Глава 7

51 4 1
                                    

-Знаеш ли какво, Стейси, много си жалка. Не знам защо си мислиш, че Камерън те обича, от всякъде си личи че му е все тая за теб, но странно ти не го забелязваш. -Сам поясни на Стейси защото се караха за нещо. Тъкмо когато Стейси се готвеше да отвърне на Сам, Скарлет влезе в стаята със сълзи на очите.

-Хей, скъпа! Какво се е случило?-попита загрижено най-добрата й приятелка. Тя само й направи знак да излезе и двете слязоха във кафенето на хотела.

-Е?-попита отново. Скарлет избърса сълзите си и каза:

-Сега ще ти разкажа.

*ретроспекция*

-Охо, виж ти. Върнала си се. Само дето този път си сама.-прехапа устни и се обърна към Камерън. Понечи да го целуне, но той се отдръпна.

-Емили пияна си.-опита се да я отблъсне.

-Не съм. -усмихна му се первезно и притисна члена му със раката си, след това го целуна, а той й отвърна. Това се случи пред очите на Скарлет.

-Леле, знаете как да развалите вечерта на човек.-засмя се саркастично. Камерън се осъзна и отблъсна брюнетката още веднъж.

-Скарлет, аз не знам защо... -тя го прекъсна.

-Млъквай!-извика ядосано. -Не се оправдавай! Не ми пука, не си длъжен да ми даваш обяснение!

-Точно така, махай се! Смотана блондинка! -отвърна й Емили.

-Майната ви,нещастници!-Скарлет им показа среден пръст след което взеле отново в хотела.

*край на ретроспекцията*

-О, божичко! Наистина ли?-Попита приятелката й, защото всички мислеха, че Емили е в Тексас понеже преди година беше катастрофирала и си тръгна.

-Да, тя е тук. Стейси и Емили на едно място, представяш ли си?

-Ех, да бяхме само ние в този хотел. Щяхме да сме като онези уроди който убиват всички до един бавно и болезнено.-тя винаги знае как да я развесели, този път също успя.

-Щях да им отрежа зърната и да ги хвърля на вълците.-замечта се. В същия момент Камерън се появи.

You are always my favourite (BG Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin