1.bölüm 2/2

39 4 3
                                    

Bu sırada Türkiyede de yarış için spikerlik seçmeleri yapılıyordu.Dört grup için dört spiker seçilecekti.Seçmelere 19.256 kişi katılmıştı. Seçim yapmak hiç te kolay olmıyıcaktı.Konuşma becerisi herkeste yoktu sonuçta.

Aralarında bir grup halinde gelmiş kızlar da vardı.8 kişi 6 kişi 4 kişi ...

Ama özellikle bir grup dikkatlerini çekmişti.İsimleri BESS ti .İsimleri Beste,Efsa,Suna ve Sıla ydı. Fazla heyecanlı görünüyorlardı. Ve oldukçada istekli. Ve elemeler başlıyordu...
                 
1 HAFTA SONRA

4 jüri üyesi de karaarlarını vermişti.3 grup arasında kalmışlardı.Gruplar
BESS
BGC
KPSS idi.
Ve karar anı gelmişti. Jürilerden Seyhan Hanım kararı açıklamak için kürsiye çıktı.

Ama bir sorun vardı.Uçak biletlerinin olduğu zarfı KPSS grubu çalmış ve çoktan Ankara ya uçmaya başlamıştı.Ama seçilen grup BESS idi. Bu yüzden uçuş günü ertelenmiş ve artık başka bir entrika dönmesin diye Ankarada özel bir ekip KPSS grubunu bekleyip tutuklamıştı.

Seyhan Hanım da BESS grubundan özür dileyip uçuş gününü perşembe günü olarak kararlaştırmışlardı.
                  
PERŞEMBE GÜNÜ

-Hadi artık Sunaaaaaaa gel gari uçağı kaçırcaz dedi Beste.

-Geldim geldim çatlağğma dedi Suna da.

Sonunda yolda Suna nın arabayı üç araca çarpıp Bestenin  8 sürücü ile kavga edip 10 defa da arbadaki jobu çıkarması ,Efsa nın küfürleri ve Sıla nın milleti dövme çabası sonunda hava alanına varabilmişlerdi.

Hava alnında Seyhan Hanım onları karşilayıp hurdaya dönmüş aracı görünce biraz şaşırsada artık aldırmamaya çalışıyordu(her ne kadar mümkün olamsada).

Ve dayanamayıp pragram bittiğinde sizi burda yeni arabanız bekliyor olacak dedi.Artık uçak kalkmıştı. Ankaraya doğru yola çıkmışlardı.

Ankaraya gelince onları jürilerden biri olan Konyalı Mehmet bey karşılamıştı. Onları ilk önce kalacakları otele götürmüş ve hayatlarının son normal gününü yaşamaları için yalnız bırakmıştı.

Otelde yemeklerini yiyip  Bestenin sürücülerden birine kafa atması sonucu patlamış kaşını temizledikten sonra uyumuşlardı.

Ertesi gün onları grupların kaldığı ormana götürmek için gelen Konyalı Mehmet bey gelmişti. Kızlar hazırlanıp çıkmışlardı.

Kamp alanına gelince sırasıyla Suna B.A.P INFINITE/EXO EXID

Beste
VAV ASTRO/SONAMOO GFRIEND

Sıla
APINK LOVELYZ

Efsa
BTS SISTAR

Gruplarını almışlardı.Artık yarışma yam olarak başlayabilirdi.

Onları orda Heechul,Hyosung,Jisoo ve Jackson karşılamıştı. Hemen çekimlere başlamak için onları grupların kaldığı ormana götüreceklerdi.

İlk sıra Sılada idi. Grubu APINK-LOVELYZ idi. Mikrofonu eline aldı ve söze başladı.

-Merhaba ben Sunuculardan Sıla. Sizlere APINK ve LOVELYZ gruplarının durumlarını aktaracağım.

Dedi ve kameradan çekildi. Grupta çekimler başlamıştı.

İkinci sırada Efsa vardı. Grubu BTS-SISTAR idi. Kameranın karşısına geçti ve başladı.

-Merhabalar ben sunucularınızdan Efsa. Sizlere BTS ve SISTAR gruplarının durumlarını ve neler yaptıklarını anlatacağım. Dedi ve kameradan çekildi.

Üçüncü sırada Suna vardı. O da kameranın karşısına geçti. İlk önce INFINITE-B.A.P grubunun olduğu yere gitti.

-Merhaba ben sunucularınızdan Suna. Sizlere iki grupta eşlik edeceğim. İlk grubum INFINITE-B.A.P grubu. Onların durum güncellemelerini yapacağım.

Sözleri bittikten sonra diger grubu olan EXO-EXID grubunun yanına gitti.
Ve orada da aynı sözleri söyleyip görevini bitirdi.

Son olarak Beste kalmıştı. Mikrofonu eline aldı ve başladı 

-Merhabalar ben Beste. Sizlere VAV-ASTRO grubunun durumlarını aktaracağım. Ve aynı zamanda SONAMOO-GFRIEND grubununda durumlarını aktaracağım.

Dedi ve bu sefer diğer grubunun yanına gitti. Orayı da 1 dakika kadar çektikten sonra kızlar otele gitti.

Kameramanlar ise grupların kaldıkları çevreye kamera yerleştirmeye başladı.

Çekimler için tam hazırlıklar bitmişti. Kameranın karşısına Heechul,Hyosun,Jackson ve Jisoo geçmişti.

Heechul
-Bugün yeni sunucularımızı tanıttık. Türkiyedeki sunucu yarışmasını birincilikle bitirdiler. Onlar adada olan güncel olayları aktaracaklar. Bizl ise sadece oyunlarda görüşeceğiz.

Dedi ve Jackson söz aldı.
-Ya o değilde sizcede kızlar çok güzel değiller mi?:)dedi. Heechul Jacksona öldürücü bir bakış attı.

-Jacksoncığım şimdi susmazsan otelde seni evire çevire döveceğim. Dedi. Jackson "sustum sustum" der gibi hareket etti.

Jisoo
-Bugün bu kadardı. Kendinize iyi bakın hoşçakalın.

Hyosung
-Yeni bölümde görüşmek üzere...
Dediler ve günü tamamladılar.

Birinci Bölüm çok garip oldu farkındayım. Grup sayısı arttı. Nedenini boşverin:)
Neyse yeni bölümler daha toplu ve daha düzenli gelecek.
Haftaya görüşürüz...
(Şarkıyı dinlemeyenler dinleyebilir:)B.A.P Dystopia )

K-POP Grupları Wipeout'da(Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin