1.bölüm 1/2

42 6 1
                                    

INFINITE-B.A.P

Kalacakları alana gelen iki grup ellerine verilen çadırları kurmaya başlamışlardı. Gece yemek için yemek arayışına başlayan iki lider ormanın derinliklerine girmişti.

Ateş yakmak için iki maknae çalı çırpı toluyorlardı. Diğerleri ise çadırla uğraşıyordu.

Akşam olunca ateşi yaktılar. İki grup ateşin etrafına oturmuş sohbet ediyorlardı. Heechul geldi yanlarına

-Ee nasılsınız yarın için hazır mısınız?

Sunggyu
-Biz hazırız da ne olacak yarın? Yani yarış mı soru cevap mı?

-Yarış olacak iyi hazırlanın beyler.

Dedi ve gitti Heechul.

İki grup az daha sohbet ettikten sonra Daehyun ve Woohyunu yemek yapmaları için yalnız bırakmışlardı.

Hava iyice kararınca ikisi geldi ve yemeklerini yediler. Sonra yarınki yarış için yattılar.

EXID-EXO

Gruplar kalacakları yere girince ilk işleri ateş yakmak olmuştu. Sonra Suho ve Xiumin odun ve biraz da yemek için ormana girdiler.

Kalanlar çadırı kurmaya başladılar. Kai bir süre sonra onların yanından ayrılıp hindistan cevizi ağacına tırmandı. Amacı hindistan cevizini almaktı. Hindistan cevizini almak için oturduğu dal aniden kırıldı.

Yere düşünce hemen doktorlar Kainin başında toplanmışlardı. Kai ayak bileğini tutmuş yerde acıdan kıvranıyordu. Hemen onu hastaneye götürdüler.

EXID ve EXO şok olmuş ve ne diyeceklerini bilemiyorlardı. Akşama kadar hiç kimseden çıt çıkmamıştı.

Akşam olunca kaldıkları yere Jisoo gelmişti. Jisoo bütün olup bitenleri biliyordu.

-Nasılsınız? Kai sunbaenimin ayağının kırıldığını duydum. Yarışın sonuna kadar yarışamayacak. Haber veriyim dedim. Moraliniz nasıl?

Hani
-Çok iyi değil şahsen. Grubumuzda sakat var ve ne yapacağımızı bilmiyoruz.

Suho ve D.O ona katıldıklarını göstermek için kafalarını evet der gibi salladılar.

-Yarın ilk parkur yarışı var. Kolay gelsin.

Dedi ve gitti.

Iki grup zaman kaybetmeden uyumuşlardı.

APINK-LOVELYZ

İki grup kalacakları yere gelince hemen çadırı kurup yatmışlardı. Uçak yolculuğu yormuştu. Belli oluyordu.

Akşam olunca liderler erzaktan pirinç çıkarıp pişirmeye başlamışlardı. Diğer üyeler uyanınca çadırı kurmaya başladılar. 3 kişi de gece için odun toplamaya gitmişlerdi.

Gece olunca Hyosung gelmişti yanlarına.

-Nasılsınız,iyisiniz gördüğüm kadarıyla. Gününüz nasıl geçti?

Baby Soul
-İyiydi şimdiye kadar kötü bir şey olmadı.

Chorong da evet der gibi başını salladı. Hyosung duyuruyu yapmak için tekrar konuştu.

-Yarın parkur yarışları başlıyor. Çok geç uyumayın ve bomba gibi hazırlanın.

Dedikten sonra gitti ve gruplar uyumak için yattı.

BTS-SISTAR

Adaya gelince Jin ve RM ağaç dalı bulmak için ormana daldılar. Girdiler değil bildiğin daldılar.

Diger kalanlar çadır kurmaya başladılar. Diger grupların yaptıkları gibi.

Hyorin
-Jimin Jungkook sizler hindistan cevizi bulup kırarsanız iyi olur çünkü gece yemek yok.

Jungkook
-Tamam hyorin sunbaenim:)

Dedi ve ikisi de hindistan cevizi aramaya başladılar.

Akşam olunca yemekleri toplamış,ve ateşi yakıp etrafında sohbet etmeye başlamışlardı. Jackson geldi

-Ee nassınız sunbaelerim?

Bora
-Iyyiz Jakson sen nassın?

-bende iyiyim size duyuru şeetmeye geldiydim

-he ne dicen,dedi Suga

-yarın parkur yarışları başlıyor haberiniz olsun.

Suga
-hadi git gali uyucam ben:)

Jakson korkmuştu. Nasıl desem ödü kopmuştu yavrumun. Neyse Jakson ordan ayrılınca uyumak için çadırlara döndüler.

ASTRO-VAV

İki grup kalacakları yere geldiklerinde hava biraz kararıyordu. Bu yüzden oyalanmadan hemen çadırı kurmaya başladılar.

Liderler ısınmak için odun toplamaya,Ace ve JinJin ise hindistan cevizi toplamaya gitmişlerdi.

Onlar böyle devam ederken adaya Heechul geldi tekrardan.

-Gençler anladığım kadarıyla biraz sıkışıksınız çok oyalanmadan söyleyeyim. Yarın parkur yarışları başlıyor haberiniz olsun. Dedi ve gitti.
Gruplarda çok geçmeden yattılar.

SONAMOO-GFRIEND

İki grup da kalacakları yere gelince hava kararmıştı. Bu yüzden çadırı kurup yemek aramaya başladılar.

Üyeler meşgulken adaya Jisoo geldi tekrardan.

-Merhaba çok meşgulsünüz galiba ben söyleyip gidiyim. Yarın parkur yarışı var. Soru cevap haftada sadece 1 kere olacak söyleyeyim dedim ben gidiyim o zaman. Dedi ve selam verip gitti.

Yeni bölüm milletimize hayırlı olsun haftaya görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın...

K-POP Grupları Wipeout'da(Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin