Probleme de sanatate

15 3 0
                                    

Asteptam nerabdatori ca doctorul sa iasa mai repede si sa ne-o aduca pe Emma. Si iata ca a si facut-o:
-Nu va faceti griji baieti!ne-a spus doctorul zambitor. E doar o simpla cadere de calciu!
Am rasuflat usurati.
Emma a iesit si ea din cabinet si ne-a imbratisat, multumindu-ne ca i-am fost alaturi. E o fata speciala,asa ca as face totul pentru ea.
Judy mi-a trimis mesaj. Imi zicea ca am primit absenta la ora de biologie si ma intreba cum se simte Emma. I-am raspuns ca e bine si a avut doar o cadere de calciu. Apoi conversatia a luat-o putin razna.. Ne trimiteam inimioare,emoji-uri texte romantice..
Am ajuns la scoala. Doamna diriginta m-a intrebat de ce am lipsit si i-am raspuns ca am fost la spital. Se pare ca mi-a motivat absenta,ceea ce e de bine. Am invitat-o pe Judy la un film dupa terminarea programului. ,,Sigur!" a zis ea entuziasmata pupându-ma pe obraz. Ne-am tinut de mana si am mers cu pasi repezi la cinema. I-am zis sa aleaga ce film vrea si a ales ,,50 Shades of Grey"... poate pentru ca s-a gandit si la mine sau ii plac astfel de filme.. Ne-am asezat pe randul 12,in mijloc. Nu erau decat vreo 20 de oameni in afara de noi. Am mancat linistiti popcorn si ne mai atingeam uneori mainile,ca doi indragostiti. Filmul s-a terminat. Mi-a multumit pentru aceasta seara si m-a sarutat.
Mama ma astepta acasa. Parea foarte fericita:
-Dani, am o surpriza pentru tine?
-Ce supriza?
-Tatal tau va veni la noi o saptamana. Nu ca e grozav?
-Da.
Am cam ramas fara cuvinte. Nu l-am mai vazut pe tata de mult si chiar nu-mi doream sa se uite in carnet. Aveam note mici pentru ca nu mai invatam! Oricum, eram nerabdator de venirea lui

NU caut iubiriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum