Tanıtım

64 8 4
                                    

Yarışmacılar için hazırlanan stüdyoya ilk önce sunucular girmişti. Kayıt başlamak üzereydi.
Yönetmen 1,2,3 diye saydı,kayıt başladı.

-Herkese merhabalar. Bugün özel bir programla beraberiz. Ben sunucularınızdan Kim Heechul.

-Ben Jun Hyosung

-Ben Kim Jisoo

-Ben, bi dakika benim kendimi tanıtmama gerek var mı?

Heechul Jackson'a alışıktı belki. Ama bazen gercekten sinir oluyordu.

-Jackson kendini tanıt.

-Taamaaam şaka yapmıştım. Ben Jackson Wang.

Heechul programı anlatmak için tekrar konuştu.

-Şimdi özel bir program dedim. Neden özel? Biliyor musunuz?dedi diger sunuculara dönerek.

Hyosung

-Evet özel bir program. Çünkü bu programda 8 tane K-POP grubu var. Onlar 2 aylık bir tatil için yarışacaklar. Aslında bu biraz garip bir ödül gibi görünebilir ama biz idoller hiç 2 ay tatil yapamayız.

-Hyosung unnie haklı. Evet yoruluyoruz ama...ama... tatil yapamıyoruz. Kazanan grup çok şanslı olmalı. Dedi Jackson.

-Evet bencede kazanan grup çok şanslı. Dedi Jisoo.

Heechul araya girdi.
-E isterseniz ilk grubumuzdan başlayalım. İşteeeeeeee karşınızda EXO!

EXO girmişti içeri. Arkada Overdose çalmaya başladı. 9 üye tek tek oturdular. Grup selamlaşmalarını yaptılar.

Jisoo
-EXO sunbaenim,sizi herkesler biliyor. Ama kendinizi tekrardan tanıtır mısınız rica etsem.

Jackson EXO tanıtmaya başlamadan önce Jisoo'ya
-Tabii herkes bilecek. Çok iyi gruplaar. EXO sunbaenim Saranghae:)

Dedi ve kollarını kafasına getirerek kalp şekli yaptı.

Heechul çok oyalanmak istemedi. Çünkü daha 7 grup daha vardı.
-İsterseniz kendinizi tanıtın. Diyerek sahneyi EXO ya bıraktı. Herkes kendini tanıttı.

EXO tanıtımını yapmıştı. Hyosung araya girerek

-Teşekkür ederiz. İsterseniz şimdi ikinci grubumuza geçelim. B.A.P!

B.A.P sahneye tek tek girdi ve kendileri için ayrılan alana oturdular. Onlar otururken arkada Warrior çalıyordu.

Heechul
-Kendinizi tanıtın.

Jackson garip bir ses tonuyla
-AĞAĞAĞAHHSGA B.A.P Sunbaeniiiim
Diye bağırmıştı. Heechul garip garip bakarken B.A.P grup tanıtımlarını yapmışlardı.
(Grup tanıtımı dediğim hani gruplar bir reality showa katılıyorlar ve orda merhaba biz B.A.P şeklinde bi şey diyorlar ya onu kastediyorum)

Hyosung
-Hadi bir de kendinizi tanıtın.

B.A.P 'de kendini tanıttı.

B.A.P de tanıtımlarını bitirmişti. Jackson araya girdi.

-Teşekkürler. Şimdi bir sonraki grubumuza geçelim isterseniz. Onlar BTS!

BTS de girmiş,hem grup olarak selamlamışlardı. Onlar bunu yaparken arkada Not Today çalıyordu. Jackson köşede hayranlığını belli ederken Heechul BTS den kendilerini tanıtmalarını istedi.

BTS de kendini tanıttı.

Jisoo uzun sessizliğini bozarak.
-Teşekkürler. Şimdi son erkek grubumuza geçelim isterseniz. Onlar
INFINITE!

INFINITE girerken arkada Be Mine çalıyordu. Hoya dans ederek girmişti hatta. Onlarda kendileri için ayrılan bölüme oturup grup selamlamalarını yapmışlardı.

Heechul
-Oooo INFINITE. Çok iyi bir grup değil mi Jisoo?

-Evet Heechul sunbaenim. Ben çok beğeniyorum.

Heechul yine konuşmayı bıraktı. Ve INFINITE 'den de kendilerini tanıtmasını istedi.

INFINITE kendini tek tek tanıttıktan sonra erkek grupları bitmişti. Şimdi sırada iki erkek grubu daha vardı.
ASTRO
VAV
İki grup içeri girmişti. İkiside çaylak grup olduğu için aynı anda selam vermişlerdi. Şimdi sıra kız gruplarındaydı.

Heechul
-Evet teşekkür ederiz. Şimdi müsadenizle kız gruplarına geçelim.
Bu sefer tek tek çağırmayalım. Hepsini tek seferde çağıralım.

APINK
EXID
SISTAR
LOVELYZ
SONAMOO
GFRIEND

6 grupda geldi ve tek tek kendini tanıttı. Herkes oturduktan sonra Hyosung Heechula

-Heechul sunbaenim yapmamız gereken tek bir şey kaldı. O da amaç. Açıklar mısın?

Heechul tabii der gibi başını salladı.

-programın amacı ödülü kazanmak. Ödülü biliyorsunuz. 2 ay tatil. Ama bu yarışma basit değil. Wipeout tarzında. Parkurları geçeceksiniz. Ama bir şartımız daha var. O da çadırlarda kalacaksınız. Biz sadece su ihtiyacınızı karşılayacağız. Ama hepiniz bir yerde olmıcaksınız. 6 grup olacaksınız. Bunların 2 grubu full erkek grubu 2 grubu full kız grubu olacak.
Program 20 bölüm sürecek. Ben çok anlatamadım ama siz az çok anladınız. O zaman kuralara başlayalım.

Jisoo elini kutuya attı. İlk kağıdı okudu.

-EXID

Jackson da elini kutuya attı.

-EXO

Heechul
-Siz artık bir takım gibi grup oldunuz. Arkanızdaki arabayla kalacağınız yere gidebilirsiniz.

Dedi. EXO ve EXID toplanarak arka taraftaki araca bindiler.

Jisoo ve Jackson tekrardan kutudan bir kağıt çektiler.

-B.A.P
-INFINITE

Heechul yine aynı söylediklerini söyledi. Onlar da kalacakları yere gitmek için arabaya bindiler ve gittiler.

Kalan gruplar BTS LOVELYZ ve SISTAR dı.

Jisoo ve Jackson tekrardan kağıt çektiler.

-APINK
-LOVELYZ

2 grupta toplanıp gitti.

Jisso ve Jackson tekradan kağıt çektiler.

-SONAMOO
-GFRIEND

iki grup toplanıp gittiler.

Son kez kağıt çektiler

-VAV
-ASTRO

ikisi de toplandı gitti.

Geriye kalan BTS ve SISTAR da bir grup oldu ve onlar da gittiler.

Heechul,Hyosung,Jackson ve Jisoo kapanışı yapmak için topladılar.

Heechul
-Haftaya 1.bölüm ile sizlerle olacağız. Şimdilik görüşürüz...

Yeni kitap sizlerle. Umarım beğenirsiniz. Haftaya tekrar görüşmek üzere.

K-POP Grupları Wipeout'da(Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin