Глава 5

74 5 0
                                    

Две седмици по-късно

Всичко беше наред. С Аштън излизахме всеки ден,дори оставах да спя в тях. Това беше една от вечерите в която останах в тях. Той бе отишъл за пица,а аз лежах на дивана в хола му и го чаках да се върне. Пишех си със Камерън.

"В момента се забивам с една,ти какво правиш?"

"Чакам Аштън. Ти как така се забиваш с една? Ами приятелката ти? Нали много я обичаше?"

"Виж,мацко. С нея снощи скъсахме. Ще ти призная една тайна,искаш ли?"

"Ам лол,добре."

"Не съм я обичал. През цялото време я лъжех,но все пак наистина не съм й изневерял."

"Ти нормален ли си?! Лъгал си момичето толкова време! Това не е хубаво,изобщо! Идиот!"

"Ти не я познаваш,затова не говори."

"И все пак,така не е хубаво :)"

"Е,ти си хубава ;*"

"Добре. ;д"

След това написа нещо,но не видях какво защото Аштън се върна.

-Приятелко,пицата.

-Мммм,умираам от глад!! Дай я насам.-извиках аз я дръпнах от ръцете му. Той ме погледна някак странно. -Аш,има ли нещо?

-Не,не. Нищо няма!-отговори притеснено. Оставих пицата на масата и го хванах за ръката. Задърпах го към дивана и седмахме.

-Така значи..ти винаги ми споделяш всичко,аз на теб също. Нямаме тайни един от друг,а сега криеш нещо от мен,кажи ми какво има? Можеш да ми се довериш,знаеш го.

-Да,знам,но Скарлет...страх ме е. Не знам как ще го приемеш. Не искам да те загубя..-отговори притеснено.

-Аш ти да не би да ме харе...-той ме прекъсна преди да довърша.

-Не,не, Скарлет,не!! -стана от мястото си и започна да крачи насам-натам. Аз също станах от мястото си и очаквах отговор.

-Аз...аз...Аз съм гей!-извика той. Аз стоях и просто се втренчих в него. Нима не ми е казал това? Страхувал се е да не ме изгуби заради една глупост?

You are always my favourite (BG Fanfiction)Where stories live. Discover now