Era ziua in care tata trebuia sa plece. Aveam mari emotii.
-Ai castigat tinere! Ramai aici!mi-a zis tata zambitor
-Super!
Am oftat usurat. Acum nu mai aveam de ce ma teme. Tata isi facea linistit bagajele. Mama facea ceva de mancare si eu butonam telefonul.
Deodata se auzi soneria. Un barbat imbracat la sacou, ingrijit si bogat intra in casa. Avea mainile in buzunarul sacoului.
-Il caut pe copilul dumneavoastra.i-a zis mamei cu o voce groasa
-Dani,vino putin te rog! Te cauta cineva!
Am coborat destul de repede sa vad cine ma cauta.
-Sa sti ca nu e asa usor sa ascunzi o crima pe cat crezi!mi-a spus pe un ton de dispret. Ce te uiti asa la mine!? Nu mai sti ce i-ai facut lui Tyler!?
Eram foarte surprins. De unde a aflat? Oare sarlatanii aia doi i-au zis?
-Sa sti ca o viata nu poate fi platita decat cu o alta..
Si a scos repede un pistol din buzunarul sacoului si a tras spre mine. Mama aproape lesinase. Am reusit sa ma feresc de primul glont,insa al doilea mi-a venit in spate. Tata cand a auzit zgomotele de pistol a ajuns imediat la parter, a sarit pe acel individ si i-a luat pistolul.
-M-ați dezarmat!(ii multumesc pt aceasta expresie doamnei profesoare de fizica) Dar e prea tarziu!
Eu zaceam la pamant. Mama a chemat politia si ambulanta. Politia l-a identificat pe atacator ca fiind tatal lui Tyler, Adrian Walter, un stralucit om de afaceri. Eu am fost dus la spital. Am suferit o operatie pentru scoaterea glontului. Aveam o cicatrice destul de mare pe spate. Nu puteam sa stau drept. Aratam ca si Cocosatul de la Notre-Dame,doar ca la spital. M-am bucurat ca a venit Andrei sa ma viziteze si a stat cu mine cat de mult a putut. Parintii mei nu puteau veni la spital deocamdata, fiindca dadeau declaratii la politie. Acum ii dau cu adevarat dreptate proverbului '' Prietenia e o floare rara ". Toata Marea Britanie stia ce s-a intamplat. A aparut la toate posturile de stiri si in toate ziarele, multa lume vorbeste despre ce s-a intamplat,asa ca Judy si Emma nu aveau nici o scuza. Cu alte cuvinte, Andrei a fost singurul meu prieten adevarat...Sfarsit!
Multumiri Andrei-Your-King pt rolul lui Andrei
Adrianfaraunban pt rolul tatalui lui Tyler
Nu uitati sa dati follow findca urmeaza sa fac carti noi, iar daca nu v-a placut va recomand "Cum sa te sinucizi?" scrisa tot de mine! Va multumesc pentru cele peste 100 vizualizari!
CITEȘTI
NU caut iubiri
RomanceIn aceasta carte voi povesti plecarea mea din Romania in Marea Britanie, Londra. Totul este nou pentru mine... Nu o am decat pe mama,tata fiind plecat la munca in Germania. Din cauza dragostei am ajuns un CRIMINAL! Daca sunteti interesati sa-mi afla...