Nesi:
Zobudila som sa nejak okolo 10:00. Však čo veď je sobota. Namierila som rovno do kupelky kde som sa umyla a upravila. V pyžame som zišla dole do kuchyne kde už Nick (Dominick) robil raňajky.
,,Dobré ráno spachtoš" povedal s zasmial sa.
,,Dobré dobré, nepindaj je sobota môžem kľudne spať aj do 14:00 " hovorila som a tiež som sa smiala.
Sadla som si za stôl kde už boli pripravené raňajky ktoré nachystal Nick.
,,Neotrávim sa?" Podpichovala som ho.
,,Otráviš veď práve oto mi ide" odpovedal a spolu sme sa zasmiali.
Zjedla som raňajky a išla si ľahnúť na gauč.
,,Nesi? Dnes príde Chris a kamaráti ideme tu robiť párty. Ak chceš môžeš sa pridať alebo choď spať k Lili." povedal
,,Jeej no super .. pridám sa. Môžem pozvať Lili a kamošky?" Opýtala som sa
,,Jasné že ano" povedal nadšene
,,Bude to mega-ultra-super paarty" povedali sme naraz a zasmiali sa.
Hneď som volala Lili nech príde .. a neskôr som volala aj kamarátky.
Nickovi kamaráti tu už boli a aj kamarátky. Ja s Lili sme sa trochu nahodili a zišli dole.O 2 hodiny neskôr:
Samozrejme že sa tu popíjal alkohol a ja som si ho dala až moc tuším. Párty je v plnom prúde a ideme hrať fľašu.
Hráme takú na ,, vyzliekanú,,.
Spočíva to v tom že keď za daný čas úlohu alebo ju nesplnite vôbec dávate si dole jedno oblečenie...No keď už ste nahí tak sa musíte s niekým olizovať.
No ale keď ju splníte dostávate daný počet bodov.
Už odisli kamarátky a pár Nickovych kamarátov. Už som tu len ja,Nick,Chris, Matt, Will.
Ja som už len v nohavičkách a podprsenke, Nick ma ešte tričko a trenky, Chris ma nohavice a trenky a Will má už len trenky, Matt ma na sebe uz len tričko a trenky.
,,No fajn teraz ty Nesi..No táto úloha bude za 2 body alebo oblečenie" povedal Will.
,,No davaj" povedala som odhodlane a verila som že tie 2 body dostanem.
,, Takže tu je 5 poharikov.. musíš si naliať a vypiť to do 5 sekúnd" hovoril.
Keďže som už bola dosť naliatá bola som nešikovná a poliala si aj vedľa..Proste tu úlohu som nesplnila.
Čo znamená že sa vyzliekam do naha a idem sa olizovať. Keďže Nick odišiel s Mattom do mesta som tu už len Ja, Chris a Will.
Obaja na mňa pozerali keď som sa vyzliekala..No keď som už bola nahá Will sa ozval: ,,No keďže sme tu už len my traja a ja som dával úlohu olizuješ sa s Chrisom a ja už idem čaute" dopovedal a vzal nohy na ramená.
,,Ak nechceš nemusíme sa olizovať" povedal Chris
Ale ja som sa chcela preto som prišla k nemu a stlačila mu ho. A robila som okolo neho vzrušujúce pohyby. O chvíľku som cítila ako ma chytil a bral do mojej izby.
Hodil ma na posteľ a začal ma bozkávať po krku. Páčilo sa mi to. Naše pery sa stretli. Bozkávali sme sa vášnivo. On má potom chytil za bradavky. A pusou prechadal tam dole. Olizoval mi ju a potom sa začal vyzliekať. Jeho nádherné telo bolo voľné a uchvilku ho do mňa strčil.
Vzdychla som veľmi. A tiež sa mi to moc páčilo a vidím že aj jemu.Chris:
Keď Will odišiel bol som na odchode aj ja preto som povedal:
,,Ak nechceš nemusíme sa olizovať"
Nepovedala nič len prišla ku mne a stlačila mi ho. Dosť ma to vzrušilo. Potom začala robiť erotické pohyby. Moc som ju chcel. Teda bol som do nej zamilovaný. Veľmi zamilovaný.
Zobral som ju za ruku a ťahal do izby. Tam som ju hodil na posteľ a vášnivo bozkávať po krku. Potom som prešiel k perám a bozkával ju a ona spolupracovala. Chytil som ju za bradavky. Vzrušovalo ma to. Ústami som prešiel po celom tele a zastavil sa pri jej vagine. A olizoval ju tam. Videl som že sa jej to páčilo. Tak som sa vyzliekol. A ochvilku môj kamarát bol v nej. Obaja sme si to užívali. Ona dosť vzdychala. Potom som prestal. Pretože som si uvedomil že to nemôžem...Veď je to predsa môjho najlepšieho kamaráta sestra.
,,Chris? Prečo si prestal?? Sem pod! Páčilo sa mi to. " Povedala Nesi ale ja som ju obliekol do pyžama,dal ju spať a dole trocha poriadil a odišiel.
Odišiel som o nejakej 3-4 ráno a ako som otváral dvere stretol som Nicka.Ahojte čitatelia moji^^ . Toto je môj nový príbeh tak dúfam že sa vám bude páčiť:)) budem rada ak áno♥
Ak sa vám páčil nezabudnite zanechať vote♥ a komentík♥.. samozrejme ak chcete aj ďalšie časti. Na všetko sa môžete pýtať v komentároch ♥
♥I love you♥