schimb de haine cu unele mai confortabila, pijamalele mele pufoase roz cumparate de mama. Ies din camera directia bucatarie si ma uit in frigider dupa ceva bun si aleg piure de cartofi cu carne. Le pun in cuptorul cu microunde la incalzit si in 10 minute termin de mancat apoi fumez o tigara si urc in camera mea. Imi i-au leptopul de pe birou si hotarasc sa ma uit la niste seriale precum vichings. Adorm la primul episod. Sunt trezita la ora 6 de un sms.
"Te-ai gandit? Ce zici? Imi oferi o sansa?"-Dylan.
" Sincer, nu m-am gandit."- Eu.
" Pai ce zici? Vrei sa fim impreuna"- Dylan.
" Da vreau, fa-ma sa nu regret, te rog"-Eu.
"Noapte buna, iubito!- Dylan.
"Noapte buna, iubitule!" - Eu.
Decid sa continui vizionarea filmului si imi fac popcorn. Reusesc sa vizionez un intreg sezon aproximativ 12-13 episoade. Apoi imi inchid laptopul asezandu-l pe birou si ma asez inapoi in pat invelindu-ma cu o patura grosuta.

1036 de cuvinte. Sper ca e destul de lung pentru voi.

Editat✔🕛 noaptea💫.

Look Back.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum