1.seviyor sevmiyor

9 1 0
                                    



        Seni görünce kalbimin hızlanması normal mi? Seni görünce öyle bir hal alıyorum ki elim ayağıma dolanıyor. Ne yapacağım hakkında hiçbir şey bilmiyorum. Bana selam verdiğinde bir şey diyemiyorum sadece gülümsemekle yetiniyorum.

        Oysa sana söylemek istediğim o kadar çok şey var ki. Ama olmuyor söyleyemiyorum işte. Korkuyorum, seni kaybetmek beni o kadar çok korkutuyor ki, sanki sen gidince ben yalnız bir insan olacağım, senle birlikte herkes gidecek, ben bam başka bir insan olacağım. Kendimi bir boşlukta kaybedecekmiş'im gibi hissediyorum.

        Herkes gitsin sen kal istiyorum. Bana o kadar iyi geliyorsun ki bilemezsin. Sen hayatıma gireli her şey yavaş yavaş düzelmeye başladı. Ama...

        Bak yine bir ama var. O kadar çok nefret ediyorum ki bu amalardan.Güzel giden cümleyi kötü sona götüren bir kelime. Benim hayatım da o kadar çok ama var ki.

    ...Evde herkes mutlu her şeyi güle eğlene yapıyorlar ama ben hep her şeyi tek başıma yapıyorum.

    ...Okulda gülüp eğleniyorum okulu bu yüzden seviyorum ama bu gülümsemeler hiç bir zaman içten olmadı.

    ...Annemi görünce ona "anne" demek istiyorum. Doya doya kokusunu içime çekerek sarılmak istiyorum ama yapamıyorum.

   Daha bir sürü var...AMA...sırtımdaki yük ne kadar hafiflemiş olsa da okulun ilk günü anladım ki en büyük yüküm'sün. O kadar ağır bir yük ki bu yük taşıyamıyorum bazen sanki kalbim altında eziliyormuş gibi hissediyorum.

   En ağır yükün sensin aynı zamanda en büyük amam da sensin.

                                                Seni Seviyorum AMA Seni Sevmiyorum...      

Bulutlar Çok Güzel.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin